uskovaiset, voitteko rukoilla?
Mulla on hirvittävän paha olla sekä henkisesti että
fyysisesti.
Kommentit (14)
Voin ap, rukoilen meidän molempien puolesta. Mulla on myös niin huoo olo, etten tiedä näenkö huomista.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 16:44"]Voin ap, rukoilen meidän molempien puolesta. Mulla on myös niin huoo olo, etten tiedä näenkö huomista.
[/quote]
Kiitos. Mikä painaa?
Sinulle alapeukuttaja toivon, että Kali polttaa sydämesi tuhkaksi suuressa hautaroviossaan, koska se on jo kuollut ja kuihtunut muutenkin.
t.#2
Täällä kolmas pahoinvoiva. Rukoilen puolestasi. Itselläni on ongelmia terveyden ja taloudensuhteen. Pelko diagnoosista. Pyydän meille kaikille parempaa huomista ja uskoa elämään.
Rukoilin.
Jeesuksen siunausta elämääsi.
Rukoilin. Rukoilin siunausta elämääsi. Ihanaa, kun jaksoit pyytää rukousapua.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 16:52"]Täällä kolmas pahoinvoiva. Rukoilen puolestasi. Itselläni on ongelmia terveyden ja taloudensuhteen. Pelko diagnoosista. Pyydän meille kaikille parempaa huomista ja uskoa elämään.
[/quote]
Kiitos. Toivottavasti kaikki selkiää. Mulla alkoi iltapäivällä vanhat pahat asiat painamaan.
Ap
Tosi kiva kun pyysit apu. Tottakai rukoillaan Sinun puolesta. En tiedä mikä Sinulla on,mutta varmasti Herra tietää. Pyydetään rauhaa ja Jumalan siunausta ja helpotusta oloon ja että saisit tuntea turvallisuden ja että sinusta pidetään huolta.
P.s Asiattomia ja vihaisia viesteja tänne ei tartte laitta,jos joku pyydä et sen puolesta rukoillaan,niin ihminen on hädässä ja halua apua. Ei tarvii haukkua ketään jos itse ei välitä-pyydän vähän kunnioitusta,ehkä sinäkiin joskus rukousta alat kaivata. Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 17:43"]
Tosi kiva kun pyysit apu. Tottakai rukoillaan Sinun puolesta. En tiedä mikä Sinulla on,mutta varmasti Herra tietää. Pyydetään rauhaa ja Jumalan siunausta ja helpotusta oloon ja että saisit tuntea turvallisuden ja että sinusta pidetään huolta.
P.s Asiattomia ja vihaisia viesteja tänne ei tartte laitta,jos joku pyydä et sen puolesta rukoillaan,niin ihminen on hädässä ja halua apua. Ei tarvii haukkua ketään jos itse ei välitä-pyydän vähän kunnioitusta,ehkä sinäkiin joskus rukousta alat kaivata. Kiitos.
[/quote]
Minustakin on aika mautonta, että porukka alapeukuttaa viestejä, joissa rukoillaan ap:n olon paranemista.
Te kaikki rukousapua pyytäneet kärsimyksessä elävät: olette rukouksissani <3
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 18:02"]Te kaikki rukousapua pyytäneet kärsimyksessä elävät: olette rukouksissani <3
[/quote]
Kiitos. Nyt on erilainen olo, tämä kipeä olo päällimmäisenä ( psyykkinen oireilu jossakin alla)
Rukoilen ap sinun ja teidän muidenkin huonoa oloa potevien puolesta. Toivottavasti saatte apua tilanteisiinne ja huominen olisi jo parempi <3
Joo, kiitos taas. Huomenna uusi päivä.
Okei. Rukoilen, että Ganesha ruiskuttaa vilvoittavaa ja parantavaa vettä kärsästään päällesi.