Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla ongelmaa, että hammastahnat pistää yökkäilemään?

Vierailija
29.01.2014 |

Oletteko löytäneet hammastahnaa, joka yökkäilyä ei saisi aikaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Denivit. Mikään muu ei käy.

Vierailija
2/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hampaiden harjaus pistää yökkäilemään, varsinkin nyt raskaana ollessa. En ole havainnut eri hammastahnoilla olevan vaikutusta asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Onko Denivit vain apteekeista saatava tahna?

Vierailija
4/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani sama ongelma, mitä vahvempi tahna sen pahempi yökkäys.Vahvemmalla tahnalla tarkoitan enempi makua , cool tunnetta jne.

Sain apteekista näytteen  lapsille tarkoitettua appelsiininmakuista hammastahnaa , lapsilleni se ei kelvannut mutta kaveri löysi itselleen tahnan. Nuorempana hän käytti sellaista pullossa olevaa punaista geeliä, olisiko ollut Dents ? ? Sitä sai myös vihreänä. Vuosiin sitä ei enään ole ollut.

Lastentahnoissa on vähemmän fluoria , mutta jos sitä haluaa voi sen ottaa vaikka tablettina tai suuhuuhteena.

Vierailija
5/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti on. En ole keksinyt hyvää ratkaisua, hampaat on kuitenkin pakko pestä. Sähköhammasharja ja suuvesi sekä hammastikut ovat käytössä. Suuvesi oksettaa myös, mutta siitä pääsee nopeammin eroon.

Vierailija
6/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikuttais tahnakin vaikuttavan, vaikka itse harjauskin saa aina yökkimään.

Mä en nyt ollenkaan muista merkkejä, mutta vähemmän vaahtoavat, miedommat geelit taitavat olla parempia.

Vierailija
7/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko muuten ollut joku pepsodent ainakin sellaisessa pahvilaatikossa yksi niitä miedompia, ja entäs toi white now?

Käytännössä itse en niin tarkkaan ole valikoinut kun otan sen halvan mikä  vastaan tulee ja yritän kestää.

Vierailija
8/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 16:28"]

Nuorempana hän käytti sellaista pullossa olevaa punaista geeliä, olisiko ollut Dents ? ? Sitä sai myös vihreänä. Vuosiin sitä ei enään ole ollut.

[/quote]

Vierailija
9/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsodent oli ensimmäinen, joka yökkäilytti. Sitten käytin Golgatea, mutta sekin rupesi tekemään samaa jonkin ajan päästä. Sensodynellä pesin vuosikaudet iilman yököttämistä, mutta sitten sekin rupesi yököttämään. Nyt en enää tiedä millä pesisin. 

ap

Vierailija
10/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Denivitia saa ihan tavallisista kaupoista. Myös Elmex on hyvä, kun neutraali eli mauton j a hajuton, ei myöskään vaahtoa. Mulla on ollu tää ongelma varmaankin aina. Yökkäilen helposti ja vaahto on myrkkyä. Onneksi löytyi nuo kaksi vaihtoehtoa.

Vierailija
11/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOisko olla kyse hankausaineelle herkistymisestä? Markettihammastahnoista Elmexissä ei ole hankausainetta. itse käytän apteekin Yotuelia.

Vierailija
12/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se hankausaine siis tekee sen vaahdon.

Vierailija
13/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Denivit on hyvä, se ei vaahtoa. Saa marketeista.

Vierailija
14/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 16:32"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 16:28"]

Nuorempana hän käytti sellaista pullossa olevaa punaista geeliä, olisiko ollut Dents ? ? Sitä sai myös vihreänä. Vuosiin sitä ei enään ole ollut.

[/quote]

[/quote]

Ei ollu tuo :(  se oli sellaisessa pullossa jossa pyöreäpäinen korkki aukesi päältä, samalla tavalla kun esim shampoo. Pullo ei ollut ihan symmetrinen. No ehkä joku muistaa .

Mutta hauska linkki kiitos !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan