Miksi täällä inhotaan ja haukutaan niin kauheesti yksinhuoltajia?
Me ollaan lihavia, ei ansaita miestä, kukaan ei ees huolisi, meitä otetaan vaan seksi, ollaan halpoja, tyhmiä jne jne, kun näitä keskusteluja lukee. Terv yh
Kommentit (57)
Täällä inhotaan ja haukutaan kaikkia.
Koska täällä palstailee mielenterveysongelmaisia ihmisiä, joilla on pakkomielteitä useista eri asioista. Yh-vihaajan ohella näitä ovat mm. down/asperger-pakkomielteinen, sekä ikäeropakkomielteinen. Oma ryhmänsä ovat myös naisvihaajat eli markkina-arvopakkomielteiset.
Minun puolestani saavat kaikki haukkujat vetää vitun päähänsä, niin saavat uuden karvareuhkan :)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:20"]
Koska täällä palstailee mielenterveysongelmaisia ihmisiä, joilla on pakkomielteitä useista eri asioista. Yh-vihaajan ohella näitä ovat mm. down/asperger-pakkomielteinen, sekä ikäeropakkomielteinen. Oma ryhmänsä ovat myös naisvihaajat eli markkina-arvopakkomielteiset.
[/quote]
Moi, täällä ikäeropakkomielteinen, kiva että juuri mut nostettiin massasta jälleen kerran esiin. Eikä syyttä, sillä asia on tärkeä.
Nykyaikana naisen ei ole enää pakko mennä puolipakotetuksi morsiameksi itseään kymmeniä vuosia vanhemmalle sikaniskalle. Meillä on maailmanhistoriassa ainutkertainen mahdollisuus hankkia sen verran koulutusta ja rahaa, että meillä on mahdollisuus valita itse puolisomme.
Normaali nainen ei kiihotu karvaselkäisestä riipputissisestä erektio-ongelmaisesta mustasukkaisesta ja seniilistä käävästä vaan komeasta itsensä ikäisestä miehestä. Älkää enää menkö siihen vanhojen äijien ylläpitämään myyttiin, että vanhempi mies olisi hyvä aviopuoliso nuorelle naiselle. Ajatuskin on järjetön, ja kuvottava, hyi helvata. Näille tulevaisuuden alzheimer-potilaille kyseisen harhan ylläpito sopii mutta on säälittävää että edelleen on naisia, jotka luulevat että siihen kuuluu uskoa.
Karttakaa itseänne vanhempiä äijiä, älkää alistuko niiden panopuiksi, se on noloa ja säälittävää.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:20"]
[/quote]
Moi, täällä ikäeropakkomielteinen, kiva että juuri mut nostettiin massasta jälleen kerran esiin. Eikä syyttä, sillä asia on tärkeä.
Nykyaikana naisen ei ole enää pakko mennä puolipakotetuksi morsiameksi itseään kymmeniä vuosia vanhemmalle sikaniskalle. Meillä on maailmanhistoriassa ainutkertainen mahdollisuus hankkia sen verran koulutusta ja rahaa, että meillä on mahdollisuus valita itse puolisomme.
Normaali nainen ei kiihotu karvaselkäisestä riipputissisestä erektio-ongelmaisesta mustasukkaisesta ja seniilistä käävästä vaan komeasta itsensä ikäisestä miehestä. Älkää enää menkö siihen vanhojen äijien ylläpitämään myyttiin, että vanhempi mies olisi hyvä aviopuoliso nuorelle naiselle. Ajatuskin on järjetön, ja kuvottava, hyi helvata. Näille tulevaisuuden alzheimer-potilaille kyseisen harhan ylläpito sopii mutta on säälittävää että edelleen on naisia, jotka luulevat että siihen kuuluu uskoa.
Karttakaa itseänne vanhempiä äijiä, älkää alistuko niiden panopuiksi, se on noloa ja säälittävää.
[/quote]
Juu ei, minulla onkin yli 10 vuotta nuorempi mies :)
Koska yh:t ovat pääsääntöisesti tatuoitua wt:tä. Kaikki lapset on eri miehille.
Virsikirjan kannet on levällään jokaiselle vastaantulevalle miehelle.
Mä taas myönnän olevani uusperhe vihaaja. On eksää, nyksää, eksän nyksää, omaa nyksää, eksän eksää, omaa ekseksää. Sit on mun lapset, eksän ja mun lapset, nyksän lapset, eksän nyksän lapset, pahimmassa tapauksessa eksän eksän yhteiset lapset ja oman ekseksän yhteiset lapset. Ja sit aikuiset ei osaa olla kunnolla, vaan riidellään, petetään, salaa haikaillaan sitä ekseksää, eksä pettää nyksän siskon kanssa nynsäanoppinsa mökillä, sit sumplitaan, koska mun sun meidän, teidän, niitten ja sit tietenkin niiden RAGGAUDEN HETELMIEN tapaamisia ja kesälomien viettoa ja kuka ostaa nyksän lapsille sukset, nyksä vai sen eksä ja voi ei ku eksä antoi mun lapselle tietokoneen, nyt meidän raggauden hedelmä kokee alemmuutta, voi ei ja siis nyt tää on se oikee suhde, nyt on intohimoo, eksän kans ei ollu, varmaan eksä pihtaa nyksälleenkin ja on sil nyksän nyksällä paska työ bussisiivoojana, on se niin tyhmä, Kyl mä olin parempi ja vittuuu elarit oli myöhässä, nyt oikeus taistelu, tää ei jatku, siis mul on OIKEUS ja varsinkin omiin tunteisiin ja hei miks mun tytär on masentunut, en takuu, ei ois syytä ja Kyl se eksän nyksä niin huonosti hoitaa mun ja eksän lapsia, idiootti, en ees kato sitä, tyhmä mikä tyhmä.
Eivät pystyneen pitämään miestä, luuserit.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:50"]
Mä taas myönnän olevani uusperhe vihaaja. On eksää, nyksää, eksän nyksää, omaa nyksää, eksän eksää, omaa ekseksää. Sit on mun lapset, eksän ja mun lapset, nyksän lapset, eksän nyksän lapset, pahimmassa tapauksessa eksän eksän yhteiset lapset ja oman ekseksän yhteiset lapset. Ja sit aikuiset ei osaa olla kunnolla, vaan riidellään, petetään, salaa haikaillaan sitä ekseksää, eksä pettää nyksän siskon kanssa nynsäanoppinsa mökillä, sit sumplitaan, koska mun sun meidän, teidän, niitten ja sit tietenkin niiden RAGGAUDEN HETELMIEN tapaamisia ja kesälomien viettoa ja kuka ostaa nyksän lapsille sukset, nyksä vai sen eksä ja voi ei ku eksä antoi mun lapselle tietokoneen, nyt meidän raggauden hedelmä kokee alemmuutta, voi ei ja siis nyt tää on se oikee suhde, nyt on intohimoo, eksän kans ei ollu, varmaan eksä pihtaa nyksälleenkin ja on sil nyksän nyksällä paska työ bussisiivoojana, on se niin tyhmä, Kyl mä olin parempi ja vittuuu elarit oli myöhässä, nyt oikeus taistelu, tää ei jatku, siis mul on OIKEUS ja varsinkin omiin tunteisiin ja hei miks mun tytär on masentunut, en takuu, ei ois syytä ja Kyl se eksän nyksä niin huonosti hoitaa mun ja eksän lapsia, idiootti, en ees kato sitä, tyhmä mikä tyhmä.
[/quote]
Heh. Juuri tuon takia pysyn yh;na. En vihaa uusperheellisä, mutta en itse halua siihen soppaan. Ärsyttää se kun jo on yh luullaan, että ei miestä saisi. Kyllä sitä jonkun tuohon saisi, muttaen huoli ketään päänsekoittaja ihmistä tekemään arjesta raskaampaa.
Ja nyt kun oma mies on jättänyt niin vaanivat ja yrittävät vietellä kaikkien muiden aviomiehiä.
Potkasin miehen itse pellolle.
- yks onnellisesti yh
Täällä haukutaan KAIKKIA. On mammoilla vähän tylsä elämä.
Täällä sanotaan kärkevästi kaikista asioista. Heijastelee tietenkin ihmisten ajatuksia noin yleensä, täällä ne uskalletaan sanoa ääneen. En usko, että kukaan on pienenä haaveillut yksinhuoltajuudesta, ei se kai kenenkään päämäärä ole.
Minäkin pysyn iloisena ja onnellisena yh:na, ilman nyksiä ja nyksän eksiä jne. Tuntuu vaan olevan ympäristölle vaikea ymmärtää että kaikki ei halua eikä tarvitse miestä ollakseen onnellinen. Erosta on aikaa 4 vuotta ja arvatkaa montako kertaa olen törmännyt kysymykseen "joko sulla on joku?".. Toiset kysyvät hienovaraisemmin ja toiset taas töräyttelevät päin naamaa. Terkut työkaverille :)
Kyllähän se tietynlaista arvostelukyvyn puutetta osoittaa, jos tekee lapsia epävarmaan suhteeseen. Ei voida sanoa että kaikki yh:t olisivat samanlaisia, mutta osalla on juuri niitä vahingonlaukauksia vähän sille sun tällekin miehelle.
Yhärit, totaaliyhärit, uusperheelliset, ydinperheelliset on ihan mitä tahansa. Tiiätte kaikki, ettei niitä voi luokitella omiin kategorioihinsa. Mutta onhan täällä AV:lla kiva jauhaa...
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:58"]
Ja nyt kun oma mies on jättänyt niin vaanivat ja yrittävät vietellä kaikkien muiden aviomiehiä.
[/quote]
Ei siinä minusta mitään pahaa, jos mies on niin heikko houkutuksille niin menköön. Minulla pistää vihaksi se, kun yh:t jahtaavat lapsettomia miehiä, minusta jokaisella on oikeus yhteen oikeaan perheeseen, sekoilut voi sekoilla sitten myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:42"]
Juu ei, minulla onkin yli 10 vuotta nuorempi mies :)
[/quote]
Ja minulla 17 vuotta itseäni nuorempi. Mutta jonkun pakkomiellettä sekin rassaa. :)
Mutta asiaan taas, on tutkittu, että meidän yhäreiden lapset eivät niin hyvin pärjää elämässään kuin normaalin ydinperheen lapset.
Valitettavan usein myös ajatellaan, että yhärit ovat kavereidensakin miesten nielijöitä. Uskomuksia on niin paljon ja harva niistä on positiivista, siksi me yyhoot ollaan pohjasakkaa.
Ollaan vaan tuollaisia :)