Sara Chafakin uusi biisi
Kommentit (13)
Vi##u mitä koneella jälkikäsiteltyä paskaa. Nyt on kyllä niin rimanalitus ettei mitään järkee. Masked Singeristä ei vielä pystynyt päättelemään osaako tämä nainen oikeasti laulaa mutta tästä se selviää vieläkin vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vi##u mitä koneella jälkikäsiteltyä paskaa. Nyt on kyllä niin rimanalitus ettei mitään järkee. Masked Singeristä ei vielä pystynyt päättelemään osaako tämä nainen oikeasti laulaa mutta tästä se selviää vieläkin vähemmän.
Niinpä. Jos olisi edes itse tehnyt niinkuin jotkut tekee kotistudioissaan, saisi pisteen yrityksestä. Mutta ei, tämä on jonkun muun tekele. On sillä pokkaa.
Samaa tasoa kuin Paris Hiltonin Stars are blind ja muut vastaavat "mä haluun nyt tehdä biisin" yritelmät. Biisi täysin mitäänsanomatonta kuraa ja laulu lähinnä huokailua ja autotunea.
Mouruaa, kun kissa maaliskuussa😂😂😂
Onko tämä se sama täti, joka "somen ammattilaisena" varasti instaansa toisilta valokuvat?
Vierailija kirjoitti:
Samaa tasoa kuin Paris Hiltonin Stars are blind ja muut vastaavat "mä haluun nyt tehdä biisin" yritelmät. Biisi täysin mitäänsanomatonta kuraa ja laulu lähinnä huokailua ja autotunea.
Parisin biisi on oikeastaan jopa mieleenpainuva tähän verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttimaineessa.
Onko käynyt taas Dubaissa "levyttämässä" sheikkien laskuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttimaineessa.
Sen Suomen Sabrinaksi itsensä nimenneen biisi on ehkä lähempänä tätä Saran biisiä. Siitäkään ei enää kuuntelun jälkeen muista muuta kuin, että oli se oli jotain geneeristä epämääräistä jumputusta ja ähinää.
Kuulostaa samalta kun Evelinat yms. Itse en tykkää, mutta jos olisi jonkun muun esittämä, niin useampi varmaan pitäisi.
Kuulostaa pahalta kun ääni narisee, yrittänee kuullostaa seksikkäältä.
Kissan mourunaa kuuntelen mieluummin kuin tätä.
En ole vielä kuunnellut