Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen koulutus on tietämilläsi sali-ihmisillä?

Vierailija
30.01.2014 |

Himosalitreenaajilla. Jotka bodaavat (naiset eritoten peppua) ja innokkaimmat harrastajat laittavat kuvia internettiin tuloksista, Asuetikettiin kuuluu "Body action"-vaatteet.

Ohjaako tuolliaseen harrastukseen yleinen kiinnostus ihmisen fysiologiasta? Ovatko esimerkiksi liikunta-, lääke- tai ravintotieteilijöitä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita sometreenaajia ja fitnekseen hurahtaineita on itse asiassa oman kokemukseni mukaan aika vähän liikuntatieteellisessä. Useimmat tuttuni sieltä harrastavat/valmentavat/harjoittavat puoliammattimaisesti jotain kunnollista lajia (eli ei treenaa vain näyttääkseen hyvältä).

Tunnen kaksi fitnekseen hurahtanutta, ja molemmat ovat lähihoitajia.

Vierailija
2/20 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko harhainen, mutta olen haistavinani rivien välistä piilovi**uilua? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän kovaa korkeakoulua käyneet eheyttävät itseään bodaamalla. Muu koulutus lukuunottamatta lähihoitaja- ja joitain ammattikoulun aloja harvoja kiinnostaa.

Vierailija
4/20 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on hulluja jotka tekee lajeja missä joutuu jatkamaan vaikka hengästyttää ja hapot painaa jalois. saliharjoittelu on paljon terveempää. ja elämän koulu on monesti raskaampi kun mikään yliopisto

Vierailija
5/20 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja. Muita en tiedäkään. Ei opeta liikuntaa.

Vierailija
6/20 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähäreitä, parturikampaajia, putkimiehiä..

Vierailija
7/20 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen ja harrastan tavoitteellista kuntosalia. En tee numeroa harrastuksestani, kuten nykyään on tapana tehdä esim. Fitness-blogin muodossa.

Pitäisikö minun nyt vaihtaa liikuntaharrastus vaikkapa pilatekseen tai hot joogaan, jotta harrastukseni kävisi yksi yhteen akateemisuuden kanssa?

Vierailija
8/20 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ovat siistijiä, lähihoitajia ja kaupan kassoja tai hyllyntäyttäjiä.

Vierailija
9/20 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 16:59"]

Olen akateeminen ja harrastan tavoitteellista kuntosalia. En tee numeroa harrastuksestani, kuten nykyään on tapana tehdä esim. Fitness-blogin muodossa.

Pitäisikö minun nyt vaihtaa liikuntaharrastus vaikkapa pilatekseen tai hot joogaan, jotta harrastukseni kävisi yksi yhteen akateemisuuden kanssa?

[/quote]

Valokuvaatko vartaloasi? Kehitätkö myös aerobista ja anaerobista kuntoa? Miksi treenaat?

Vierailija
10/20 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 17:44"]

Valokuvaatko vartaloasi? Kehitätkö myös aerobista ja anaerobista kuntoa? Miksi treenaat?

[/quote]

Ei ollut minulle osoitettu, mutta vastaan.

Valokuvaan, mutta se on itseäni varten vertailukuviksi eikä Facebookiin.

Neljästi viikossa punttia ja kerran viikossa juoksua. 

En halua olla enää liian laiha + liikunta on terveellistä

terveisin maisteri luonnontieteelliseltä alalta

Vierailija
11/20 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Otan kehityksestä valokuvia tietyin väliajoin omaan käyttööni. Hoidan aerobisen kunnon HIIT-harjoituksilla 2-3 kertaa viikossa.

Treenaan sen takia, että olisin hyvässä fyysisessä ja psyykkisessä kunnossa ja että ulkomuotoni miellyttäisi itseäni.

Vierailija
12/20 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri joka harrastaa fitness-kisoja (tyttö) opiskelee tällä hetkellä liiketaloutta

Vierailija
13/20 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri ja juristi.

Vierailija
14/20 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähäri, kosmetologi ja parturi, ne jotka kasvattavat lihaksia tosissaan Ja vetää napaansa proteiininömmöjä ja haluaa kisata. Akateemiset tutut käy salilla terveys edellä ja tavoitteena. 

Vierailija
15/20 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä on poliiseja, vartijoita, putkimiehiä, insinöörejä, bisnesmiehiä, farmaseutti, tk-lääkäri, kokki. Naisissa yllättävän moni on itseasiassa töissä alalla - personal trainereita, liikunnanopettajia, ryhmäliikuntatuntien ohjaajia. Sitten on kotiäitejä, yrittäjiä eri aloilla, kaupallisella alalla työskenteleviä kaupan kassasta ylöspäin, kaupungilla eri toimipisteissä työskenteleviä. No, toki nämä ei kaikki kuvaa itseään blogeja varten, mutta treenaavat monta kertaa viikossa. 

Vierailija
16/20 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 18:07"]

[/quote]

[/quote]

Otan kehityksestä valokuvia tietyin väliajoin omaan käyttööni. Hoidan aerobisen kunnon HIIT-harjoituksilla 2-3 kertaa viikossa.

Treenaan sen takia, että olisin hyvässä fyysisessä ja psyykkisessä kunnossa ja että ulkomuotoni miellyttäisi itseäni.

[/quote]

Samat syyt ja keinot myös käytossä täällä. Olen väitellyt.

Vierailija
17/20 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka tekevät raskasta työtä ja työ vaatii hyvää kuntoa.

Ensihoitajat, tilalliset jne. Omassa työssäni "puntteja" nostelen vain työpaikalla :)

Vierailija
18/20 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein duunareita. Korkeasti koulutetuista asianajajissa on muihin (DI, lääkäri, FM...) verrattuna aika paljon sonneja.

Vierailija
19/20 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen liikuntablogeja.

Siellä salia harrastavat intensiivisesti ainakin kaksi luokanopettajaopiskelijaa, yksi metsäylioppilas, yksi FM (alaa en tiedä tarkemmin). Noita siis luen itse. Ymmärtääkseni aika eri koulutustaustaisia saliharrastajia on.

Vierailija
20/20 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo parsakaaliprinsessa blogisti on DI ja on aiemmin kisannut jossain tollasessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan