Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskovaiset, voitteko rukoilla?

Vierailija
29.01.2014 |

Mulla on hirvittävän paha olla sekä henkisesti että

fyysisesti.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Rukoilen, että Ganesha ruiskuttaa vilvoittavaa ja parantavaa vettä kärsästään päällesi.

Vierailija
2/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ap, rukoilen meidän molempien puolesta. Mulla on myös niin huoo olo, etten tiedä näenkö huomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 16:44"]Voin ap, rukoilen meidän molempien puolesta. Mulla on myös niin huoo olo, etten tiedä näenkö huomista.

[/quote]

Kiitos. Mikä painaa?

Vierailija
4/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle alapeukuttaja toivon, että Kali polttaa sydämesi tuhkaksi suuressa hautaroviossaan, koska se on jo kuollut ja kuihtunut muutenkin.

t.#2 

Vierailija
5/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kolmas pahoinvoiva. Rukoilen puolestasi. Itselläni on ongelmia terveyden ja taloudensuhteen. Pelko diagnoosista. Pyydän meille kaikille parempaa huomista ja uskoa elämään.

Vierailija
6/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin.

Jeesuksen siunausta elämääsi.

Vierailija
7/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin. Rukoilin siunausta elämääsi. Ihanaa, kun jaksoit pyytää rukousapua.

Vierailija
8/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 16:52"]Täällä kolmas pahoinvoiva. Rukoilen puolestasi. Itselläni on ongelmia terveyden ja taloudensuhteen. Pelko diagnoosista. Pyydän meille kaikille parempaa huomista ja uskoa elämään.

[/quote]

Kiitos. Toivottavasti kaikki selkiää. Mulla alkoi iltapäivällä vanhat pahat asiat painamaan.

Ap

Vierailija
9/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva kun pyysit apu. Tottakai rukoillaan Sinun puolesta. En tiedä mikä Sinulla on,mutta varmasti Herra tietää. Pyydetään rauhaa ja Jumalan siunausta ja helpotusta oloon ja että saisit tuntea turvallisuden ja että sinusta pidetään huolta.

P.s Asiattomia ja vihaisia viesteja tänne ei tartte laitta,jos joku pyydä et sen puolesta rukoillaan,niin ihminen on hädässä ja halua apua. Ei tarvii haukkua ketään jos itse ei välitä-pyydän vähän kunnioitusta,ehkä sinäkiin joskus rukousta alat kaivata. Kiitos.

Vierailija
10/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 17:43"]

Tosi kiva kun pyysit apu. Tottakai rukoillaan Sinun puolesta. En tiedä mikä Sinulla on,mutta varmasti Herra tietää. Pyydetään rauhaa ja Jumalan siunausta ja helpotusta oloon ja että saisit tuntea turvallisuden ja että sinusta pidetään huolta.

P.s Asiattomia ja vihaisia viesteja tänne ei tartte laitta,jos joku pyydä et sen puolesta rukoillaan,niin ihminen on hädässä ja halua apua. Ei tarvii haukkua ketään jos itse ei välitä-pyydän vähän kunnioitusta,ehkä sinäkiin joskus rukousta alat kaivata. Kiitos.

[/quote]

Minustakin on aika mautonta, että porukka alapeukuttaa viestejä, joissa rukoillaan ap:n olon paranemista.

Vierailija
11/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki rukousapua pyytäneet kärsimyksessä elävät: olette rukouksissani <3

Vierailija
12/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 18:02"]Te kaikki rukousapua pyytäneet kärsimyksessä elävät: olette rukouksissani <3

[/quote]

Kiitos. Nyt on erilainen olo, tämä kipeä olo päällimmäisenä ( psyykkinen oireilu jossakin alla)

Vierailija
13/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen ap sinun ja teidän muidenkin huonoa oloa potevien puolesta. Toivottavasti saatte apua tilanteisiinne ja huominen olisi jo parempi <3

Vierailija
14/14 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kiitos taas. Huomenna uusi päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi