Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder - mitä ihmettä? Sama mies tulee koko ajan vastaan!

Vierailija
24.10.2020 |

Miten mahdollista? Helsingissä olen. Ja tuo sama mies tulee vastaan päivittäin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitat jollekin X ja se on laittanut sinulle sydän, niin hän tulee uudestaan usein. Siinä on mekanismina se, että jos olet vahingossa laittanut X niin se antaa uuden mahdollisuuden päättää uudestaan.

Mutta se tosiaan tulee vain jos se toinen on laittanut sydän, muuten ei tarjota uudestaan.

Vierailija
2/21 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samalla tavalla samoja naisia tulee vastaan, vaikka ne kuinka rastittaa pois.

Olen ymmärtänyt, että ne poistavat ja luovat profiilinsa uudelleen jotta saavat näkyvyyttä.

Vierailija
4/21 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä

Vierailija
5/21 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä lienee Tinderin feikkiprofiili jolla houkutellaan käyttäjiä maksaviksi. Minulle on tullut yksi Tarja jo ainakin 20 kertaa. Olen swaipannut hänet kumpaankin suuntaan, mutta ei tule mätsiä vaan tarjotaan taas kohta uudelleen.

Vierailija
6/21 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on merkki siitä että se mies on sun kohtalo. Älä taistele vastaan.

Eikö olekin romanttista?

Vierailija
7/21 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosiaan tykännyt susta niin Tinderin pommittaa sitä joitakin päiviä ja myöhemmin ehkä uudelleen. Pääsee eroon tykkäämällä ja ooistamalla matsin sitten.

Vierailija
8/21 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

He likes you

Kuulutte yhteen.

Vierailija
9/21 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah joku muukin tietää siis Juhan 😂

Vierailija
10/21 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää Juha on? Joku Helsingin panomies?

Vierailija
11/21 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen Juha? Onko sillä kuvassa aurinkolasit ja kieli ulkona?

Vierailija
12/21 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole mikään panomies, naamakuva jostain alaviistokuvakulmasta eikä mitään muuta. Tulee joka päivä vastaan ja joskus useitakin kertoja. Joku teksti on ja sekin on aina sama. Varmaan kaikki helsinkiläiset tinderkäyttäjät tietävät ketä tarkoitan 😂

Vierailija
13/21 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin ihmettelen. Pari äijää tulee todella usein. Mietin että onko heillä maksullinen profiili, ja sen vuoksi tulee vai mikä hiton juttu.

Vierailija
14/21 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tulee itse asiassa useampia. Jollekin olen antanut x AINAKIN 50 kertaa (oikeasti), siis ainakin vuoden ajan tullut vastaan. Varmaan heitä, joillain on Tinder gold ja saavat sitä kautta itselleen lisää näkyvyyttä. Ihan sama kuinka monta kertaa tulevat, en matchaa takaisin. Syystä ne profiilit skipataan.

Vierailija
15/21 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juha?

Juha jääkiekkoilija, ikä ehkä 22-24, en nyt muista, tulee mullakin vastaan usein! Onko teillä sama tyyppi kyseessä?

Vierailija
16/21 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kun avasin Tinderin, niin Mert tulee usein myös vastaan. Paidaton selfie kuva, varmasti paljon vanhempi kun 25v minkä iäkseen on laittanut.

Vierailija
17/21 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin silloin kun olin Tinderissä kävi samoin. Oli tosi oudon näköinen mies. Vaikutti vähän vajaalta.

Vierailija
18/21 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on merkki siitä että se mies on sun kohtalo. Älä taistele vastaan.

Eikö olekin romanttista?

Kohtalo ja manipulointi on kaksi eri asiaa.

-Sinkkiş

Vierailija
19/21 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vastaa, oma moka, nimi olikin Jyri-jääkiekkoilija, tuli taas vastaan. :D

Vierailija
20/21 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle näyttää joka päivä Joni Kukkohovia! Ja emme ole painaneet sydäntä toisillemme. Kerran painoin hänelle muttei hän tykännyt minusta joten se siitä. Silti joka päivä näen hänet vaikka hän on varmaan myös ns. top-mies. Itse oon jo 5-kybänen joskin myös aika suosittu käyttäjä PIrkanmaalla.

Miten ne algoritmit oikein siis menee. Musta tuntuu että ne näyttää eniten aktiivisia käyttäjiä, sama se tykkäätkö niistä vai et tai ne sinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi