Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan alle 2 vuotiaalla menee unohtaa täysin jokin ihminen?

Vierailija
24.07.2006 |

Jos on aikaisemmin ollut tekemisissä noin kerran viikossa, välillä useamminkin. Kauanko menee (ikä 1v10kk), että ei enää edes tunnista, jos ei ole missään tekemisissä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun välit katkesi( riitoja ja erimielisyyksiä) hänen perheeseen, ei nähty melkein 3 vuoteen ja tämä tyttö kysyi onko hän nähnyt minua aimmin ja kotimme hän muisti selvästi. Olimme siis hyvin läheisiä välirikon tapahtuessa ja kun välit vanhempien kanssa paranivat niin hän käyttäytyi välittömästi miestäni ja minua kohtaan kuin olisimme olleet hyvinkin läheiset(ei ollut hänelle ollenkaan tyypillistä, siis tykätä käytännöllisesti katsoen ventovieraista) aikuiset hänelle.

Vierailija
2/4 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaa aikaa en kyllä osaa sanoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen hoiyolapseni muutti Australiaan kun oli 1v9kk, olin hoitanut häntä n 10 kk tuolloin. Tuli suomeen lomalle 7 kk myöhemmin ja muisti minut selvästi ja oli tosi iloinen nähdessään :). Sanoisin että riippuu paljon lapsesta!

Vierailija
4/4 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhempiaan näkee harvoin ja aina on heidät muistanut. Saattaa puhua myös välillä ihmisistä joita on nähnyt viimeksi vuosi sitten. Ikää on kyllä nyt jo vähän päälle 3v, mut jo 2-vuotiaana muisti kyllä ihmisiä, eikä noin vain unohtanut vaikkei pitkään aikaan nähnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme