Mies osti halloween- ja jouluherkkuja kaupasta. Onko teillä jo?
Kommentit (34)
Halloween on näköjään 31.10. Koittakaa googlata ”Halloween 2023” niin selaimeen hyökkää jotain haamuja.
en kyllä ole koskaan juhlinut, työpaikalla joskus oli jotain aiheeseen liittyvää mutta liukenin paikalta.
ei olla vielä ostetu mut tehdään nachoja ja kurpitsapiirakka :P
Olen nähnyt outoja monikerroksisia Halloween-tikkareita kaupassa. Ei ehkä tekijällä sihti ole mennyt ihan kohdilleen niitä tehdessä. :D
Vierailija wrote:
Halloween on näköjään 31.10. Koittakaa googlata ”Halloween 2023” niin selaimeen hyökkää jotain haamuja.
en kyllä ole koskaan juhlinut, työpaikalla joskus oli jotain aiheeseen liittyvää mutta liukenin paikalta.
Juu, vierastan itsekin halloweenia ja sen kaupallisuutta. Mutta meillä on lapsi ja mies sai hyvän tekosyyn ostaa vähän iloisia herkkuja kotiin. Ihan hyviä ovat. Ap
Kaapin perältä löytyy viimevuotisia piparkakkuja. Olen edelläkävijä.
Vierailija wrote:
Mikä on Lebkuchen?
Saksalainen, piparimainen joululeivonnaiskeksi. Ap
En vietä Halloweenia, katsoin herkut mutta olivat mielestäni tylsiä niin jätin kauppaan. Jouluherkkuja en ole vielä ostanut, ainahan ne ovat samat, niihinkin kyllästyy.
Söin tällä viikolla pari joulupiparia. Halloweenherkkujen päälle en ymmärrä niin paljon että ostaisin niitä muuten kuin kekkereitä varten.
Halloween on perinteiseen tapaan aina 31.10. Tänävuonna se osuu tiistaille. Täälläp päin on jo koristeltu teeman mukaan. Herkkuja on hankittu jonkin verran (on vielä aikaista). Halloween karkit olen piilottanut odottamaan pieniä kummituksia ja noitia (jos niitä ei piilota, ne menevät meillä nopeasti parempiin suihin).
Ulkona on todella kaunista. Ruska on parhaimmillaan, Puut hehkuvat oranssin, keltaisen ja punaisen väreissä. Silti lämpoä on näin aamupäivällä +18C, klo 10.30 ja aurinko paistaa, iltapäiväksi on luvattu +24C.
Trick, or treat! 🎃👻
Terveisiä syvästä etelästä.
(-ulkosuomalainen)
Vierailija wrote:
Halloween, joulu, pääsiäinen jms. ovat pelkkää kaupallista hapatusta nykyään. Ostakaa, ostakaa, kuluttakaa. Jei!
Niistä on valitettavasti tehty sellaisia, että rahat kerätään pois helposti höynäytettäviltä. Jätän halloweenin pois kokonaan, tilalla on Pyhäinpäivä. Samat koristeet käyvät vuodesta toiseen eikä niitäkään tarvi olla kuin muutama. Joululahjojen saajia on enää jäljellä kaksi ja heidän kanssa vaihdetaan kirjat tms. hyödyllistä.
Olen toistaiseksi vastustanut kiuasausta ostaa joulusuklaita kaupasta. Hyvä minä!
Meillä vietetään perinteistä Kekriä.
Vierailija wrote:
Ilmeisesti ei ole. Ap
Älä ole noin hätäinen, rakas AP. Minulla on muistaakseni aika kimpale viimevuotista kinkkua pakkasessa sekä myös torttutaikinaa. Imeliä en voi juurikaan edes jouluna syödä, koska olen diabeetikko.
Vierailija wrote:
Olen toistaiseksi vastustanut kiuasausta ostaa joulusuklaita kaupasta. Hyvä minä!
Minulla oli perjantaina vakaa aikomus ostaa suklaarasia kaupasta. Kun ei sattunut reittini varrelle, ostin tuplan kassalta. Joskus suklaanhimo olisi kierrättänyt vaikka koko kaupan. Tätäkö se vanhuus on?
Vierailija wrote:
Mikä on Lebkuchen?
Saksalaisia piparkakkuja.
Kuulostaa kyllä aivan kamalalta, että suomalaiset noin yleisesti ottaen mieltävät herkuiksi karkit ja sipsit. Yöks.
Minun mielestäni herkku on jotain aivan muuta kuin esanssi-, suola- ja rasvapommi.
Ilmeisesti ei ole. Ap