Britney Spears, tulee aina paha olo kun katson ig-kuvia
Tuleeko teille? Jotain hämärää siinä tai sen elämässä on.
Silmistä näkyy suru.
Kommentit (108)
Voisiko joku selittää että mikä niissä on niin pahaa kun itse en huomaa?
Tulee vähän ahdistava olo. Ei ole hänellä kaikki kunnossa. 😔
Vierailija kirjoitti:
Nainen on aivan sekaisin, eikä elä ns. tässä maailmassa.
Mikäköhän hyväkskäyttäjä se Samkin on. Ensin pidin häntä sentään komeana ennen kun selvis että on lyhyt pätkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on aivan sekaisin, eikä elä ns. tässä maailmassa.
Eikös me kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Kirjaimellisesti yksiä ja samoja kuvia uudestaan ja uudestaan. Videoissa pelokas ääni ja elehdintä. Samoja asuja joka kuvissa. Kryptisiä ja paperinmakuisia kuvatekstejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjaimellisesti yksiä ja samoja kuvia uudestaan ja uudestaan. Videoissa pelokas ääni ja elehdintä. Samoja asuja joka kuvissa. Kryptisiä ja paperinmakuisia kuvatekstejä.
Eikös aika moni harrasta samaa IG:ssä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten katsot niitä kuvia?
En yleensä katsokaan, nyt sattumalta tuli esiin.
Jos jollain tavis Liisalla olisi samanlainen IG niin ei kukaan olisi huolissaan. Ihmiset vaan nauraisi että onpas nolo tyyppi. Miksi se on Britney kohdalla huolestuttavaa ja kauheaa?
Jotenkin erikoinen viba niistä tulee. Taitaa olla myös aika lääkitty ja kontrolloitu.
Noi kuvat missä on ulkona tai miehen kanssa niissä ei ole edes Britney vaan joku kaksoisolento? Onko Britney jossain lukkojen takana?
Otsikon kirjoitustyyliin otan kantaa siten, että tuo on kuin puhuttelisit itse Spearsia. Noin siis ei kirjoiteta silloin, kun haluat keskustella jostakusta, vaan silloin kun puhuttelet jotakuta.
Mulla tulee Britneystä mieleen Black Mirror sarjan se Miley Cyrus episodi. Ehkä se makaa vihanneksena jossain ja joku muu manipuloi sen IG:tä ja luo onnellista kulissia.
En mä tiedä, mutta vi tt u mä rakastan ton naisen kasvonpiirteitä. Yksi kaueimpia ihmisiä mitä nähnyt.
Oikea B ollut jo vuosia jossain maan alla vankina?
Jotenkin kovin suhjuinen look. Tuo silmämeikki ja harjaamattomat hiukset eivät ainakaan helpota mental case -vibaa.
Vierailija kirjoitti:
Noi kuvat missä on ulkona tai miehen kanssa niissä ei ole edes Britney vaan joku kaksoisolento? Onko Britney jossain lukkojen takana?
Kyllä se Britney on. Nuo selfiet on otettu puhelimen etukameralla läheltä, jolloin objektiivi vääristää kuvattavan, suurentaa ja leventää kasvonpiirteet. Instagram-selfieiden perusteella ei kannata tehdä johtopäätöksiä kenenkään todellisesta ulkonäöstä.
Eihän se terve ole ollut enää vuosikausiin. Ihme että saa vielä käyttää itse instaansa.