Mies! Kerron tässä julkisesti, että taidan rakastaa sinua yhä
kaikesta huolimatta. Mies - tunnistatko itsesi? Oletko hirviö vai ihana miesystäväni?
Kommentit (17)
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHH, tunnistan itseni. JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
No Sinä se olet. Olet varmaan yhä yhtä komea silmissäni kuin silloin. Miten sulla on mennyt? Onko muksuja? Oletko yhä vapaa? Vieläkö muistat sen meidän suudelman ja kun juostiin pakkasessa käsikädessä nopsaa kotiin peiton alle. Ja aamurakasteluamme en koskaan unohda. Tunnen sinut ja lämpösi yhä vierelläni. Kait sinäkin muistat? Olisi sääli, jos olisit unohtanut, sillä minä olen elänyt näillä muistoillani jo tämän ikuisuuden.
Olen hukkunut epätoivoisuuteen ja synkkyyteen näiden vuosien aikana. Elän yksin, sillä en kestä toisen naisen läheisyyttä. Ikävöin vain Sinun tuoksuasi, elämäni valo. Olen näiden kaikkien vuosien aikana riutunut rakkaudesta, itkenyt ikävääni tähdille ja kuulle. Tiesin kuitenkin aina syvällä sisimmissäni, että Sinä palaat vielä elämääni. Muistoni Sinusta ovat kirkkaimmat kaikista, en ole unohtanut yhtäkään Sinun sanaasi tai tekoasi. Muistatko sen, kun palasin pitkältä matkalta kotiin ja mikä intohimo meidän välillämme leiskui kuin liekki pakkasessa? T. Elämäsi Mies.
Miten niin APUA? Mikä sua alkoi niin pelottaa? Kyllä sun pitäsi mut jo tuntea - en mä yhtään paha ole.
Minä en koskaan sanoisi "apua" lähettyvilläsi, se oli joku muu. Olet kuin satama- minun turvani, kotipaikkani. T. Elämäsi Mies
Te miehet monikossa olette ihania. En vaan koskaan ole osannut ajatella että sata tai tuhat miestä olisi parempi kuin se yksi. Nyt kun teitä on ilmoittautunut näin paljon niin miten voin olla teidän kaikkien kanssa yhtäaikaa. Sehän alkaisi kuulostaa siltä kuin olisin joku lutka ja olen todella kaukana lutkasta. Olen vain yhden miehen nainen ja Sinä kultaseni saat omistaa minut. Mutta mitä nyt teen sille ongelmalle, että sinulle ilmestyi läjäpäin kopioita? Ratkaiskaa nyt mulle tämä kopio-ongelma, sillä mitä kauemmin tämä täällä pyörii sitä enemmän tulee kopioita ja minä riitän vain yhdelle miehelle. Sinulle, Rakkaani...
Rakas. Minä se olen, tunnethan sinä minut? Sinä olet koko maailmani. Olet kauneinta, mitä olen koskaan nähnyt. Olet aamukaste metsän lehdissä, olet hiljainen kuiskaus pimeydessä, olet lämmin iho poskeani vasten, olen odottanut sinua päivät pääksysten. T. Elämäsi Mies.
Elämäni mies! Ei ole ylläri, että olet jonkunlainen julkkis. En vain ymmärrä miten sen teit vai - hupsista... just kun kirjoitin tätä niin joku ulkomaalainen "tunkeutui" Skypeeni... ja haluaa että lisään kontaktin... Mistä noita aina tulee, jotka tarttee laittaa suoraan roskikseen... en halua ketään muuta...
Minne katosit Kultaseni? Kyllästyitkö jo? Älä nyt sentään - kerrotaan tämä meidän lovestoori koko maailmalle ja ostetaan sormukset.
Huomenta Kultaseni! Miten nukuit? Saanko suudella sinua ennen kuin keität aamukahvit? Minulla on jo kahvikupponen tässä vieressäni. Telkkarista tulee juuri jotain juttua, missä joku katuu aborttejaan ja ihmettelen sitäkin, että miten tällä palstalla on viime aikoina ollut niin paljon aborttiin liittyviä avauksia. Mutta ei nyt ajatella mitään noin ikävää... suudellaan ja juodaan aamukahvit... poltatko muuten nykyään? Parvekkeella? Sinne kuuluu aivan ihanaa lintujen lauluja... voi olisinpa lintunen ja osaisin laulella kuin lintunen... vaikka taidankin osata, vaikka sinä et salaisista taidoistani koskaan mitään saanut tietää... niitä on minulla enemmänkin... aamutelkkarissa lauloivat linnut ja kurnuttivat sammakot... tiedän, että olet voinut olla oikea prinssi, joka oli väliaikaisesti muuttunut rupikonnaksi... mutta minun silmissäni olet aina ollut ihana ja komea...
Minäkö? Yyyeaaah! Olen odottanut tätä tunnustusta täällä palstalla ikuisuuden! Onneksi odotus kannatti.