Onko -Mies 28v- parisuhteessa?
Vai onko tämä palsta ainoa paikka, jossa hän ylipäätään saa edes jonkin tasoisen keskusteluyhteyden vastakkaiseen sukupuoleen?
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 21:12"]
MINUN perseestä tulee verta kun raavin sitä. HALUATKO KYSYÄ JOTAIN?!!!!
[/quote]Että miks sä tuut sotkeen tätä ketjua kun mies28 kerrankin aiheuttaa valtaisaa kiinnostusta naisissa?
Ei ollut tarkoitus, mutta kun olen tyhmä ja julkaisin vahingossa ketjuun.
[/quote]
Naiset ovat juuri tällaisia; hyökkäävät kimppuun kun huomaavat jonkun olevan "herkempi" tai paljastavan haavoittuvuutensa eli nk. aran paikan (joita on jokaisella).
Yleensä tosin tämä hyeenamainen käytös kohdistuu tietysti naisten lajitovereihin, koska 'men usually couldn't give a shit'.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 18:06"]
Onkohan mies28:lla koskaan ollut parisuhdetta, vai ehta neitsyt?
[/quote]
Mies ei voi olla neitsyt, vaikka kuinka asiaa pyöritellään. Miehen kehossa mikään ei muutu ensimmäisen seksikerran seurauksena.
Tarkkuutta nyt niihin termeihin!
Niin ja Mies28v. on hyvin usein oikeassa, mutta ylianalysoi asioita aivan liikaa.
[/quote]Ei siellä kuule aina muutu naisellakaan, ei seksiä - neitsyt mikä neitsyt.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 21:23"]
Naiset ovat juuri tällaisia; hyökkäävät kimppuun kun huomaavat jonkun olevan "herkempi" tai paljastavan haavoittuvuutensa eli nk. aran paikan (joita on jokaisella).
Yleensä tosin tämä hyeenamainen käytös kohdistuu tietysti naisten lajitovereihin, koska 'men usually couldn't give a shit'.
[/quote]
Sitä saa mitä tilaa, itse kun puhuu täyttä pötyä, oli se sitten kuorrutettu minkälaisella herkkyydellä hyvänsä.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:55"]
Mies 28 huhuu?? Nyt kun sun mielipidettä oikein kysytään niin mikset vastaa? :o
[/quote]
Oikean vai halpakopion?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 17:17"]
Vai onko tämä palsta ainoa paikka, jossa hän ylipäätään saa edes jonkin tasoisen keskusteluyhteyden vastakkaiseen sukupuoleen?
[/quote] En. Ei.
-Mies 28v-
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 02:00"]
[/quote] En. Ei.
-Mies 28v-
[/quote]
Kyllä. Kyllä.
-Mies 28v-
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 02:08"]
[/quote] En. Ei.
-Mies 28v-
[/quote]
Kyllä. Kyllä.
-Mies 28v-
[/quote]
Kumpi teistä on turkmenistanilainen halpakopio?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 02:09"][quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 02:08"]
[/quote] En. Ei.
-Mies 28v-
[/quote]
Kyllä. Kyllä.
-Mies 28v-
[/quote]
Kumpi teistä on turkmenistanilainen halpakopio?
[/quote]
molemmat yhtä joutavia
Onko "mies miettii" ja mies 28 sama tyyppi?
Miksi olette niin vihamielisiä miehiä kohtaan?
Pakko myöntää, että olen aika usein aikani kuluksi kirjoittanut mielettömiä tekstiseiniä perin haparaan logiikkaan perustuvaa paskaa ja allekirjoittanut -Mies 28v-, ainoastaan siitä syystä että pistää vituttamaan huomiohuorat, jotka lisäilevät turhia allekirjoituksia joka paikkaan ilman mitään syytä. Kirjautukoon tälle sivustolle jos haluaa nimimerkin.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 18:01"]
Läheisesti tuntemani miesasia-aktivisti on vähän samanlainen. Mutta hänellä on eräs autistinen syndrooma ja sen lisäksi lievä mielenterveydellinen häiriö. Myös ulkonäössä sekä äänessä on valtaväestöstä poikkeavia piirteitä. Mies toimii aktiivisesti miesten oikeuksia puolustavassa porukassa, jonka keskeisin sanoma tuntuu olevan vain naisviha. Hän on ollut parissa vakavassa suhteessa ja molemmissa väkivaltainen. Pitää itseään kilttinä ja älykkäänä, harvinaislaatuisena ihmisenä ja haukkuu naisia kun eivät ole kiinnostuneita hänenlaisistaan erityislahjakkaista ja kilteistä miehistä (vaikka tälle kiltteys-väitteelle ei ole erityisesti hänen kohdallaan mitään perusteita). Hänen naisvihansa takana on vain itseinho ja huono itsetunto.
[/quote]
kuulostaa ihan keskiverto-feministiltä, paitsi sukupuoli ja vihan kohde ovat vastakkaiset :)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 21:17"]
Onko Mies28:lla blogia?
[/quote]
Kiinnostaisi myös. Kiehtova persoona.
Mistäs tiedätte että teille vastaa oikea -Mies 28v- eikä joku turkmenistanilainen halpakopio kuten minä?
-Mies 28v-
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 23:11"]
Mistäs tiedätte että teille vastaa oikea -Mies 28v- eikä joku turkmenistanilainen halpakopio kuten minä?
-Mies 28v-
[/quote]
Aitous selviää happotestillä.
-Mies 28v-
[/quote]
Onko turkmenialainen tyttöystävä myös?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 23:21"]
-Mies 28v-
[/quote]
Onko turkmenialainen tyttöystävä myös?
[/quote]
Mieti sitä.
-Mies 28v-
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 18:06"]
Onkohan mies28:lla koskaan ollut parisuhdetta, vai ehta neitsyt?
[/quote]
Mies ei voi olla neitsyt, vaikka kuinka asiaa pyöritellään. Miehen kehossa mikään ei muutu ensimmäisen seksikerran seurauksena.
Tarkkuutta nyt niihin termeihin!
Niin ja Mies28v. on hyvin usein oikeassa, mutta ylianalysoi asioita aivan liikaa.