Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vuorotyöstä väsyä niin, ettei voi tavata juuri koskaan?

Vierailija
28.01.2014 |

Olen siis seurustellut ihaman miehen kanssa puolisen vuotta. Teemme molemmat vuorotyötä ja vuorot sattuvat tosi huonosti ristiin. Kun minulla on vapaata, hän on töissä ja päinvastoin. Minä voisin hyvin tavata häntä esim. aamuvuoronkin jälkeen iltaisin, mutta hän väsyy työstään niin paljon, ettei jaksa tavata. Asumme sadan km päässä toisistamme, joten matka on kyllä pitkä, mutta...

Hän ei myöskään vastaa puheluihin tai tekstareihin, kun on töissä (ei kuulemma saa pitää puhelinta töissä), mutta vapaallakin kuulemma nukkuu suurimman osan, joten puhelin on äänettömällä. Hänellä on vastuullinen työ isossa tehtaassa (en tarkalleen tiedä, mitä hän tekee).

Itse olen sairaanhoitaja ja myös usein väsynyt, mutta jaksan sentään silloin tällöin tekstarin kirjoittaa, herra nähköön!

Jos sitten joskus puhelimessa sanon, että pitäisikö tämä "suhde" lopettaa, hän kieltää ehdottomasti. Pitää kuulemma odottaa parempia aikoja tms. Sitten hän on tosi ihana, jopa soittelee oma-aloitteisesti viikon verran, kunnes tilanne luisuu taas samaan.

Olen sanonut, että voisin vapaillani ajaa hänen luokseen käymään, mutta hän vain haluaa nukkua rauhassa. Tapaamme harvakseltaan minun luonani.

Nyt kun luen kirjoitustani, tämä alkaa näyttämään omissa silmissänikin tosi typerältä. :) Jos itse vastaisin tähän aloitukseen, sanoisin, että jätä se! :)

Mutta hän on tosi kiva, juuri sellainen, jota mieheltä odotan ja jollaisen kanssa haluaisin perustaa perheen. Ja olen kuitenkin jo ihan aikuinen nainen, kerran eronnut enkä todellakaan mikään teini.

Voiko vuorotyö tosiaan viedä ihmisestä mehut noin totaalisesti? Vai pitääkö mies minua narrinaan?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:35"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 23:03"]

Ap, onko miehen nimikirjaimet P.K. ?

[/quote]

Ei ole, P meni kyllä oikein :) Emmekä ole tavanneet netissä, vaan tansseissa. Hän on loistava tanssija. Eikä ole leipomossa töissä, vaan tehtaassa.

t. ap

[/quote]

Voi vitsit kun kuulostaa tutulta! Pakko kysyä, onko mies kenties kotoisin Pietarsaaresta?? Jos vastaus on kyllä, minulla on aika paljon kerrottavaa.

[/quote]

No, ap, kerro! Kuolen uteliaisuudesta!

Vierailija
2/56 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että miehellä on vaimo tai toinen nainen kotipaikkakunnallaan.

Tee joskus yllättyshyökkäys miehen kotiin hänen "vapaapäivänään" tai töiden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 13:45"]

Kuulostaa siltä, että miehellä on vaimo tai toinen nainen kotipaikkakunnallaan.

Tee joskus yllättyshyökkäys miehen kotiin hänen "vapaapäivänään" tai töiden jälkeen.

[/quote]

Tämä tuli minullekkin ensimmäisenä mieleen. Oletko käynyt ollenkaan miehen kotona?

Vierailija
4/56 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää sinua narrinaan. Jo tuo on hälyttävä merkki, että haluaa, että tapaamiset suoritetaan vain sinun luonasi.

Kun mies haluaa naisen ja sitoutua, hän roikkuu vähän liiankin innokkaasti perässä ja yrittää  nopeasti lyödä homman lukkoon.

Mies on yksinkertainen kapistus: kun se haluaa jonkun, se touhottaa kuin yli-innokas koira eteenpäin. Kun se ei halua jotain mutta haluaa siltä pillua, se käyttäytyy juuri niin kuin mies tapauksessasi käyttäytyy. Tiedät tämän toki itsekin.

Toisaalta jos suhde tuollaisena antaa sinulle vähän tilkettä yksinäisyyteen ja munaa, mikä estää olemasta siinä ilman sen kummempia odotuksia? Toisaalta samaan aikaan tilanne estää sinua etsimästä kunnon seuraa. Kaikella on puolensa. Älä kuitenkaan ainakaan ole naiivi, mikäli jäät tuohon suhteeseen. Sinua käytetään paremman puutteessa, se on kylmä totuus.

Vierailija
5/56 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihanat miehethän on varattuja...

Vierailija
6/56 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sellainen, jota mieheltä odotan ja jollaisen kanssa haluaisin perustaa perheen.

Ja kuitenkin, hän ei ole semmoinen, vaan saa sinut harkitsemaan suhteen lopettamista? Jaksaa hetken aikaa panostaa, ja sitten taas lipsuu vanhoihin tapoihin. Sellaisenko haluat lastesi isäksi?

Aiempien kommentit kaksoiselämästä myös ovat miettimisen arvoisia

Vierailija
7/56 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa tunnustaa, mutta en ole käynyt. Olen joskus leikilläni uhkaillut, että tulen yllätyskäynnille, mutta mies kieltää sen ehdottomasti, koska "poikamieskämppä on niin sotkuinen" ja minulla on niin siistiä. Se on kyllä totta, en kyllä tykkäisi, jos hän tosiaan asuisi jossain sikolätissä. Enkä ala aikuiselle miehelle siivoamaan.

Mutta kyllä, tuo kaksoiselämä on joskus heikkona hetkenä juolahtanut mieleen. Mutta miksi joku tekisi niin, kun koska tahansa saisin selville asian, jos haluaisin?

En vaan ole vielä näköjään tarpeeksi halunnut. Saatan alitajuisesti pelätä sitä, mitä sieltä paljastuisi. :(

Ap

Vierailija
8/56 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Kun aikoinaan olin vuorotöissä myöskin hoitajana niin olin niin väsynyt etten jaksanut tavata enää yhtään ihmisiä. Sain työssäni ihmiskiintiön ihan täyteen.

Joten, kyllä se minun mielestäni mahdollista on mutta jos mies tosiaan susta tykkää niin luulisi hänen jaksavan tavata edes joskus.

Vierailija
9/56 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei vuorotyö sopinut, olin aivan poikki ja elämä ei tuntunut kuin taakalta. Aloin elämään kuin uudestisyntyneenä kun lopetin raskaan, aliarvostetun ja alipalkatun raatamisen t. Entinen sh

Vierailija
10/56 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä voi olla jokin salaisuus, esim. niin uskomattoman slumminen ja rähjäinen hima ettei kehtaa sitä näyttää. Jotkut miehet elävät kuin siat. Toista tähän kuvioon ei siis välttmättä liity, mutta tuollainen karttelu ON epäilyttävää. Jotain hän peittelee. Kyllähän moni mies pikemminkin haluaa joka yöksi naisen kainaloon ja seuraansa jopa silloin kuin ei ole kiinnostunut. Pitää vaan olla joku seuralainen, sillä yksinäisyys on monille miehille aivan sietämätöntä. Eli jostain on kyse...

Vierailija
11/56 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, ap!

Vierailija
12/56 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No päivänselvää, että sillä on ainakin toinen ellei jopa kolmaskin suhde siellä naapurikaupungissa. Nämä on nähty.

Vierailija
13/56 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 13:51"]

Noloa tunnustaa, mutta en ole käynyt. Olen joskus leikilläni uhkaillut, että tulen yllätyskäynnille, mutta mies kieltää sen ehdottomasti, koska "poikamieskämppä on niin sotkuinen" ja minulla on niin siistiä. Se on kyllä totta, en kyllä tykkäisi, jos hän tosiaan asuisi jossain sikolätissä. Enkä ala aikuiselle miehelle siivoamaan.

Mutta kyllä, tuo kaksoiselämä on joskus heikkona hetkenä juolahtanut mieleen. Mutta miksi joku tekisi niin, kun koska tahansa saisin selville asian, jos haluaisin?

En vaan ole vielä näköjään tarpeeksi halunnut. Saatan alitajuisesti pelätä sitä, mitä sieltä paljastuisi. :(

Ap

[/quote]

Ap, itse aikanaan en ensimmäisinä kuukausina edes osannut kuvitellakaan mitään tuollaista. Ja sitten, kun olisi jo pitänyt tajuta, en vaan tajunnut muutamaan kuukauteen sittenkään. Eikä siitä ihmisestä olisi koskaan uskonut. Ei mitenkään. Voihan se olla sinun tapauksessakin sama kuin omassani: hyvä mies haksahtaa kerran. Tällöin hälytyskellot eivät soi tarpeeksi lujaa ja mies vaikuttaa hyvältä aviomiesmateriaalilta. 

Yritä jaksaa ottaa selvää asiasta. Sittenhän ainakin se on joko todistettu aiheettomaksi tai totuus nostetaan esille. 

Vierailija
14/56 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vuorotyö väsyttää juuri noin paljon, jos on rapakuntoinen. Onko mies ylipainoinen, liikkuuko ? Jos harrastaa ja liikkuu , ei voi olla työstä noin väsynyt. Olen itse tehnyt raskasta vuorotyötä yli 20v ja sen kyllä jaksaa jos on hyvässä kunnossa.

Haluaisitko todella perustaa perheen miehen kanssa , joka nukkuu kaikki vapaa-ajat ?

Vierailija
15/56 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:24"]

Haluaisitko todella perustaa perheen miehen kanssa , joka nukkuu kaikki vapaa-ajat ?

[/quote]

Loistava pointti.

Hitto, onneksi tein tämän aloituksen. Olen miettinyt sitä kauan, mutta nyt sairaslomalla ollessani uskaltauduin. Kavereilleni en ole viitsinyt asista puhua, koska tiedän kommentit etukäteen. :) Tällainen "keskustelu" avaa silmiä erilailla kuin yksin vatvominen.

T. ap

Vierailija
16/56 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdollista, että työ vie kaikki mehut, mutta kyllä kai jokainen haluaisi tavata omaa rakastaan edes silloin tällöin. Toisesta voi sitä paitsi saada energiaa. Eli ei vaikuta, että mies olisi kovin täysillä tuossa mukana. :(

Vierailija
17/56 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sano miehelle, että sinulla on asiaa naapuripaikkakunnalle ja että tulet tapaamaan häntä samalla. Katso reaktiot. 

Tiedätkö hänen oikean kotiosoitteensa? Millainen talo ko. osoitteessa on? Perhekokoinen omakotitalo vai kerrostalo?

t. 12

Vierailija
18/56 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lisäjuttu: tapaatteko yleensä aina kotonasi vai uskaltaako mies liikkua kanssasi avoimesti erilaisissa paikoissa?

Vierailija
19/56 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyö ei sovi kaikille. Itse olisin tuollainen kuin mies, jos joutuisin vuorotyöhön. Lisäksi joissain tehtaissa tosiaan tehdään töitä sellaisen paineen ja kiireen alla, että tosiaankaan ei pysty samalla puhelinta räpläämään. Suoritusta mitataan jatkuvasti ja jos työtahti on huono, koko ryhmän tulospalkka putoaa. Kannusta miestä etsimään muuta työtä, tuo vie koko elämän.

Vierailija
20/56 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:38"]

Yksi lisäjuttu: tapaatteko yleensä aina kotonasi vai uskaltaako mies liikkua kanssasi avoimesti erilaisissa paikoissa?

[/quote]

Kaikki tapaamiset ovat tapahtuneet minun kotipaikkakunnallani, mutta esim. kesällä kävellessämme kaupungilla torilla, mies piti kättään ympärilläni, eli ei mitenkään halunnut peitellä yhdessäoloamme. Kyseessä on siis iso kaupunki, eli potentiaalisia hänenkin tuttujaan olisi voinut vastaan tulla. Ja jos hänelle tulee puhelu hänen ollessaan luonani, hän aina kertoo soittajalle olevansa tässä kaupungissa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä