Miten aiotte nyt korona aikana viettää joulua?
Kommentit (23)
Baarikierrokselle kumppanin kanssa perinteisin menoin.
Ihan niin kuin ennenkin, ei mitään muutoksia edellisiin.
Vaikea sanoa, joulun tautitilanne voi olla mikä vain. Ostokset teen ihan normaalisti kuten tähän saakka muutenkin.
Päätin jo ettei lahjoja osteta ja kahden kesken kotona vietetään.
Kuten aina: töissä. Olen aina muutenkin kaikki pyhät töissä, mutta nyt niitä töitä on koronan ansiosta enemmän kuin meinaa ehtiä tehdä.
Lahjoja en osta enkä anna kellekään. Koskaan.
Kuten muulloinkin, kotona. Ostokset netistä ja maski päässä kaupasta. Erona aiempiin se että riskiryhmiin kuuluvat isovanhemmat eivät tule meille.
Yleensä kokoonnutaan lapsuudenperheeni kanssa (yht. 7 henkilöä), mutta nyt kun äitini taas tuossa raivosi minulle tällä viikolla ilman syytä, niin ei kyllä huvita yhtään lähteä sinne joulunviettoon. Jospa sitä vetoaisi vain koronaan tai uuden raskauden aiheuttamaan pahoinvointiin.
Taidan siis viettää joulua omien lasteni kanssa ihan vaan kotosalla. Lahjoja lapset saavat muutaman per lapsi (palapeli, värityskirja, muovailuvahaa, kirjoja jne.).
Vierailija kirjoitti:
Kuten muulloinkin, kotona. Ostokset netistä ja maski päässä kaupasta. Erona aiempiin se että riskiryhmiin kuuluvat isovanhemmat eivät tule meille.
Aika surullista, että jätetään tautipelon takia yhteinen joulu isovanhempien kanssa viettämättä.
Nautin rauhasta ja hyvästä ruoasta kuten ennenkin :)
Asuinmaassani koronarajoitukset ovat varmasti jouluun mennessä taas tapissa. Kaikki kiinni ja ulkonaliikkumiskielto. Tulen siis viettämään joulun kotona puhelinta selaillen. Olen tässä puolen vuoden aikana kaikki kotipuuhat niin monesti käynyt läpi, että enää en edes yritä vastustaa kännykän kutsua.
Muutoin entiseen tapaan,läsnä n 10 henkeä , tilava huusholli. Käytämme maskeja ja ruokailussa olemme ääreist tarkkoja, ei käytetä samoja ottimia. Ikäihmisillä ja huorilla on eri wc:t. Pukki omasta takaa.
En tiedä vielä. Alan suunnitella joulua vasta joulukuussa. Lahjat kuitenkin annan rahana.
Normaalisti. Ostan lahjoja, jos ostan, osan varmaan netistä ja osan kaupasta. En oo varma. Meen vanhempien luokse kylään, asuvat lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika surullista, että jätetään tautipelon takia yhteinen joulu isovanhempien kanssa viettämättä.
Helmikuussa kokoonnutaan sitten hautajaisiin.
Joka päivä tämä sama kysymys. No, edelleen aion viettää ihan kotona, koska ulkomaille ei pääse tai ei ainakaan tee mieli lähteä, kun se olisi niin hankalaa ja rajoitettua. Puoliso miettii vielä, meneekö vierailemaan omilla sukulaisillaan, minä en menisi mukaan edes normaalivuonna, mutta hän saa tietysti tehdä oman valintansa.
En mitenkään. En ole viettänyt joulua sen jälkeen, kun muutin pois lapsuudenkodista.