Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankala tilanne... Lapsen " hankkimisesta"

Vierailija
24.07.2006 |

Tilanne on siis se että minulla on ollut vauvakuumetta jo vuodesta 2002 lähtien. Mies ei silloin ollut ollenkaan innostunut, asiasta kiisteltiin jatkuvasti monta vuotta. Viime vuonna muutimme isompaan asuntoon ja mies innostui yrittämään lasta. Nyt on melkein vuosi yritystä täynnä ja mies on yli-innokas asian suhteen. Minulla kiinnostus on jotenkin lopahtanut. En enää tunne vauvakuumetta enkä aina tajua miksi olen yhä miehen kanssa yhdessä. Kaikki tuntuu olevan niin sekaisin ja sitten tähän pitäisi vielä tehdä lapsi. Mies tuntuu painostavan lapsen hankintaan. Koen jotenkin että aika ajoi ohitse. Olen nyt 31-vuotias enkä enää näe mitään syytä kiirehtiä. Mikä mulla on?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menossa.

Vierailija
2/2 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt hän odottaa sinun olevan heti valmis kun hän sormiaan napsauttaa! Ymmärrettävää, että et ole kovin innoissasi. Mieti tarkasti haluatko lapsia tämän miehen kanssa ja toisaalta haluatko lapsia lainkaan. Sinulla on vielä aikaa miettiä, mutta toisaalta on olemassa myös riski, että jos eroatte et ehdi perustamaan perhettä uuden miehen kanssa.

Puhu miehelle siitä, miksi hän tahtoi odotuttaa sinua niin kauan ja miksi sinun nyt pitäisi olla heti valmis. Neljän vuoden miettimisen jälkeen hänen pitäisi pystyä perustelemaan nuo aika vakuuttavasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi