THL RÄJÄYTTI POMMIN: UUSI A(H1N1)-SIKAINFLUENSSAVIRUS LÖYTYNYT. :C Voi levitä myös Suomeen.
"-Jos tuo muuntunut A(H1N1) pääsee leviämään, se voi aiheuttaa vakavampaa tautia myös tavanomaista nuoremmilla."
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006698117.html
Nyt tulee ikävä, erittäin ikävä talvi. Voin sanoa kokemuksesta, että oikea influenssa on äärettömän epämukava kokemus, suorastaan vaarallisen oloinen.
Kommentit (141)
Aloitus viime syksyltä, eipä ole näkynyt 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta tämähän kuulostaa hyvältä. Vihdoinkin luonto alkaa rajoittaa pahimman tuholaisen kantoja.
"Luontohan" se nämä asiat hoitaa. "Luonto" tilaa Kiinasta tarvittavat välineet ihmiskunnan vähentämiseen.
Kyllä luonto on monin verroin kykenevämpi säätelemään lajikantoja kuin ihminen. Jos nyt vaikka miettii koronaviruksen mutatoitumista yhä tartuttavammaksi.
Nyt kerron järkyttävän uutisen, älkää lukeko pidemmälle jos ette kestä....Me kuollaan kaikki!
Todella "ihanaa" kuulla tällaista. :( Olen sairastanut influenssan ja siksi minun pitää vältellä toista tartuntaa. Sen verrqn huonoon kuntoon jäi kroppa, että toista influenssatason sairastumista en enää kestä.
Ihmisellä on kaksi vaihtoehtoa: Voi ottaa rokotteen tai sitten riskin.
24.10.2020.
Mitä näitä nostelette?
Kaikkihan menee taas follariennustusten mukaan: piikitettyjä sairastuu sankoin joukoin, tauti on heille vaarallinen ja monet tulevat kuolemaan siihen tai johonkin muuhun virustautiin, koska heidän vastustuskykynsä on piikkien myötä romahdutettu. Elleivät sitten kuole itse piikkeihin. Tästä talvesta tulee todellakin synkkä. Onneksi monet maat ovat sentään jo hyvissä ajoin varautuneet tilaamalla suuret määrät ruumispusseja.
HUOM! Keskustelu aloitettu 24.10.2020!
Mitä te tätä kohta vuoden vanhaa keskustelua nostatte?
Kyllä tähänkin kohta rokotus löytyy. Uudella teknologialla
Kaikki rokotehaitat laitetaan sitten tämän piikkiin
https://pur-kauppa.fi/stressihormoni-kortisoli/
Pelätkää vielä vähän enemmän
Pelätkää häpeää tai pelätkää koronaa tai pelätkää piikkejä. Pelko taisi olla todellinen sota-ase
”Vilustut ja saat muita tauteja helpommin
Liiallinen kortisoli häiritsee immuunijärjestelmääsi, jonka tarkoitus on suojella sinua erilaisilta taudeilta ja pitää sinut terveenä. Kun immuunijärjestelmä ei toimi, myös taudit tarttuvat helpommin.”
Seuraavaksi pakolliset piikit passiin myös tälle taudille, jotta pääsee elämään normaalisti? Huoh.
Muistatteko kun ennen sai liikkua kotimaassaan vapaasti, ja se kuului normaaliin elämään, että joskus sairastuttiin nuhaan?
Pistetään nyt yhdessä stoppi kansan kahtiajaolle, passeille ja tälle hulluudelle!
Vierailija kirjoitti:
Todella "ihanaa" kuulla tällaista. :( Olen sairastanut influenssan ja siksi minun pitää vältellä toista tartuntaa. Sen verrqn huonoon kuntoon jäi kroppa, että toista influenssatason sairastumista en enää kestä.
Mulla oli pari vuotta sitten raju influenssa, maku, haju ja kuuloaisti lähes olemattomat monta viikkoa, päälle pari poskiontelotulehdusta ja viimein alkoi olo parantua. Ei noihin auta kuin lepo, lääkkeet voi hieman parantaa oloa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan menee taas follariennustusten mukaan: piikitettyjä sairastuu sankoin joukoin, tauti on heille vaarallinen ja monet tulevat kuolemaan siihen tai johonkin muuhun virustautiin, koska heidän vastustuskykynsä on piikkien myötä romahdutettu. Elleivät sitten kuole itse piikkeihin. Tästä talvesta tulee todellakin synkkä. Onneksi monet maat ovat sentään jo hyvissä ajoin varautuneet tilaamalla suuret määrät ruumispusseja.
Kuten Suomi...
Rokotevalmistajat haluaa lisää massia, menkää piikille.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi pakolliset piikit passiin myös tälle taudille, jotta pääsee elämään normaalisti? Huoh.
Muistatteko kun ennen sai liikkua kotimaassaan vapaasti, ja se kuului normaaliin elämään, että joskus sairastuttiin nuhaan?
Pistetään nyt yhdessä stoppi kansan kahtiajaolle, passeille ja tälle hulluudelle!
Olen joutunut sairastamaan sikainfluenssan ja kyllä kuolema oli lopulta jo aika lähellä, vaikka sairaalassa tehtiin kaikki mahdollinen ja pääsin jo taudin toisella viikolla osastolle ja myöhemmin tehohoidettavaksi. Minua ei haittaa yhtään, jos tehdään toimenpiteitä jotka voivat suojella minua joutumasta uudelleen sikainfluenssan runtelemaksi.
Itsekin leijuin pilvissä enkä välittänyt taudeista kunnes edellä mainittu elämäni ainoa vakava sairastuminen jysähti omalle kohdalle. Ei se nuori ikä, liikkuminen ja d-vitamiini sitten estänytkään rajua sairastumista, mutta ehkä pelasti hengen.
Mitä tekee ihmisen elimistölle se, että sinne piikitetään nyt jo kolmatta koronarokotetta ja sen lisäksi influenssarokote? Ja näitä rokotteita on suositeltu ottamaan jopa yhtäaikaa.
2-3 kertaa on tullut influenssa sairastettua, mm. ns. Hongkongilainen. Vain kerran tuli jälkitauti, siitä hongkongilaisesta siis, nuhakuume. On rankka tauti, mutta jos pitäisi valita, niin mieluummin influenssa kuin korona. Toki viimeisen influenssan jälkeen olen alkanut ottaa aina rokotteen, oli sen verran pahat oireet ensimmäisenä vuorokautena, mutta reilussa viikossa kuitenkin meni kokonaan ohi.
Enkä ihan ymmärrä, miksi näitä vertaillaan, eihän tässä ole vuitenkaan valinnasta kyse, että voisi itse valita, kumman sairastaa. Molempiin on rokote ja riskiin sairastua voi molempien osalta jonkin verran, melko paljonkin, vaikuttaa itse.