Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimon kestävyys poikkeusoloissa osoittautui lopulta heikoksi

Vierailija
23.10.2020 |

On alkanut valittamaan, että rajoitan hänen menojaan koronan takia. Esim. eilen tuli kaupasta ja alkoi heti valittamaan, että kuinka sitä ja sitä kuitenkin uupuu.

Minä sanoin, että kun minä käyn kaupassa ja unohdan kriittisiä tuotteita niin itse kärsin enkä valita.

Todella rasittavaa, kun ei ihminen itse osaa rajoittaa menojaan ja laittaa vielä asiat toisen syyksi.

Miten teillä? Onko löytynyt tasapaino menojen suhteen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tehtävä on ottaa koko taakka hartioilleen ja kantaa se. 

Vierailija
2/6 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen on nyt näyttänyt sen todellisen karvansa: oma vai rakkaan etu edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Löytyi heti kun laitoin miehen pihalle. 

Vierailija
4/6 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin se oli ap:n syy? Oletko määritellyt teille "vain kerran viikossa kauppaan"-säännön, jota on pakko noudattaa? Ja miksi jos unohtaa itse jonkun ostoksen, siitä ei saisi olla harmissaan ja harmitella sitä ääneen kotona? Ja miksi sinun piti ottaa siitä itteksesi ja ruveta korostamaan omaa erinomaisuuttasi harmitusten suhteen? Etkö voinut vain sanoa että ikävä kun unohtui, täytyy käydä uudestaan?

Vierailija
5/6 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni ulvoo kuinka ei pääse sinne ja tänne ja tonne. Mikä estää menemästä!? Menkää jos haluatte.

Vierailija
6/6 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella moni ulvoo kuinka ei pääse sinne ja tänne ja tonne. Mikä estää menemästä!? Menkää jos haluatte.

"Koska mies ei ikinä vie minua ulos niin en pääse."