Olin yh. Lapseton mies halusi miehekseni. Kysyttävää?
Päivän yh-keskustelun innoittamana vastaan kysymyksiin. :)
Kommentit (27)
Voiko toisen lapsia todella rakastaa? Kiintyä ja välittää varmasti voi.
Mulla sama homma. Lapsia oli jo kolme, olin 30+ ja mieskin lähemmäs 40v.... Unelmieni mies. :)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 07:25"]
[/quote]
Tietenkin voi. Eivätkö sijaisvanhemmat ja adoptiovanhemmat rakasta lapsiaan? Hullu käsitys rakkaudesta, jos se edellyttää verisukulaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:19"]
[/quote]
Montako lasta sinulla oli, kun menitte naimisiin?
Itselläni oli aikoinaan seitsemän.
Entä kauanko aikaa olette olleet naimisissa?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 07:32"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:19"]
[/quote]
Montako lasta sinulla oli, kun menitte naimisiin?
Itselläni oli aikoinaan seitsemän.
Entä kauanko aikaa olette olleet naimisissa?
[/quote]
Kun menimme naimisiin, lapsia oli kaksi. Olimme olleet silloin yhdessä kuusi vuotta. Olemme olleet naimisissa yli 9 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 07:27"][quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 07:25"]
[/quote]
Tietenkin voi. Eivätkö sijaisvanhemmat ja adoptiovanhemmat rakasta lapsiaan? Hullu käsitys rakkaudesta, jos se edellyttää verisukulaisuutta.
[/quote]
Adoptiolapsi on kuitenkin oma, puolison lapset jonkun toisen.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 07:51"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 07:27"][quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 07:25"]
[/quote]
[/quote]
Adoptiolapsi on kuitenkin oma, puolison lapset jonkun toisen.
[/quote]
Minun näkemykseni mukaan lapsia ei omisteta. Rakkaus ei ole kiinni biologisesta tai adoptiovanhemmuudesta. Meidän perheessämme kuitenkin on vain biologisia ja mieheni adoptoima minun biologinen esikoiseni. Eli jopa tuon minulle vieraan määritelmäsi mukaan miehelläni on mahdollisuus rakastaa kaikkia lapsiamme. :)
Lähden nyt töihini, heippa. Rakkautta ja rauhaa kaikille. :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:29"]
Ilmeisesti te olette olleet nuoria tuolloin? Nyt kun ollaan aikuisia ja toisella kieroksella, ei enää tämmösiä miehiä löydy.
[/quote]
Mä olin 36 ja neljän lapsen yhteishuoltaja toisella kierroksella, kun löysin oman mieheni. Hän oli silloin 29 v. Nykyään naimisissa ja yksi yhteinen lapsi. Kyllä näitä vielä aikuisenakin löytyy :)
Ohis
ööö...miksi tässä pitäis olla mitään kysyttävää?
No kysyn nyt sitten vaikka, että rakastaako tämä mies lapsiasi? Vai onko suhde vasta tuore?
Äitini meni aikanaan kanssa yhteen lapsettoman miehen kanssa, josta tulikin sittemmin ihan laillinen isäni. Rakasti minua kuin omaa tytärtä ja koska oma biologinen isäni oli turhake, niin uusi isäni adoptoi minut.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:21"]
Olit?
[/quote]
Niin, en ole enää. Mieheni on adoptoinut ensimmäisen lapseni. Ja meillä on myös biologisesti yhteisiä lapsia.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:22"]
ööö...miksi tässä pitäis olla mitään kysyttävää?
No kysyn nyt sitten vaikka, että rakastaako tämä mies lapsiasi? Vai onko suhde vasta tuore?
Äitini meni aikanaan kanssa yhteen lapsettoman miehen kanssa, josta tulikin sittemmin ihan laillinen isäni. Rakasti minua kuin omaa tytärtä ja koska oma biologinen isäni oli turhake, niin uusi isäni adoptoi minut.
[/quote]
Kyllä, mieheni rakastaa kaikkia lapsiamme, myös esikoista, jonka on adoptoinut. Suhde ei ole tuore, olemme olleet yhdessä 15 vuotta.:)
Onko toi susta jotenkin erikoista? Minä olin eronnut ja kahden lapsen yh, kun tapasin nykyisen mieheni. Eikä hänelläkään ollut yhtäkään lasta. Silti vaan mentiin yhteen ja
saatiin vielä kolme yhteistäkin lasta. Sen lisäksi, että hän on kohdellut ja pitänyt aina täysin ominaan myös edellisestä liitosta olevia lapsiani, joitten isä oli suoraan sanottuna täysin mulkku.
Nyt ollaan oltu yhdessä jo 23v.
Ilmeisesti te olette olleet nuoria tuolloin? Nyt kun ollaan aikuisia ja toisella kieroksella, ei enää tämmösiä miehiä löydy.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:26"]
Onnellinen. Mistä löysit hänet?
[/quote]
Yökerhosta.
Odotetaan sen yh-pakkomielteisen sekoilijan ilmaantumista keskusteluun :D
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:27"]
Onko toi susta jotenkin erikoista? Minä olin eronnut ja kahden lapsen yh, kun tapasin nykyisen mieheni. Eikä hänelläkään ollut yhtäkään lasta. Silti vaan mentiin yhteen ja
saatiin vielä kolme yhteistäkin lasta. Sen lisäksi, että hän on kohdellut ja pitänyt aina täysin ominaan myös edellisestä liitosta olevia lapsiani, joitten isä oli suoraan sanottuna täysin mulkku.
Nyt ollaan oltu yhdessä jo 23v.
[/quote]
Ei ole erityisen erikoista, ei tosin tavallisin mahdollinen elämänkaari myöskään. :)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:29"]
[/quote]
Olimme kolmikymppisiä.
Huomenta! :) Kysyttävää?
Ap