Skyr rahka..
Kommentit (35)
On se kuitenkin terveellisempää kuin teidän pullat, suklaat yms;)
Milläs rahkat ja muut maitotuotteet pitäisi sitten korvata, kun ovat niin epäterveellisiä?
Syökää rahkan tilalla vaikka pähkinöitä, siemeniä ja raakasuklaata. Ei tehotuotettuja aspartaamilla myrkytettyjä maitotuotteita.
FYI, Norjassa syödään maailman eniten maitotuotteita -> maailman eniten osteoporoosia.
Eläinkunnan tuotteet voi hyvin korvata kasviksilla.
Hirveen ylihintaisia ja osa tosi pahoja. Päärynä on hyvää.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 21:09"]Syökää rahkan tilalla vaikka pähkinöitä, siemeniä ja raakasuklaata. Ei tehotuotettuja aspartaamilla myrkytettyjä maitotuotteita.
FYI, Norjassa syödään maailman eniten maitotuotteita -> maailman eniten osteoporoosia.
[/quote]
No prodea noista ei kyllä rahkaan verrattavia määriä saa...
Sitä prodea (lol) ei oikeasti tarvitse satoja grammoja päivässä lihasten kasvattamiseen..
Mä kyllä syön kanaa ja kananmunia paljon mutta pähkinöistä ja siemenistä saa kyllä tarvittaessa ihan tarpeeksi jos oot joku ~vegaani~..
Tämä on selvästi villitys, meidänkin työpaikalla. Minä syön maustamatonta rahkaa. Mitä eroa Skyrilla on? En koskaan muista katsoa kaupassa enkä kehtaa kysyä työkavereilta.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 21:32"]Sitä prodea (lol) ei oikeasti tarvitse satoja grammoja päivässä lihasten kasvattamiseen..
Mä kyllä syön kanaa ja kananmunia paljon mutta pähkinöistä ja siemenistä saa kyllä tarvittaessa ihan tarpeeksi jos oot joku ~vegaani~..
[/quote]
miksi fitness-ammattilaiset kuten jutta sitten syövät rahkaa?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 21:32"]Sitä prodea (lol) ei oikeasti tarvitse satoja grammoja päivässä lihasten kasvattamiseen..
[/quote]
miksi fitness-ammattilaiset kuten jutta sitten syövät rahkaa?
[/quote]
Koska Jutta jne ei varsinaisesti tiedä puhtaasta, terveellisestä ruokavaliosta mitään. Fitnessammattilaisille myös maksetaan hyvin lisäaineita täynnä olevien proteiinipatukkojen ja rahkojen mainostamisesta..
Näethän sä itsekin miltä noi Jutat ja protskupatu-Ranet näyttää, terveys on kaukana tosta..
joskus menin sitä sotkua ostamaan, ja mietin että kenelle sitä oikein tehdään? joillekin joiden makuhermot ovat tuheoutuneet?? purkitettua oksennusta. mahahapot maistuvat läpi.