Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmejä mimmejä, kyllä mä tuommoisen kropan huolisin! No, Pajulahti on kyllä  liikaa mutta aikamoiset perät noilla muilla!

Vierailija
22/28 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten noi tytöt on suostunut tohon??? Apua...:D "naamast oot justjajust kasiplus"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No musahan oli aivan paskaa mutta näin miehenä on sanottava että ai saatana mitkä perseet noilla mirkuilla!!! Jäätävän pantavat!

Vierailija
24/28 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasiplushan on ihan hyvä naamasta :)? ja eiköhän tossa irvailla lähinnä meille punttisukoille, joiden pää pyörii salilla, kun melkein kaikilla likoilla on tätä nykyä ne sellaset kireät jumpperit päällä ja ovat niin freesin näköisiä, että meinaa keskittymisestä rautojen nostoon tulla yhtikäs mitään.   

Vierailija
25/28 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertosko joku lattaperseelle nopeen ohjelman miten saa tollasen jäätävän pantavan pepan mahd. lyhyessä ajassa? Liikkeet ja toistot kiitos!

Vierailija
26/28 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeeta ohjelmaa ei taida olla. Mutta hyviä liikkeitä ovat askelkyykky ( ei kuormita selkää kuten tavallinen kyykky), bulgarialainen kyykky (tehostettu askelkyykky) ja takakyykky (jos selkä kestää.) sekä jalkaprässiä leveällä asennolla.  Pienillä painoilla (tai ilman painoja) ja useilla toistoilla ensin liikeradat kuntoon peilin edessä, 1kk:n treeni niillä, ja sitten vaan pikkuhiljaa painoja ylöspäin ja vaikka 3x10-12:n sarjoilla: tulee muotoa ja kiinteytyy. Joku tykkää latasta, joku tollasesta fyllitällingistä. Itse olen keskitien kulkija :p.

Vierailija
27/28 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne skandaali on kadonnut? Onko uutta musiikkia ????

Vierailija
28/28 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten noi tytöt on suostunut tohon??? Apua...:D "naamast oot justjajust kasiplus"

Esiintyjiä jos fitness kisaajia? Tää biisi oli kyl kova!!!