Neumann ja Tarja
Erosivat sitten. En kyllä digannu tosta Tarjasta, epäilyttävä tapaus. Nyt syyttää Neumannia vaikka mistä, julkisesti tottakai.
Kommentit (20)
Mun kaverilla (35v) oli suhde Neumannin kanssa tossa reilu vuosi sitten. Kävi Helsingissä sitä usein panemassa (kassit kuulema roikkui polvissa). Sillä meni hermo juurikin siihen, että joka kerta oli niin päissään, että ei mitään järkeä.
Voi herranenaika, ei kyllä ihmisillä ole enää mitään tolkkua mitä kirjoitella, mitä ei!
Tuo Neumann on jotakin niin säälittävää ja vastenmielistä ettei sitä voi edes sanoin kuvata. Hyvä että Tarja pääsi siitä eroon, vaikka en täysin selvillä ole Tarjankaan motiiveista.
Ihmettelen myös miten Diana jaksoi katsella tuota ylimielistä lihapullaa niinkin kauan, ehkä nuoruuden fanitausta vääristi todellisuutta myös nykyhetkessä?
Dianasta pidin. Tarja on julkkistyrkyn ja ahneen oloinen ja jaksoi siksi katsella Nipaa. Neumann sammuva tähti, harmi. Pidän hänestä muusikkona, muuten en osaa kommentoida.
ap
Ketjun kirjoittajat eivät ole eläneet 80-luvulla. Muutoin he sanoisivat, että he diggaavat Dingoa/Neumannia, ei Dingosta/Neumannista.
Nipa on ihana!! Fanitan häntä aina ja ikuisesti ♥
Olen syntynyt 70-luvulla. Tuo on muuten totta että 80-luvulla digattiin jotain ja nykyään digitaalinen jostain. Puhetyylini on päivittynyt luultavasti siksi että olen paljon tekemisissä nuorten kanssa.
ap
Digataan, ei digitaalinen . Autocorrect, päivää. Ap
En tajunnut mitään noista kahdesta viimeisestä ap:n viestitstä?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 15:57"]
[/quote]
Ennen sanottiin "mä diggaan Neumannia", nykyään "mä diggaan Neumannista".
-Ei Ap
Hyi hemmetti, kuka 35-vuotias kehtaa myöntää panneensa tuota elähtänyttä ukkelia.
apua, mä tukehdun. ihan kulahtanut juoppo nykyään..
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 16:14"]
Hyi hemmetti, kuka 35-vuotias kehtaa myöntää panneensa tuota elähtänyttä ukkelia.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 16:23"]
[/quote]
[/quote]
Mutta minkälainen se olikaan aikoinaan... Voi tytöt, kun olisitte silloin olleet nuoria... Vaan kaikki me vanhetaan ja aletaan jossain vaiheessa roikkua ja turvota kuka mistäkin paikasta. Luuletteko te, että joku Justin Bieber pysyy aina ikuisesti tuollaisena kuin nyt?
Tää on taas tätä, ensin hehkutellaan, ett nyt oon löytänyt sen oikeen, nyt voin olla oma itseni, nyt mä uskallan puhua tunteistani, kerrankin oon tasa-arvoisessa ja tyydyttävässä parisuhteessa jne ja sit erotaan kohta. Ei kait ne ehtineet sitä yhteistä raggauden hetelmää pyöräyttää??
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 16:23"]
[/quote]
[/quote]
Mutta minkälainen se olikaan aikoinaan... Voi tytöt, kun olisitte silloin olleet nuoria... Vaan kaikki me vanhetaan ja aletaan jossain vaiheessa roikkua ja turvota kuka mistäkin paikasta. Luuletteko te, että joku Justin Bieber pysyy aina ikuisesti tuollaisena kuin nyt?
[/quote]
En luule, että kukaan pysyy, mutta siihen, millaista elämää vanhetessaan elää, voi vaikuttaa paljonkin.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 15:16"]
Voi herranenaika, ei kyllä ihmisillä ole enää mitään tolkkua mitä kirjoitella, mitä ei!
[/quote]
????????
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 15:57"]
[/quote]
Ennen sanottiin "mä diggaan Neumannia", nykyään "mä diggaan Neumannista".
-Ei Ap
[/quote]
digata jostakin on alkuperäinen slangi-ilmaisu, mutta jo 70-luvun lopulla jotkut diggasivat jotain.
Itse olen aina digannut hyvästä musiikista, olen 60-luvulla syntynyt.
Diggaaksä sitten Neumannista?? Yök.