mitä tekisit, jos nettituttavasi sanoo olevansa suhteessa
muutaman kuukauden ajan, eli jotain 5 kuukautta kai, mutta sanoo että kumppani juopottelee ja polttaa pilveä, sen takia siltä tuntuu että ei se suhde toimikkaan, ja ehdotti ettö muuttaisi mun luo, eli meinasi että voiko aloittaa suhteen kanssani.
oma mielipiteeni on että ensin erotaan suhteesta, sitten etsitään uutta. sanoin sen mutta en osaannut vakuuttaa mitenkään, huomasin ettei edes ymmärtänyt tekevänsä mitään väärin. mitä voisin sanoa vielä, että lopettaisi toisen ihmisen kanssa pelaamisen, vai saanki edes sanoa. Eihän se mulle kuuluu.Ja sen "juopottelevan" mutta työssä käyvän ihmisen ( kysyin että miten se juominen, käykö töissä, ja sain vastauksen että kyllä käy töissä) asioihin sekaantuminen ei taida olla oikein. Sillä tämä nettituttava on työtön. Eli ihan molemmat varmaan ymmärtävät varmaan paremmin mitä kukin haluaa. Niin ei siis ole mun asia. Mutta harmittaa vaan että joku on siellä yrittämässä suhdetta ja se toinen ehdottelee yhteenmuuttamista netissä
Kommentit (9)
Sanot sille suoraan mitä haluut ja mitä mieltä oot.
olen yrittänyt kohteliaalla tavalla sanoa, että ihminenhän on avautunut sulle, miten voit samalla etsiä muita. siis jos muka juominen haittaa niin saa vapaasti lähteä. vielä kun toinen tekee töitä. ja se nettituttava on työtön. en kysynyt mutta ilmeisesti asuu nyt sen "juopottelevan" asunnossa. Itse olen sitä mieltä että kyse ei taida olla juomisessa. Epäilen että henkilö vaan etsii vakituista asumispaikkaa. Se "juopotteleva" ei taida olla niin tyhmä että päästäisi asumaan virallisesti. Eli siksi. edelleen tuntuu ettei ole yhtään mun asia. Itse vaan tulin muutaman kertaan petetyksi. Niin harmittaa.
Oletko se sama joka aina puhuu siitä vauvanhoidosta?
Oli miten oli, älä sekaannu tuollaiseen ihmiseen. Haluaa vain käyttää sua hyväkseen.
En puhunut vauvan hoidosta. En ainakaan aloittanut ketjuja siitä. Minulla ei ole vielä lapsia. kiitos kuitenkin viesteistänne. en ajo sekaantua. ja ei ole mun asia.
Toivon vaan että jokainen joka lukee viestini, muistaa varota, tietysti ei pidä keksiä mitään tai epäillä turhaan, vaan ihan perus varominen.
Toivon vaan että jokainen joka lukee viestini, muistaa varota, tietysti ei pidä keksiä mitään tai epäillä turhaan, vaan ihan perus varominen.
Itse sanoisin vain suoraan, että en halua olla tekemisissä, ja neuvoisin etsimään ihan omaa asuntoa jos tyyppi oikeasti kuvittelee, että kukaan haluaa suin päin muuttaa hänen kanssaan yhteen.
onko tässä puhe jostain kehitysvammaisista? Et tietenkään muuta minkään nettitutun kanssa yhteen!
ton nettituttavan kanssa olin käynyt kahvitreffeillä vain 2 kertaa, eli nähtiin toisiaan jotain 4 tuntia kaikkiaan, en halunnut tavata heti kun huomasin että oli liian takertuva ja valmis suhteeseen. nyt sitten taas puolen vuoden tauon jälkeen otti minuun yhteyttä netissä.
kysyn siis sitä että kannattaako sanoa hieman suoremmin että nyt lopetat pelit joko olet jonkun kanssa tai et, vai annanko asian olla. en enää haluaisikaan puhua kyseisen henkilön kanssa.