Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kaipaa enää matkoja, en yöelämää, enkä työelämää

Vierailija
23.10.2020 |

Keväästä asti olen ollut työttömänä. Ensin kauhistuin ja vielä kun korona sulki maailmaa, tuntui, että kaikki on tyhjää.

Nyt olen kai vanhentunut. Tajusin, kun näin televisiosta jotain kaupunkia ja yöelämää, että on ihana olla kotona. En jaksaisi enää bailata, en metsästää, en käydä edes keikoilla, enkä ainakaan matkustaa. Enkä tarvitse siis juuri rahaakaan ja olen tajunnut, että se tyhjä juhliminen johtuikin lähinnä työstressistä.

Nyt olen vapaa ja aion rauhallisesti elää omassa kodissa kohti vanhuutta :)
T. N43

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo kaivannu mitään tommosia vuosiin.

Nyt erosin ja tekis mieli bilettämään 😂

Vierailija
22/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo kaivannu mitään tommosia vuosiin.

Nyt erosin ja tekis mieli bilettämään 😂

Paljonko on ikää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet masentunut!

Terve ihminen kaipaa muiden seuraa ja sentään joitain piristäviä rientoja. Ei introvertitkaan loputtomiin jaksa olla ihan yksikseen omassa kämpässään. Niin etteivät edes ulos mennessään näkisi yhtään ketään ihmistä ikinä.

Mä odotan innolla sitä, että pääsee taas tapahtumiin ja kunnolla shoppailemaan. En nyt välttämättä matkustamista kaikkein eniten mutta salille ja jumppiin ja uimahalleille yms. tekisi myös mieli jo.

Vierailija
24/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on opinnot kohta puolessa välin ja mietin, että jäisinkö yhteiskunnan elätiksi ja täyttäisin päiväni sillä mikä kiinnostaa. Nuoruuden innolla ja onnella olen saanut jo kartutettua 90 k € varallisuuden ja uskoisin, että tuo kasvaisi ilman lisäostojakin ihan mukavasti. Olen himpun yli 25, ja voisin ajatella, että kolmevitosena tuo olisi n. 180 k. Nelivitosena 360 k. Viisvitosena 720 k. Toki inflaatio verottaisi ostovoimaa. Kuitenkin ajattelen, että talouteni on turvattu, joten voisin keskittyä siihen mistä pidän.

Vierailija
25/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on opinnot kohta puolessa välin ja mietin, että jäisinkö yhteiskunnan elätiksi ja täyttäisin päiväni sillä mikä kiinnostaa. Nuoruuden innolla ja onnella olen saanut jo kartutettua 90 k € varallisuuden ja uskoisin, että tuo kasvaisi ilman lisäostojakin ihan mukavasti. Olen himpun yli 25, ja voisin ajatella, että kolmevitosena tuo olisi n. 180 k. Nelivitosena 360 k. Viisvitosena 720 k. Toki inflaatio verottaisi ostovoimaa. Kuitenkin ajattelen, että talouteni on turvattu, joten voisin keskittyä siihen mistä pidän.

Mistä pidät? Harva oikeasti viihtyy työelämän ulkopuolella.

Vierailija
26/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet masentunut!

Terve ihminen kaipaa muiden seuraa ja sentään joitain piristäviä rientoja. Ei introvertitkaan loputtomiin jaksa olla ihan yksikseen omassa kämpässään. Niin etteivät edes ulos mennessään näkisi yhtään ketään ihmistä ikinä.

Mä odotan innolla sitä, että pääsee taas tapahtumiin ja kunnolla shoppailemaan. En nyt välttämättä matkustamista kaikkein eniten mutta salille ja jumppiin ja uimahalleille yms. tekisi myös mieli jo.

Uimahallit ja jumpat on auki, kaupoissakin saa käydä, sen kun meet!

Vierailija
27/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä pidät? Harva oikeasti viihtyy työelämän ulkopuolella.

Itseasiassa pidän alastani ja noin 50 % kursseista on mielekkäitä. Loput koen hyödyttömäksi täytteeksi. Myös turha muodollisuus ärsyttää. Vastaavaa tunnetta mitä muistan kokeneeni lukiossa yrittäessäni kirjoittaa lennokasta analyysiä jostain turhaakin turhemmasta jutusta. Inhottaa myös, että olen sidottu tähän vielä vuosiksi. 

Kesästä asti ollut sellainen tunne, että haluaisin jättää kaikki velvollisuudet taakse ja lähteä määräämättömäksi ajaksi reissuun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme