Kelpaisiko sinulle tälläinen mies?
- Kiltti ja hyväkäytöksinen. Kouluttautunut Suomessa kauppakorkeassa ammattiin, mutta tekee tällä hetkellä siivoojan töitä. Ei polta eikä juo.
Ei ole koskaan ollut naimissia, avoliitossa kylläkin, liitto päättyi
vaimon uskottomuuteen.
Haluaisi ehdottomasti vielä perheen, ikää on 37v.
Hän on mustaihoinen afrikkalainen.
Kommentit (22)
Ei naimisissa mutta vaimo petti, ahaa...
No ekaks miettisin onko tarina tosi. Anteeksi ennakkoluuloisuuteni, mutta kaikkea on tullut nähtyä. Esim onko vaimo pettänyt vai jutellut vain vieraan miehen kanssa, ja tästä syystä jättänyt vaimon ja 5 lasta. Kivittäkää nyt.
Entäs paksu? Juominen kuitenkin kannattaa ettei kuole nestehukkaan.
en koskisi viiden metrin kepilläkään tuollaiseen ukkoon
Emme sopisi toisillemme, hän tahtoo perhettä minä en vielä ainakaan ja on tuota matkaakin sinne Afrikkaan.
Miksei kelpaisi? Toki olen ateisti, niin jos mies olisi kovin harras uskovainen, niin sitten ei kävisi.
Joo siis höpisköt hoi.. siis tuosta yksinkertaisempikin voi päätellä että hän asuu Suomessa, ei ole paksu vaan on komea, hoikka mies.
Nykyjään myös AVOvaimoa sanotaan vaimoksi.
ap
Ei kelpaisi, en pidä afrikkalaisista miehistä siinä mielessä. Haluan että mies on samasta kulttuurista kuin olen itsekin.
En pidä mustaihoisia afrikkalaisia seksikkäinä, joten ei kelpaisi.
Riippuu todellakin ihmisestä, ei rodusta, koulutustasosta tai muusta.
Ei kiitos mustaa miestä eikä absolutistia.
Kelpaisi kyllä mutta varauksin. Myönnän, että minulla on ennakkoluuloja. En ole näet kovin innostunut kauppakorkeakoulutettuhin, mutta ehkä tämä henkilö voi olla se poikkeus. Meidän välinen kemiahan on kuitenkin se ratkaiseva asia.
Varmaan kelpasi, jos olisi valkoihoinen :)
Lähinnä miettisin, että miksi tekee siivoojan hommia. Eikö kiinnosta opiskelemansa ala, vai onko väliaikasta. Onko kunnianhimoa, onko elämässään oikeasti onnellinen. Ikää miettisin myös, kun itse olen 7 vuotta nuorempi.
Ei. Kulttuurierot väistämättä liian suuret afrikkalaisen kanssa, oli sitten kyseessä miten hyvätapainen mies tahansa. Haluan olla kumppanin kanssa samalla aaltopituudella. Vaatii myös yhteisen kielen, joka tulee molemmilla luonnostaan, enkä ole vielä tavannut afrikkalaista, joka puhuisi täysin sujuvaa englantia. En ole myöskään seksuaalisesti viehättynyt mustista miehistä, enkä halua lapsia.
Kuulostaa ihan hyvältä mieheltä jollekulle toiselle, mutta itse tuskin saisin parisuhdetta toimimaan ihmisen kanssa joka on absolutisti ja vielä jotenkin erityisen kiltti.
Kuulostaa ihan hyvältä, mutta jätetään väliin kun ei nyt homota.