Apua! Oliko mulla paniikkikohtaus vai mikä?
Olin ystävän kanssa kaupungilla kahvilla. Kahvin juotuamme lähdimme kauppoihin. Yhtäkkiä mulle tuli huimaava olo ja jalat tuntuivat raskailta. Tuntui, etten jaksa/kykene kävelemään metriäkään enää. Kauppakeskuksen käytävä tms tuntui loputtoman pitkältä. Pääsin autolle ja äkkiä kotiin. (olin juonut 4 mukillista kahvia tänään, jos sillä on jtn merkitystä) Kotona menin makaamaan ja pian vatsa meni aivan sekaisin. Huh! Pelottavaa :(
Kommentit (9)
Ei toi paniikkikohtaukselta kuulosta. Itellänikin on tullut vastaavaa liiasta kahvista.
Multa on just tutkittu veriarvot ja lisäksi selvisi, että kilpirauhasen vajaatoimintaa on. En tosin saa vielä lääkitystä, koska arvot viitteiden sisällä. Oireita on vaikka muille jakaa :(
ap
Liiallinen kahvin juominen voi laukaista paniikkioireita kofeiini-herkillä ihmisillä.
Saattoi olla lievä paniikkikohtaus ja kofeiini todellakin voi sen aiheuttaa.
Kiitos vastaajille! Oon kyllä vieläkin ihmeissäni tapahtuneesta.
Ap
Ylenmääräisestä kahvista se johtui. Tai/ ja sitten sulla oli verensokeri alhaalla.
Minusta tuo kuulostaa enemmän verensokerijutulta tai liialliselta kahvinjuonnilta.
Ahaa, eli kahvilla saan minäkin naiselta jalat alta! Olenkin aina ihmetellyt, mitä naiset tarkoittavat sillä.
M29
Vaikeahan sitä on sanoa, ennen kuin alkaa toistua tuommoiset eikä mitään elimellistä löydy.