Biden: Obama on ensimmäinen puhdas ja fiksu tummaíhoínen julkisuudessa
Biden hämmästyi kuin näki julkisuudessa tummaihoisen joka oli puhdas, fiksun oloinen ja puhui jopa sujuvasti. Trumpko rasisti? :D
"I mean, you got the first mainstream African-American who is articulate and bright and clean and a nice-looking guy"
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Obaman puheille ei voi muuta tehdä kuin nauraa!
Mikä pointti tässä mustamaalaamisessa ja käännyttämisyrityksissä oikein on? Kun me ei täällä voida äänestää.
Ja mä olen sitä mieltä, että Biden voittaa. Mutta olenko oikeassa, se jää nähtäväksi.
Puhdas feikki jo syntymätodistuksesta (ulkomaalainen) lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Ap on tainnut nukkua englannin tunneilla. Biden ei puhunut ensimmäisestä afroamerikkalaisesta julkisuudessa, vaan Yhdysvaltojen sen hetken ainoasta afroamerikkalaisesta senaattorista - toki myöhemmin pyysi anteeksi sanojensa epätarkkuutta.
Seliseli
Biden tarvitsee presidenttinä tulkin puheilleen. On sen verran arveluttavaa tekstiä suoltanut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pointti tässä mustamaalaamisessa ja käännyttämisyrityksissä oikein on? Kun me ei täällä voida äänestää.
Ja mä olen sitä mieltä, että Biden voittaa. Mutta olenko oikeassa, se jää nähtäväksi.
Ei totuuden kertominen ole mustamaalaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on tainnut nukkua englannin tunneilla. Biden ei puhunut ensimmäisestä afroamerikkalaisesta julkisuudessa, vaan Yhdysvaltojen sen hetken ainoasta afroamerikkalaisesta senaattorista - toki myöhemmin pyysi anteeksi sanojensa epätarkkuutta.
Seliseli
Kerrankin joku käyttää seliseliä oikeassa tilanteessa. Aiheettoman Seliselin uhriksi joutuminen on raivostuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Puhdas feikki jo syntymätodistuksesta (ulkomaalainen) lähtien.
Kieltämättä mielenkiintoinen sattuma, että Obaman syntymätodistuksen toimittanut nainen kuoli lento-onnettomuudessa
Vierailija kirjoitti:
Biden tarvitsee presidenttinä tulkin puheilleen. On sen verran arveluttavaa tekstiä suoltanut.
C’Mon man! Wasn’t me.. hmm, uh, ööööö (nukahtaa)
Tottahan se on. Obama oli ensimmäinen musta presidentti ja sellaisena oikea kultapoju. Kukaan ei ole löytänyt mitään oikeaa vikaa hänestä, ja Trumpinkin valheet ovat tyyliä ”hänen oikea sukunimensä on Osama eikä hän ole syntynyt Yhdysvalloissa”.