Mitä kivaa teette viikonloppuna?
Kommentit (83)
Viiniä menee yksi pullo tänään, kaksi kirjaa on kesken jungsted ja bengtsdotter, sitten ajattelin katsoa sen jännärin HBO:lta. Huomiselle ja sunnuntaille pitää katsoa josko löytyisi jotain kivaa. Juu ja teen omenapaistosta ison kupin (kauraryynimuruseos päälle, voita ja sokeria) sen päälle vaniljajätskiä. Ei pääse laihtumaan.
Ulkoilla pitää tietty. T. Eläkeläinen ja osassaan onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
En voi tehdä mitään kivaa kun hallitus ei tukahduttanut koronaa
No olisit itse tukahduttanut kun se kerta niin helppoa on, pöljä. Aina ottamassa muilta valmista, itse makaat ja ahteris levenee. Tee jotain, hyvä ihminen, mene politiikkaan ja laita asiat kuntoon.
Kisaan lauantaina ja olen töissä sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Syöön nallekarkkeja.
.... jotka tunnetusti eivät mene tasan, sinulla on, minulla ei.
Kynnän peltoa, Mukavaa tehsä se enneku lumi ja routa saappuvat ja kun paskakin on siihe nurmelle levitetty
Tänään menen kuuntelemaan konserttia. Lauantaina käyn saunassa ja panen vaimoa. Sunnuntaina mennään kirkkoon. Aion myös nukkua pitkään, kun ei tarvitse herätä töihin.
Putsataan purkkari, käydään ampumassa, luen "Silkkiäistoukan" ja treenaan balettia.
Maalataan seiniä. Mun mielestä se on kivaa, koska lopputuloksena on siistimpi ja viihtyisämpi koti.
Ja äiti ottaa varmaan seurakseen kissanpennun myös nyt loppuviikolla niin käyään hakemassa se. Oma lemmikkikuume on kasvanut kans ihan mahottomasti ja voimistuu entisestään tän myötä sen jälkeen, kun vanhin isosisko hankki kissan 2 vuotta sitten. Haluun myös oman lemmikin vielä tulevaisuudessa. Tai monta lemmikkiä. Kokemusta kissoista ja koirista löytyy jo yli 10 vuoden ajalta. Hankin oman lemmikin vaihdon jälkeen jos elämä tyrii sillon pahasti.
T: M26
Vierailija kirjoitti:
Putsataan purkkari, käydään ampumassa, luen "Silkkiäistoukan" ja treenaan balettia.
Joko olet nostanut talviteloille? Me nostettiin vene jo viime viikonloppuna kun alkoi tulla viileä.
Vierailija kirjoitti:
Ja äiti ottaa varmaan seurakseen kissanpennun myös nyt loppuviikolla niin käyään hakemassa se. Oma lemmikkikuume on kasvanut kans ihan mahottomasti ja voimistuu entisestään tän myötä sen jälkeen, kun vanhin isosisko hankki kissan 2 vuotta sitten. Haluun myös oman lemmikin vielä tulevaisuudessa. Tai monta lemmikkiä. Kokemusta kissoista ja koirista löytyy jo yli 10 vuoden ajalta. Hankin oman lemmikin vaihdon jälkeen jos elämä tyrii sillon pahasti.
T: M26
Mies jolla on kissa on naisten suosikki :)
Vedän pienet kannabispökkyrät, menen saunaan ja vedän mättöä niin että napa rutisee. M50v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet nostanut talviteloille? Me nostettiin vene jo viime viikonloppuna kun alkoi tulla viileä.
Jep, pestään pohja ja laitetaan pressu päälle. Purjehdus on kivaa :)
Mies juo ja nukahtaa sohvalle. Itse kuuntelen kovaäänistä kuorsausta ja mietin otanko tyynyn vai hatkat.
Tään haen jotain hyvää ruokaa. Otan vähän viiniä, käyn saunassa ja katson bb:n bibiksiä.
Huomenna tulee vieraita kylään, kahvitellaan ja syödään kakkua ja illemmalla otetaan ehkä viiniä ja pelataan lautapelejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, pestään pohja ja laitetaan pressu päälle. Purjehdus on kivaa :)
Purjehduksesta en tiedä, itselläni on 15m matkavene. Olen enemmän nautiskelija kuin touhuaja.
Vierailija kirjoitti:
Vedän pienet kannabispökkyrät, menen saunaan ja vedän mättöä niin että napa rutisee. M50v
Haista paska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista paska
Saatan senkin tehdä.
En voi tehdä mitään kivaa kun hallitus ei tukahduttanut koronaa