Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisin pieraista miehen kuullen.. hävettää!

Vierailija
28.01.2014 |

Kyseessä suht tuore suhde, reilu puoli vuotta yhdessäoloa. Tänään ollaan oltu koko päivä yhdessä miehen luona.

Koko päivän ollut ilmaa vatsassa. Pari kertaa olen päässyt jonnekkin yksin suhauttamaan, äsken tuli olo että pakko päästä taas. Menin vessaan ja kumarruin kyykkyasentoon valmiina päästämään hiljaistakin hiljaisemman suhahduspierun, mutta sensijaan peräpäästäni kuului aivan järkyttävä töräys! Asunto on pieni kaksio ja mies katsoo telkkaria olkkarissa, joten ihan varmasti kuuli.

Nyt tulee paras osuus, arvon lukijat; olen ollut täällä vessassa nyt vartin verran ja kolistellut purnukoita ym jotta mies luulisi minun puuhastelevan jotain, sillä en yksinkertaisesti kehtaa kohdata miestä. Voi elämä tätä häpeän määrää.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko ap. hengissä vielä?

Vierailija
22/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lukee ketju "mikä on nolointa mitä teille on käynyt ?", kirjoitin sinne juuri samanlaisen tarinan. Voin siis myötäelää sun tilanteen. Totuushan varmaan on se, että ei miehiä oikeasti tollaiset asiat haittaa tai liikuta.

Tosin itse olin suhteessa erään miehen kanssa neljä vuotta, enkä kertaakaan pierryt hänen kuullen. Ei tosin hänkään mun kuullen.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vain sen jälkeen huokaissut: Kyllä helpotti, kun sain paietta purettua. Eikö se mies piereskele koskaa, siis sinun kuultesi? Jos ei, niin on kyllä todellinen sievistelevä hupsu. Ja sellaisen kuvanko sinäkin olisit halunnut antaa? Nyt vain kävi niin, että sinä laskeuduit arkitasolle. Kyllä se mies tulee sinne pian perässä, ellei jo ole siellä.

Vierailija
24/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko outo kun tämä sai minut nauramaan? :D

Vierailija
25/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 20:05"]

Olenko outo kun tämä sai minut nauramaan? :D

[/quote]

Olet, mutta yhtä outo olen minäkin. Ei se pieru, vaan asiasta raportointi AV-palstalle, kun tilanne on päällä.

Vierailija
26/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D oltiin seurusteltu nykyisen kanssa pari kk kun katteltiin telkkaria kahestaan ja mies pieras. Oli siis aiemminkin jo pieraissut seurassani ("salaa", mutta haju on aina paljastanut :D). Minuakin pieretti silloin ja taisin sanoa että "mäkin!" ja päästin säälittävän paukun. Mies tästä innostu ja kehu että "hyvä kulta! Sun ensimmäinen pieru!" Nauratti.

Vierailija
27/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulostauduin kylppäristä jo aikoja sitten, mies ei sanonut mitään, pyysi vain kainaloon katsomaan leffaa :D ei se tainnut siis pahasti järkyttyä. Nolottaapa silti :D ja ihan omia purnukoita kaivelin ja kolisuttelin ;)

Vierailija
28/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 ap :)

Vierailija
29/34 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/34 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule ulos jo sieltä vessasta t:miehesi p.s kuulin kyllä kun karautit pierun

Vierailija
31/34 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta yhdessä ettekä ole vieläkään päässeet pieruhäpeävaiheen yli?

Vierailija
32/34 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se varmaa luuli et oot kunnon ripulilla siellä vessassa ku ensin töräytit kunnolla ja sit jäit sinne vielä pitkäks aikaa hengailee ja kolistelee :D aatteli varmaa et peittelet ripuliääniä kolistelemalla.

Vierailija
33/34 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehet niin vähästä kauhistu. :D Jos helppaa, niin muistan vieläkin yhden sinkkuelämää-jakson, jossa Carrie pieraisi kuuluvasti sängyssä maatessaan Bigin vieressä. Hän nolostui niin, että vajosi peiton alle, veti peiton päänsä yli. Big totesi vain, että eiköhän siellä peiton alla ole paljon kamalampaa... :D  

Ja kuule, meikäläinen pieraisi lauetessaan kerran vahingossa, kun mies antoi suuseksiä... ei vain voinut mitään. se vasta noloa oli, mutta no.. ainakin hyvin laukesin, mieskin oli ilahtunut suorituksestaan (kirjoitin tmän tuonne aiemmin mainittuun ketjuun). Häntä huvitti lähinnä se, että vielä myöhemminkin minua nolottaa tuo tapaus.

Vierailija
34/34 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä suht tuore suhde, reilu puoli vuotta yhdessäoloa. Tänään ollaan oltu koko päivä yhdessä miehen luona.

Koko päivän ollut ilmaa vatsassa. Pari kertaa olen päässyt jonnekkin yksin suhauttamaan, äsken tuli olo että pakko päästä taas. Menin vessaan ja kumarruin kyykkyasentoon valmiina päästämään hiljaistakin hiljaisemman suhahduspierun, mutta sensijaan peräpäästäni kuului aivan järkyttävä töräys! Asunto on pieni kaksio ja mies katsoo telkkaria olkkarissa, joten ihan varmasti kuuli.

Nyt tulee paras osuus, arvon lukijat; olen ollut täällä vessassa nyt vartin verran ja kolistellut purnukoita ym jotta mies luulisi minun puuhastelevan jotain, sillä en yksinkertaisesti kehtaa kohdata miestä. Voi elämä tätä häpeän määrää.

Eniten tuossa huvittaa sun oma häpeily. Suhde joka ei kestä pierua ei yksinkertaisesti kestä. Sellaista ihmistä ei ole keksittykkään jolla ei prööt toisinaan kuulu.