Mitä kivaa teette viikonloppuna?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Meinasin lukea uuden Lars Keplerin
ja harrastaa videopuheluseksiä miehen kanssa joka on työmatkalla, jos hänellä on aikaa.
Hyi hemmetti pitäisit omana tietonasi
Vedetään lärvit, tehdään jotain ihanaa safkaa ja varmaan uimaan ja saunaan.
Sitten kunnon seksiä 😉
Vierailija kirjoitti:
Ja äiti ottaa varmaan seurakseen kissanpennun myös nyt loppuviikolla niin käyään hakemassa se. Oma lemmikkikuume on kasvanut kans ihan mahottomasti ja voimistuu entisestään tän myötä sen jälkeen, kun vanhin isosisko hankki kissan 2 vuotta sitten. Haluun myös oman lemmikin vielä tulevaisuudessa. Tai monta lemmikkiä. Kokemusta kissoista ja koirista löytyy jo yli 10 vuoden ajalta. Hankin oman lemmikin vaihdon jälkeen jos elämä tyrii sillon pahasti.
T: M26
Cool story bro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson netflixiä ja syön karkkia koko vkonlopun. Ei mitään menoja.
Mitä katsot, minusta tuntuu, ettei mikään nappaa. Olenkohan jo liian vanha netflixiin.
No lähinnä sarjoja. Vikings, 100 ja Dark olivat todella hyviä. Ja se eräs zombiesarja minkä nimeä en muista. Välillä rikosdokumenttisarjoja. Nyt oli erittäin hyvä uusi dokumentti siitä Gabriel pojasta. Suosittelen. Tai making a murderer.
Hbolta Walking dead/fear of the Walking dead.
Tänään ajattelin alkaa seuraamaan, että onko se uusi Star trek sarja hyvä. Höpöhöpö komediat tai romanttiset sarjat tai leffat eivät kiinnosta.
Olen 40, en koe olevani vielä liian vanha Netflixiin.
Jos tykkäsit Vikingsista, kokeile Last Kingdomia!
Peaky Blinders on kans jees, brittiläistä rikosjengidraamaa sieltä parhaasta päästä...
Aiheeseen, luen tilastotieteen tenttiin ja nollaan aivojani välillä täällä internetin ihmemaailmassa
Illalla lenkille ja jotain netflixistä. Tyttö tekee juuri pizzaa ruuaksi. Ehkä saunaan ja jotain hyvää, esim. jäätelöä.
Odotan rahaa, mietin elämää ja sen pskuutta, nukun, siivoan, syön ja teen mielikuvitusițšařiñ, koska olen niin v....n väsynyt tämänhetkiseen tilanteeseen. Kyllä se tästä iloksi muuttuu, mutta juuri nyt olen niin VÄSYNYT TÄHÄN KAIKKEEN!!!!!
Pidetään ystävistä huolta ja vedetään bissee ja yhtä köyttä. (mies on istumassa, joten piristetään miten paljon voidaan) 😐
Vierailija kirjoitti:
Odotan rahaa, mietin elämää ja sen pskuutta, nukun, siivoan, syön ja teen mielikuvitusițšařiñ, koska olen niin v....n väsynyt tämänhetkiseen tilanteeseen. Kyllä se tästä iloksi muuttuu, mutta juuri nyt olen niin VÄSYNYT TÄHÄN KAIKKEEN!!!!!
Oletko masentunut mies 34v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä katsot, minusta tuntuu, ettei mikään nappaa. Olenkohan jo liian vanha netflixiin.
No lähinnä sarjoja. Vikings, 100 ja Dark olivat todella hyviä. Ja se eräs zombiesarja minkä nimeä en muista. Välillä rikosdokumenttisarjoja. Nyt oli erittäin hyvä uusi dokumentti siitä Gabriel pojasta. Suosittelen. Tai making a murderer.
Tänään ajattelin alkaa seuraamaan, että onko se uusi Star trek sarja hyvä. Höpöhöpö komediat tai romanttiset sarjat tai leffat eivät kiinnosta.
Olen 40, en koe olevani vielä liian vanha Netflixiin.Jos tykkäsit Vikingsista, kokeile Last Kingdomia!
Peaky Blinders on kans jees, brittiläistä rikosjengidraamaa sieltä parhaasta päästä...
Aiheeseen, luen tilastotieteen tenttiin ja nollaan aivojani välillä täällä internetin ihmemaailmassa
Olen pyöritellyt kyseisten sarjojen aloituskuvia ja trailereita muutaman kerran, mutta en ole saanut aikaiseksi alkaa katsomaan, joku on tökkinyt, mutta pitääpä ottaa katseluun, ainakin last kingdom. Tuota Peaky blindersia on kyllä moni suositellut.
Tänään on siivouspäivä, illalla saunaan ja uimaan. Vesi on + 8C, eli kyllä siellä vielä tarkenee. Meinasin jatkaa joululahjaksi aikomani neuleen kutomista pitkästä aikaa. Huomenna on leipomispäivä, teen vanilja-omenapitkoa ja ruuaksi filettä, maustevoita, sekä uunijuureksia. Illalla katson viikon salkkarit putkeen ja laitan kynteni kuntoon. Sunnuntaina lähdetään metsään katsomaan, joko löytyy suppiksia. Otataan eväät mukaan ja paistetaan myös makkaraa. Illalla teen jouluksi rautalankakransseja.
Lähden käymään sugarbeibeni kanssa Savoyssa syömässä ja sitten köyrimään. M52v
Vierailija kirjoitti:
Maalataan seiniä. Mun mielestä se on kivaa, koska lopputuloksena on siistimpi ja viihtyisämpi koti.
Luin ensin, että maalataan sieniä, löi tyhjää hetken.
Vierailija kirjoitti:
Lähden käymään sugarbeibeni kanssa Savoyssa syömässä ja sitten köyrimään. M52v
🤮
Vierailija kirjoitti:
Tänään on siivouspäivä, illalla saunaan ja uimaan. Vesi on + 8C, eli kyllä siellä vielä tarkenee. Meinasin jatkaa joululahjaksi aikomani neuleen kutomista pitkästä aikaa. Huomenna on leipomispäivä, teen vanilja-omenapitkoa ja ruuaksi filettä, maustevoita, sekä uunijuureksia. Illalla katson viikon salkkarit putkeen ja laitan kynteni kuntoon. Sunnuntaina lähdetään metsään katsomaan, joko löytyy suppiksia. Otataan eväät mukaan ja paistetaan myös makkaraa. Illalla teen jouluksi rautalankakransseja.
Miten viitsit katsoa salkkareita? Ihan rajatonta paskaa 9n se.
Olen joskus vuonna kilpi ja miekka, eli liki 20 v sitten yrittänyt, ei uponnut vaikka silloin salkkareissa taisi vielä olla jotain älyäkin, pätkän kaverille pakkokatsoin joku viikko sitten, ei herranisä mitä sontaa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja harrastaa videopuheluseksiä miehen kanssa joka on työmatkalla, jos hänellä on aikaa.Hyi hemmetti pitäisit omana tietonasi
Kumpi sinusta nyt oli ällöttävää? Seksi vai Lars Kepler?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 40, en koe olevani vielä liian vanha Netflixiin.Jos tykkäsit Vikingsista, kokeile Last Kingdomia!
Olen pyöritellyt kyseisten sarjojen aloituskuvia ja trailereita muutaman kerran, mutta en ole saanut aikaiseksi alkaa katsomaan, joku on tökkinyt, mutta pitääpä ottaa katseluun, ainakin last kingdom. Tuota Peaky blindersia on kyllä moni suositellut.
Kyselijä tässä, terve taas, minä olenkin metusalem eli 65 -vuotias, mutta kiitos vinkistä, vilkaisen tuon Peaky Blindersin, minulle uppoo tuo britti usahöttöä paremmin. Nyt mä lähden ostamaan viiniä, omppuja, voita, sokeria ja jätskiä, on aika mättää omppupaistosta.
Ulkoilua hienoissa maisemissa
Illallista
Pari- muutama lasillinen uutta hyvää valkoviiniä jota tänään ostin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja harrastaa videopuheluseksiä miehen kanssa joka on työmatkalla, jos hänellä on aikaa.Hyi hemmetti pitäisit omana tietonasi
Kumpi sinusta nyt oli ällöttävää? Seksi vai Lars Kepler?
😂
Ei muuta kuin antakaa palaa. Alkaiskohan joku minunkin kanssa puhelinseksiä harrasteleen?
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilua hienoissa maisemissa
Illallista
Pari- muutama lasillinen uutta hyvää valkoviiniä jota tänään ostin
Mitä ostit, oon just lähdössä alkoon?
Olen 40, en koe olevani vielä liian vanha Netflixiin.