Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ottaa mies?

Vierailija
29.01.2014 |

Kerropa rehellinen mielipiteesi, sinä miehen kanssa pitkään elänyt nainen, kannattaako? 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommalla pääsee ilman. 

Vierailija
2/17 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaan pärjäät taloudellisesti ilman ja seksi ei ole elämäsi suola, niin älä ota!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa sellaisen kuin mulla on, niin kannattaa. Tuo elämään iloa ja hellyyttä ja rakkautta, hoitaa perhettä, tekee kotitöitä. Ei pahaa sanottavaa.

Vierailija
4/17 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, pelkkää turhaa vaivaa ja riskit kaikki naisella. Iloa 1/100 siitä mitä kuvitellaan ja vaivaa 100 kertaa enemmän ja mielipahaa sitäkin enemmän. Jos et voi olla ilman, niin ota sellainen, joka rakastaa sinua enemmän kuin sinä häntä ja on todella rikas.

Vierailija
5/17 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä viestiketjuja lukemalla tulee se mielikuva, että miehet ovat käytöstavattomia, tuppikullisia sohvaperunoita jotka pettävät heti ensimmäisen tilaisuuden tullen. Jos pärjäät omilla tuloillasi ja sinulla jo on lapsi tai lapsia, etkä halua enää lisää niin kannattaa ennemmin ottaa joku vakipano. Toisaalta, jos sun on ihan pakko elää kyseisen olennon kanssa, oli se sitten käytännön syistä kuten asunnon remontoiminen, auton määräaikaishuollattaminen tai vaikka vaan ruoanlaitto ( mikäli itse et siihen kykene tai aina jaksa) niin kannattaa harkita todella tarkkaan.

Enemmän päänvaivaa, kuin varteenotettavaa hyötyä.

Vierailija
6/17 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksimielinen kanta. :D

Vierailija
7/17 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään taloudellisesti ja kaikilla tavoilla hyvin ilman ja itsetyydytys toimii paremmin kuin seksi miehen kanssa. Eli ei kannata minunkaan tapauksessani. Mutta en eroa, koska lapsia on.

Vierailija
8/17 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miestä kannata ottaa, jollei ole todella kova vauvakuume. Lapselle elättäjän hankkiminen on järkevää mutta sinkulle, jolla ei ole suvunjatkamispainetta, mies on pelkkä riesa.

Vierailija
9/17 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe-elämä avioliitossa oli yhtä helvettiä. Mutta kuvio teini ja yh-äiti, joka käy silloin tällöin nauttimassa miesystävän luona miehen älyllisestä seurasta ja seksistä, on täydellinen.

Vierailija
10/17 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Musta on ihanaa, kun on joku joka pitää susta huolta, rakastaa, luottaa ja on vierellä. Hoitaa ne hommat, mihin mä en pysty. Keskustelee, auttaa ongelmissa lasten kanssa. Ei valita, tuo rahaa taloon. Mä en tiedä mitä mä tekisin ilman mun miestä. Mun elämä ei todellakaan olis näin ihanaa ilman häntä.

Vierailija
11/17 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsinaisesti kannata, mutta kun tulin ottaneeksi, niin pidän myös. :) On lapsilla isä ja minulla kumppani.

Vierailija
12/17 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miestä kannata ottaa. Kunnanisät rakennuttavat asunnot, raskaaksi pääsee ravintolaillan päätteeksi ja mikäli vielä saadaan sellainen kunnallinen talkkari-isäpalvelu verovaroista, niin vähän noita elatusmaksuja suuremmaksi ja saisi kaikki edut, muttei mitään haittoja.

Vierailija
13/17 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tämän keskustelun vaimo-prostituoitu keskustelun provosoimana.  Inhottaa ajatella, millaisia miehiä maailmassa on. Minulla on mies ja lapsia, enkä ole eroamassa. Rehellisesti sanoen omassa perheessäni miehen on kuitenkin paljon enemän "kannattanut" ottaa minut kuin minun hänet.

Ap

Vierailija
14/17 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 12:41"]

Aloitin tämän keskustelun vaimo-prostituoitu keskustelun provosoimana.  Inhottaa ajatella, millaisia miehiä maailmassa on. Minulla on mies ja lapsia, enkä ole eroamassa. Rehellisesti sanoen omassa perheessäni miehen on kuitenkin paljon enemän "kannattanut" ottaa minut kuin minun hänet.

Ap

[/quote]

Oletko kertonut tästä anteliaasta itseuhrautuvaisesta luonteenpiirteestäsi miehellesi? Vai oletko ylimielisyydeltäsi ehtinyt?

Vierailija
15/17 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#13 tiivisti asian hyvin, miehet elättävät jo naisia, halusivat tai eivät. Tosin kunnilla ja valtiolla taitaa olla isoja ongelmia verokertymän ja kulujen epäsuhdan kanssa.

Kysymys pitäisi kuulua: miten todennäköistä on, että 5v päästä yhteiskunta maksaa samat sos. etuudet, kuin nyt? Harva nainen pärjää ilman mi€$tä tässä uudessa alhaisempien sos etuuksien suomessa.

Vierailija
16/17 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 12:41"]

Ap

[/quote]

Oletko kertonut tästä anteliaasta itseuhrautuvaisesta luonteenpiirteestäsi miehellesi? Vai oletko ylimielisyydeltäsi ehtinyt?

[/quote]

Olen keskustellut mainitsemastani asiasta, en sinun vääristä tulkinnoistasi. Mieheni tietä hyvin, että olen tehnyt häntä suuremman työn lastemme kasvattamisessa ja parisuhteessamme ja olen antanut hänelle anteeksi suuria virheitä. 

Vierailija
17/17 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, ota ennemmin koira