Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkään jatkunut alaselkäkipu, nyt vasen jalka ja käsi puutuilee

Vierailija
24.10.2020 |

Voisiko näillä olla yhteys? Pelottaa. Alaselkää ei ole sen kummemmin tutkittu, fyssari käski jumpata ja olen hierojalla käynyt, silti kipeä. Ajoittain vähemmän ja välillä enemmän. Nyt parina viime viikkona olen huomannut että sekä vasen ja että jalka tuntuu hieman puutuvan. Tosiaan siis ihan lievä puutumisen tunne joka välillä helpottaa, eikä varsinaista kunnollista puutumista ole, kosketus tuntuu jne. Tämän lisäksi molemmissa pakaroissa jaja pohkeissa lihakset tuntuvat nykivän ja kuin suonta vetäisi.

Lääkäriin olen menossa, aika varattuna. Onko kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perehdympä tuohon lannerangan rappeumaan paremmin.

Ja vika vastaaja, onko sulla kaikki hyvin? Huono päivä? Ilmeisesti olet tämmöinen aito oikea OIKEASTI selkäsairas, ilmeisesti mitään ongelmaa ei vois olla ellei ole täysin rampa, urpo. Sori, mutta ärsyttää tämmöiset vähättelijät, kun on sattunut monta vuotta ja välillä niin paljon että oltu siellä vuoteen omana. Mun on pakko olla liikkeessä, koska itsellä makaaminen pahentaa kipuja, kokeiltu homma. En tietenkään mitään super raskasta tee, kevyttä hölkkää, joogaa, jumppaliikkeitä.

Ap

Vierailija
22/27 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdissä ongelmia? Varsinkin alue yläselkä, olkapäät. Jos siellä on asiat pielessä, niin lopulta ongelmia voi alkaa ilmetä melkein missä vaan.

Ollut aikaisemmin ainakin, nyt fyssarin mukaan aika hyvä, jäsenkorjaajallakin käynyt ja tilanne parantunut hänenkin mukaan. Pahoittelut, aikaisempi kommenttini ei ollut sulle.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähempänä alipainoa, eikä eläkkeelle huvittaisi jäädä, koska oon vähän päälle parikymppinen. Aina joku jaksaa mussuttaa. Teen päivittäin fyssarin määräämiä liikkeitä, jumppaan, lenkkeilen.. Lepäämisestäkään ei ole ollut apua, tuntuu kipu ja tuntemukset levossakin. Inhottavaa, kun olisin joku vanha mummo kroppani kanssa.

Ap

Käy yksityisellä lääkärillä. Siellä vaivasi otetaan tosissaan. Saatat tarvia magneettikuvauksen.

Ps. Fysioterapeutti ei ole lääkäri. Oikeasti kannattaisi mennä lääkärin kautta fysioterapeutille.

Pakko säästää rahaa yksityiseen, jos ei julkiselta pääse ens kerralla mihinkään. tai omakustanteisesti kuvauksiin jonkun lafkan kautta.. Menin siis kyllä fyssarille juurikin lääkärin kautta.

Lannerangan rappeumasta en tiedä, pitääpä tutustua. Tuntuu että siellä lantiossa juurikin olisi jumissa monikin asia siellä sisälläpäin, eikä mikään ihmeen jumppa auta!

Tuskimpa ehtinyt mitään myrkytystilaa ehtinyt syntyä, kun oon syönyt noita vasta hetken ja maksimiannoksessakin on se 62% magnesiumia, harvoin sitä maksimia syön. Manteleita kyllä syön jonkun verran.

Ap

Oikea osoite on: fysiatri.

Toispuoleisuus viittaa myös ruusu- infektioon ja silloin ainoa osoite on suoraan lääkäriin! Ei se ilmoittele olostaan muulla tavalla. Kipuja tulee, kun toinen puoli elimistöstä joutuu kompensoimaan sitä toista - siis rasittuu tuplasti! Heti siis lääkäriin. Mun tuttava kuoli vasta ruusuun, eikä kukaan varmaan osannut sellaista epäillä. Mikä sen valmisteen nimi on? Onko muita nappuloita käytössä?

Vierailija
24/27 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopi hopi kiropraktikolle, hän on hermoston ja selkärangan asiantuntija. Tietoa ja kokemusta aihealueesta löytyy enemmän kuin lääkäreiltä tai muilta.

Vierailija
25/27 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähempänä alipainoa, eikä eläkkeelle huvittaisi jäädä, koska oon vähän päälle parikymppinen. Aina joku jaksaa mussuttaa. Teen päivittäin fyssarin määräämiä liikkeitä, jumppaan, lenkkeilen.. Lepäämisestäkään ei ole ollut apua, tuntuu kipu ja tuntemukset levossakin. Inhottavaa, kun olisin joku vanha mummo kroppani kanssa.

Ap

Käy yksityisellä lääkärillä. Siellä vaivasi otetaan tosissaan. Saatat tarvia magneettikuvauksen.

Ps. Fysioterapeutti ei ole lääkäri. Oikeasti kannattaisi mennä lääkärin kautta fysioterapeutille.

Pakko säästää rahaa yksityiseen, jos ei julkiselta pääse ens kerralla mihinkään. tai omakustanteisesti kuvauksiin jonkun lafkan kautta.. Menin siis kyllä fyssarille juurikin lääkärin kautta.

Lannerangan rappeumasta en tiedä, pitääpä tutustua. Tuntuu että siellä lantiossa juurikin olisi jumissa monikin asia siellä sisälläpäin, eikä mikään ihmeen jumppa auta!

Tuskimpa ehtinyt mitään myrkytystilaa ehtinyt syntyä, kun oon syönyt noita vasta hetken ja maksimiannoksessakin on se 62% magnesiumia, harvoin sitä maksimia syön. Manteleita kyllä syön jonkun verran.

Ap

Oikea osoite on: fysiatri.

Toispuoleisuus viittaa myös ruusu- infektioon ja silloin ainoa osoite on suoraan lääkäriin! Ei se ilmoittele olostaan muulla tavalla. Kipuja tulee, kun toinen puoli elimistöstä joutuu kompensoimaan sitä toista - siis rasittuu tuplasti! Heti siis lääkäriin. Mun tuttava kuoli vasta ruusuun, eikä kukaan varmaan osannut sellaista epäillä. Mikä sen valmisteen nimi on? Onko muita nappuloita käytössä?

Jatkan tähän yhden esimerkin kans, mitä sisältää, kun et viitsi kertoa.

"Mitä Magnesium Diasporal 400 mg rakeet sisältävät

- Vaikuttavat aineet ovat magnesiumvetysitraatti ja raskas magnesiumoksidi.

Yksi annospussi (2,22 g) sisältää 647,06 mg magnesiumvetysitraattia ja 572,10 mg raskasta magnesiumoksidia, mikä vastaa 400 mg:aa magnesiumia.

- Muut aineet ovat sorbitoli (E420) (ks. myös kohta 2),

rautaoksidi (E172),

kalsiumstearaatti,

appelsiinihedelmäjauhe,

appelsiiniaromi,

appelsiinimehuaromi. "

Sorbitoli huono - eikös se tarkoita soijasta tehtyä ainetta ja silloin siinä voi olla aldicarbjäämiä ja ainakin glyfosaattijäämiä. Aromiaineet on haitallisia myös, mutta appelsiinihedelmäjauhe kuulosta epäilyttävältä:-X

Vierailija
26/27 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavirasto kertoo tämän:

"Sokerialkoholi, vähemmän makeaa kuin sokeri, mutta sisältää yhtä paljon energiaa.

Esiintyy yleisesti luonnossa mm. omenoissa, päärynöissä, luumuissa, kirsikoissa ja pihlajanmarjoissa.

Suuret määrät voivat aiheuttaa mahavaivoja.

Valmistetaan tärkkelyksestä ja glukoosista.

Makeutusaineena saa käyttää esimerkiksi sokerittomiin tai vähäenergiaisiin jälkiruokiin, jäätelöön, lisättyä sokeria sisältämättömiin makeisiin, hilloon ja marmeladiin, eräisiin kahvileipiin ja aamiaismuroihin, kastikkeisiin, sinappiin ja erityisruokavaliovalmisteisiin.

Sokerialkoholeja ei saa käyttää juomiin.

Pystyy kiinnittämään vettä itseensä ja tämän ominaisuutensa vuoksi käytetään elintarvikkeissa myös elintarvikkeen rakenteen säätelyyn muun muassa kosteudensäilyttäjänä, stabilointi-, täyte- ja kantaja-aineina sekä arominvahventeena.

Jos valmisteessa on yli 10 % sokerialkoholeja, on se merkittävä tiedolla, että liiallisella käytöllä voi olla laksatiivinen vaikutus.

Käyttömääriä ei ole rajoitettu. "

Omituista, ettei kerro, mistä se tärkkelys ja glukoosi on peräisin:-O

Vierailija
27/27 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopi hopi kiropraktikolle, hän on hermoston ja selkärangan asiantuntija. Tietoa ja kokemusta aihealueesta löytyy enemmän kuin lääkäreiltä tai muilta.

Totta, itsekin olen käynyt eikä ole vaivaa jäänyt. Kertakäynti on auttanut aina.