Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö oikean kokoisia rintaliivejä?

Vierailija
08.02.2014 |

Tiedätkö miten rintaliivikoko mitataan? Käytätkö oikean kokoisia liivejä? 

Kokosi ja mittasi?

Harmittaa kun ihmiset käyttävät väärän kokoisia liivejä, vaikka oikean koko lisää kyllä elämänlaatua todella paljon!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän! 

Mitat ovat 67cm ja 87cm. Rintsikkakoko 60E, joskus myös DD ja joskus F, riippuu merkistä :)

muakin ärsyttää naiset jotka käyttävät vääränkokoisia liivejä!!!! jotkut tuplatissit vaan vilkkuu, kun kuppikoko on liian pieni. "Mutku mä oon B-kuppia ollut aina, D on super iso" 

Vierailija
2/5 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, kokoni on useimmissa malleissa 65D.

Suurinosa käyttää valitettavasti vääränkokoisia (liian pieniä), eivätkä suostu edes kokeilemaan muita kokoa.

t. Alusvaatemyyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä käytän, välillä en. Osaan mitata ja tiedän kokoni, kaikki valmistajat eivät tunnu tietävän valmistamiensa liivien kokoa.

Vierailija
4/5 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miten mitataan, mutta tällä hetkellä väärä koko käytössä. Imetysajan perusongelmia, ei ikinä sopivaa kokoa.

Vierailija
5/5 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:33"]

Välillä käytän, välillä en. Osaan mitata ja tiedän kokoni, kaikki valmistajat eivät tunnu tietävän valmistamiensa liivien kokoa.

[/quote]

Juuripa näin. Jostain merkistä saattaa löytyä melkein täydellisesti istuva malli, mutta sama koko jossain toisessa sitten on päin seiniä. Milloin kupit ovat liian lähellä toisiaan tai liian isot, olkaimet valuvat pois paikaltaan vaikka mitä tekisi... Se on kumma, kuinka moni asia voi olla pielessä. Ja minun tuurillani se parhaiten istuva malli oli sitten näitä halpisrintsikoita, jotka menevät nukkaisiksi jo parin pesun jälkeen.