Salikissa (Skandaali)
Kommentit (28)
Siis miten noi tytöt on suostunut tohon??? Apua...:D "naamast oot justjajust kasiplus"
No musahan oli aivan paskaa mutta näin miehenä on sanottava että ai saatana mitkä perseet noilla mirkuilla!!! Jäätävän pantavat!
kasiplushan on ihan hyvä naamasta :)? ja eiköhän tossa irvailla lähinnä meille punttisukoille, joiden pää pyörii salilla, kun melkein kaikilla likoilla on tätä nykyä ne sellaset kireät jumpperit päällä ja ovat niin freesin näköisiä, että meinaa keskittymisestä rautojen nostoon tulla yhtikäs mitään.
No kertosko joku lattaperseelle nopeen ohjelman miten saa tollasen jäätävän pantavan pepan mahd. lyhyessä ajassa? Liikkeet ja toistot kiitos!
Nopeeta ohjelmaa ei taida olla. Mutta hyviä liikkeitä ovat askelkyykky ( ei kuormita selkää kuten tavallinen kyykky), bulgarialainen kyykky (tehostettu askelkyykky) ja takakyykky (jos selkä kestää.) sekä jalkaprässiä leveällä asennolla. Pienillä painoilla (tai ilman painoja) ja useilla toistoilla ensin liikeradat kuntoon peilin edessä, 1kk:n treeni niillä, ja sitten vaan pikkuhiljaa painoja ylöspäin ja vaikka 3x10-12:n sarjoilla: tulee muotoa ja kiinteytyy. Joku tykkää latasta, joku tollasesta fyllitällingistä. Itse olen keskitien kulkija :p.
Minne skandaali on kadonnut? Onko uutta musiikkia ????
Vierailija kirjoitti:
Siis miten noi tytöt on suostunut tohon??? Apua...:D "naamast oot justjajust kasiplus"
Esiintyjiä jos fitness kisaajia? Tää biisi oli kyl kova!!!
Timmejä mimmejä, kyllä mä tuommoisen kropan huolisin! No, Pajulahti on kyllä liikaa mutta aikamoiset perät noilla muilla!