Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni 90% ihmistä on aivan pimeitä -haluatko kysyä jotain?

Vierailija
28.01.2014 |

.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä, ei kysyttävää.

Vierailija
2/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Kysymättäkin on selvää, että itse kuulut mielestäsi siihen kymmeneen prosenttiin, jotka eivät ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 21:39"]

En halua. Kysymättäkin on selvää, että itse kuulut mielestäsi siihen kymmeneen prosenttiin, jotka eivät ole.

[/quote]

Tietysti.

Vierailija
4/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä muita asetat siihen samaan lokeroon itsesi kanssa?

Vierailija
5/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä en kuulu siihen kymmenikköön?

Vierailija
6/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi samaa mieltä. Nyt olisi tietenkin mielenkiintoista selvittää kuulummeko me toistemme kymmeneen prosenttiin.

Vierailija
7/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi samaa mieltä. Nyt olisi tietenkin mielenkiintoista selvittää kuulummeko me toistemme kymmeneen prosenttiin.

Vierailija
8/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 21:47"]

Ketä muita asetat siihen samaan lokeroon itsesi kanssa?

[/quote]

Pari kaveria, kaksi sukulaista on ehkä siinä ja siinä, yhden entisen kaverin. Muita saman lokeron ihmisiä en tunne henk. koht. mutta ihan fiksuilta vaikuttavat.

Vierailija
9/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 21:50"]

[/quote]

Kerro joitain mielipiteitäsi ja perustele ne.

Vierailija
10/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mistä tiedät ettet kuulu?

Vierailija
11/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arviosi on alakanttiin, minusta n. 99 % on "pimeitä". En kyllä käytä tuota sanaa, vaan tyhmiä. Ei kysyttävää.

Vierailija
12/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää.

Olen samaa mieltä.

Vierailija
13/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 21:54"]

Arviosi on alakanttiin, minusta n. 99 % on "pimeitä". En kyllä käytä tuota sanaa, vaan tyhmiä. Ei kysyttävää.

[/quote]

Minusta tyhmä ihminen joka tietää puutteensa ja yrittää kehittyä on siedettävä. Älykäs ihminen jolla jokin oma trauma, joka ilmenee älyllisenä epärehellisyytenä tai vihana, on pimeä.

Vierailija
14/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kirjoitus- ja välilyöntivirheitä tekeviä ihmisiä typerinä. Olen pahoillani, ap.

Vierailija
15/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 21:52"]

[/quote]

Mistä tiedät ettet kuulu?

[/quote]

En tiedäkkään.. oletin, kuten AP:kin oletti itsestään. No AV palstan mukaan on hyvin mahdollista että kuulun tähän "10%" koska luen palstaa yleensä huvittuakseni, mutta myös usein vain pahoittaakseni mieleni ;)

Vierailija
16/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 22:01"]

Pidän kirjoitus- ja välilyöntivirheitä tekeviä ihmisiä typerinä. Olen pahoillani, ap.

[/quote]

Ei se mitään.

Vierailija
17/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on eettisesti väärin tehdä esim. musiikkia vain hankkiakseen rikkautta ja julkisuutta. Näin toimimalla osallistuu 'leipää ja sirkushuveja kansalle' -tyyliseen massojen valjastamiseen koneiston nappuloiksi. Tämä ala-arvioi ihmisiä eikä vaadi mitään kuulijalta, ei tuo mitään missä on substanssia, ei haasta ihmisiä eikä tekijää. 'Esiintyjä' ei anna maailmalle mitään todellista ja aitoa itsestään saadun maineen, palkkion vastineeksi. Hän on ottaja. Totta - moni saa tunnenautintoa tms. laastarointia helposta viihteestä. Toimii kuten moni muukin asia - helppoa, passivoivaa. Tälläinen esiintyjä / julkaisija on 'verenimijä', ottaa ei anna. Enkä puhu nyt vain rahan ottamisesta, vaan kaikesta siitä mitä hän ottaa täyttämällä eetterin ja ihmismielet sisällöttömällä hötöllä.

Tämä sille mielipiteitä kysyneelle. Anteeksi teksti, kirjoittelen puhelimella. Prkl.

Vierailija
18/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 22:24"]

Mun mielestä on eettisesti väärin tehdä esim. musiikkia vain hankkiakseen rikkautta ja julkisuutta. Näin toimimalla osallistuu 'leipää ja sirkushuveja kansalle' -tyyliseen massojen valjastamiseen koneiston nappuloiksi. Tämä ala-arvioi ihmisiä eikä vaadi mitään kuulijalta, ei tuo mitään missä on substanssia, ei haasta ihmisiä eikä tekijää. 'Esiintyjä' ei anna maailmalle mitään todellista ja aitoa itsestään saadun maineen, palkkion vastineeksi. Hän on ottaja. Totta - moni saa tunnenautintoa tms. laastarointia helposta viihteestä. Toimii kuten moni muukin asia - helppoa, passivoivaa. Tälläinen esiintyjä / julkaisija on 'verenimijä', ottaa ei anna. Enkä puhu nyt vain rahan ottamisesta, vaan kaikesta siitä mitä hän ottaa täyttämällä eetterin ja ihmismielet sisällöttömällä hötöllä.

Tämä sille mielipiteitä kysyneelle. Anteeksi teksti, kirjoittelen puhelimella. Prkl.

[/quote]

Muistelen, että joskus olen keuhkonnut tästä samasta asiasta jollekin. Ehkä kuitenkin enemmän viihteen käyttäjiä soimaten. Voihan olla, että osa laulajista luulee antavansa jotain sielustaan. Ehkä heillä on vaan niin olematon sielu ettei se välity kuuntelijoille.

Viihteen kuluttajat ovat runkkareita. He eivät halua nähdä tai kuulla mitään sellaista joka johtaisi henkiseen kasvuun, siihen rakkauteen joka saa ihmisen alistumaan itsensä kriittiselle tarkastelulle (Avioliitot vyöhykkeiden välillä).

Tyhjän viihderunkkaamisen jumaloijat haluavat paisuttaa itseään, tuntea itsensä voimakkaiksi, antaa viihteen ihanasti hivellä heidän egoaan ja kertoa heille miten loistavia ihmisiä he ovat. Muuten, katson kyllä itsekin viihdettä mutta silleen ironisesti.

Vierailija
19/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihde voisi ja voi myös olla 'autenttista' ja sisällöllistä, haastavaa. Eikö? Harmi, että 'viihderunkkaus' on muodissa ja suorastaan räjähtänyt käsiin.

Vierailija
20/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 22:41"]

Viihde voisi ja voi myös olla 'autenttista' ja sisällöllistä, haastavaa. Eikö? Harmi, että 'viihderunkkaus' on muodissa ja suorastaan räjähtänyt käsiin.

[/quote]

Jos viihde on haastavaa, niin sitten mennään jo taiteen puolelle.