Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä takia reffisivustoilla kundit aika usein laittaa väärän iän

Vierailija
31.01.2014 |

jos niiltä kysyy niin jotkut myöntää että niin en olekkaan 22 vaan 29, siis minkä takia. tekeekö naisetkin niin. mä en tee. siis minkä takia

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin tosi paljon vilppiä noilla treffisivustoilla, onneksi kuulee tarinoita että jotkut onnistuu löytämään siellä parin, mutta pitää myös varoa aika paljon aina

Vierailija
2/14 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hakee itseään nuorempaa seuraa, niin suuri ikäero ei ole eduksi. Toisekseen vaimot, tyttöystävät ja kaverit eivät tunnista profiilista kun kaikki tiedot on vähän väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko iästä valehteleminen syy olla jatkamatta tuttavuutta? mulle se on, ja onko se sit oikein, menen sillä logiikalla että jos naisena kerron ikäni, niin minkä takia vastakkaisen  sukupuolen edustaja ei halua sitä tehdä, mäkin ehkä haluaisin kaunistella mutta en tee sitä heti alkuun

Vierailija
4/14 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät paljon päivitä profiiliaan. Ja nimimerkki Harri23 saattaa olla iältään 27 vuotta.

Vierailija
5/14 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaimonsa heti löydä?

Vierailija
6/14 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa noita treffitarinoita ja kuinka outoja miehiä naiset tapaa niin heille on pakko valehdella, koska normaalit miehet eivät pääse treffeille.

Naisetkin etsivät huumorintajuisia miehiä , mutta oikeasti tapailevat kivikasvo urpoja

Vierailija
7/14 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reffi = refluksin puhekielinen nimitys, reffisivusto = vertaisryhmä refluksi-potilaille?

Vierailija
8/14 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 05:05"]

jos niiltä kysyy niin jotkut myöntää että niin en olekkaan 22 vaan 29, siis minkä takia. tekeekö naisetkin niin. mä en tee. siis minkä takia

[/quote]

Samasta syystä kuin naiset kertovat ruuminrakenteensa vähän kaunistellen :) "No kyllä mä oikeesti oon normaali, mutta just nyt vähän turvottaa.." ..tai on turvottanut jo muutaman vuoden..

Vierailija
9/14 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 07:32"]Miehet eivät paljon päivitä profiiliaan. Ja nimimerkki Harri23 saattaa olla iältään 27 vuotta.

[/quote]

profiili päivittää itsensä, ainakin minä olen ollut sinkkuna 2 vuotta, kaikki profiilit päivittää iän automaattisesti. ap.

Vierailija
10/14 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 08:46"]Reffi = refluksin puhekielinen nimitys, reffisivusto = vertaisryhmä refluksi-potilaille?

[/quote]

se oli kirjoitusmoka, ei ollut tarkoitus kirjoityaa näin :) ap.

Vierailija
11/14 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valehtelee aika usein painonsa.

Vierailija
12/14 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en valehtele! ja sitäpaitsi ikä on kuitenkin tärkeämpää, jos on varovainen niin voi minun tavoin nähdä nettituttavan ensin skypessa, siellä voi nähdä edes suurinpiirtein sen painon, mutta se vasta ärsyttää jos juttelee hieman vanhemnan näköisen 22 vuotiaan kanssa ja uskoo että olisi 22, ja se paljastuukin 29 vuotiaaksi. ap.

Vierailija
13/14 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ongelmana ei ole ikä, ihastun usein sekä ikäisiini että selvästi vanhempiin, ikä on vain numero, tarkoitan että valehtelu iästä on niin ikävää. Yleensähän naisten pitää vähentää ikänsä tai ainakin iän kysyminen varsinkin vanhemmalta naiselta ei pidetä herrasmiesmäisenä käytöksenä. mutta jos naisena avoimesti laitan ikäni. odotan samaa avoimuutta kundilta. liian usein näkee kuinka joku on selvästi vähentänyt ikäänsä, jos ennen näin teki naiset, niin nyt kundit omaavat enemmän ja enemmän naisellisia tapoja. ap.

Vierailija
14/14 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 05:07"]

muutenkin tosi paljon vilppiä noilla treffisivustoilla[/quote]

Joo, mutta sitä ei kannata harrastaa sillä se menee metsään, enemmin tai myöhemmin.

Nimittäin juuri se kerta kun teet itsellesi tällaisen "hieman" kaunistellun profiilin, niin löydätkin tosi kivan tyypin jonka kanssa voisikin olla tulevaisuutta oikeesti. Siinä sitten selittelet että "joo, no mutku, en mä tavallisesti jne."

Sen takia kannattaa tehdä melko rehellisen profiilin, eli kertoa faktat niin kun ne on. Voihan sitä jättää jotain kertomatta tai jonkun kohdan täyttämättä jos ei ihan kaikkea halua kertoa, mutta noin suurin piirtein että on asiat oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan