Mies viemässä meitä flunssaisen anopin luo, olenko nipo?
Anoppi siis flunssassa ja mies on viemässä minua ja vauvaa heidän kotiin kyläilemään. Oli ihan itse kutsunut meidät juuri tänään kylään,vaikka tietää olevansa sairaana.. Minä en halua lähtä tartuttamaan itseäni ja vauvaa, joten sanoin että mennään sitten kun anoppi on taas terveenä.. Tästäkös sitten alkoi kamala älämölö ja minä olen bakteerikammoinen akka, joka pilaa kaiken :D
T. Se akka joka viime kerralla sai viikon mahataudin kyseisestä paikasta, kun mieheni isä oli "flunssassa"
Kommentit (4)
Miten se mies nyt teitä sinne on viemässä väkisin...ottaa vauvan kainaloon ja raahaa sinut hiuksista autoon vai?
Sanot vaan että sinä ja vauva ette tule mukaan ja ihan turha huutaa tai alkaa tappelemaan...ukko voi keskenään räksyttää. Mene vaikka vaunulenkille vauvan kanssa.
Mies osaa kai kyläillä yksinkin?!
Ymmärrän sua oikein hyvin, et ole nipo (tai sitten mäkin olen)! Anoppisi on tosi ajattelematon...
Anoppi ajatteli tietenkin, että kun on sairaana, niin tulet tekemään viikkosiivouksen sillä aikaa kun miehesi käy ruokaostokset heille kaupasta, niin hän voi viihdyttää sen aikaa vauvaa :-)
En tietenkään menisi kylään turhaan vauvaa tartuttamaan! Yleensä aina kysyn ennen kylään lähtöä, että ollaanko siellä terveenä. Kun on pieniä lapsia tai jopa vauvoja niin parempi olla tarttuttamatta, ettei tule sit niitä inhottavia jälkitauteja.