Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kallistuin Biden puolelle!

Vierailija
23.10.2020 |

Ihan sen takia että ihmisyys voittaisi? Entä sinä?

Kallistuin Biden puolelle!

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yksi Yhdysvalloista kotoisin oleva ystävä kertoi, että vaikka Suomessa ja Länsi-Euroopan "sivistysvaltioissa" Trump on leimattu pelleksi ja vitsiksi, niin hän on todellisuudessa parantanut huomattavasti köyhinen tummaihoisten taloudellista asemaa, ja tulee näiltä saaduilla äänillä todennäköisesti voittamaan tulevat vaalit.

M33

Vierailija
22/25 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biden on aikuinen ihminen, Trump on 3-vuotias lapsi. Siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun yksi Yhdysvalloista kotoisin oleva ystävä kertoi, että vaikka Suomessa ja Länsi-Euroopan "sivistysvaltioissa" Trump on leimattu pelleksi ja vitsiksi, niin hän on todellisuudessa parantanut huomattavasti köyhinen tummaihoisten taloudellista asemaa, ja tulee näiltä saaduilla äänillä todennäköisesti voittamaan tulevat vaalit.

M33

Koronatilanteen mokannut Trump täysin. Ja kun USA:n terveydenhoitojärjestelmä ja sosiaaliturva on mitä on, niin kyllä siellä on monet ihmiset (väristä riippumatta) todella pulassa. Työttömyys koronan takia korkealla.

Vierailija
24/25 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33

Ystäväsi varmaankin oli köyhä ja tummaihoinen?

Vierailija
25/25 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku katsoi Obaman toissapäiväisen puheen Philadelphiassa niin huhhuh mikä puhe! 30min. eikä yhtään turhaa sanaa. Obama on edelleen presidentimpi kuin kumpikaan Trump tai Biden. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi