Onko muilla ongelmaa, että hammastahnat pistää yökkäilemään?
Oletteko löytäneet hammastahnaa, joka yökkäilyä ei saisi aikaan?
Kommentit (14)
Minulla hampaiden harjaus pistää yökkäilemään, varsinkin nyt raskaana ollessa. En ole havainnut eri hammastahnoilla olevan vaikutusta asiaan.
Muita?
Onko Denivit vain apteekeista saatava tahna?
Kaverillani sama ongelma, mitä vahvempi tahna sen pahempi yökkäys.Vahvemmalla tahnalla tarkoitan enempi makua , cool tunnetta jne.
Sain apteekista näytteen lapsille tarkoitettua appelsiininmakuista hammastahnaa , lapsilleni se ei kelvannut mutta kaveri löysi itselleen tahnan. Nuorempana hän käytti sellaista pullossa olevaa punaista geeliä, olisiko ollut Dents ? ? Sitä sai myös vihreänä. Vuosiin sitä ei enään ole ollut.
Lastentahnoissa on vähemmän fluoria , mutta jos sitä haluaa voi sen ottaa vaikka tablettina tai suuhuuhteena.
Valitettavasti on. En ole keksinyt hyvää ratkaisua, hampaat on kuitenkin pakko pestä. Sähköhammasharja ja suuvesi sekä hammastikut ovat käytössä. Suuvesi oksettaa myös, mutta siitä pääsee nopeammin eroon.
Kyllä vaikuttais tahnakin vaikuttavan, vaikka itse harjauskin saa aina yökkimään.
Mä en nyt ollenkaan muista merkkejä, mutta vähemmän vaahtoavat, miedommat geelit taitavat olla parempia.
Olisko muuten ollut joku pepsodent ainakin sellaisessa pahvilaatikossa yksi niitä miedompia, ja entäs toi white now?
Käytännössä itse en niin tarkkaan ole valikoinut kun otan sen halvan mikä vastaan tulee ja yritän kestää.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 16:28"]
Nuorempana hän käytti sellaista pullossa olevaa punaista geeliä, olisiko ollut Dents ? ? Sitä sai myös vihreänä. Vuosiin sitä ei enään ole ollut.
Pepsodent oli ensimmäinen, joka yökkäilytti. Sitten käytin Golgatea, mutta sekin rupesi tekemään samaa jonkin ajan päästä. Sensodynellä pesin vuosikaudet iilman yököttämistä, mutta sitten sekin rupesi yököttämään. Nyt en enää tiedä millä pesisin.
ap
Denivitia saa ihan tavallisista kaupoista. Myös Elmex on hyvä, kun neutraali eli mauton j a hajuton, ei myöskään vaahtoa. Mulla on ollu tää ongelma varmaankin aina. Yökkäilen helposti ja vaahto on myrkkyä. Onneksi löytyi nuo kaksi vaihtoehtoa.
VOisko olla kyse hankausaineelle herkistymisestä? Markettihammastahnoista Elmexissä ei ole hankausainetta. itse käytän apteekin Yotuelia.
Ja se hankausaine siis tekee sen vaahdon.
Denivit on hyvä, se ei vaahtoa. Saa marketeista.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 16:32"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 16:28"]
Nuorempana hän käytti sellaista pullossa olevaa punaista geeliä, olisiko ollut Dents ? ? Sitä sai myös vihreänä. Vuosiin sitä ei enään ole ollut.
[/quote]
Ei ollu tuo :( se oli sellaisessa pullossa jossa pyöreäpäinen korkki aukesi päältä, samalla tavalla kun esim shampoo. Pullo ei ollut ihan symmetrinen. No ehkä joku muistaa .
Mutta hauska linkki kiitos !
Denivit. Mikään muu ei käy.