Miten ostat sisaruksille ulkovaatteita?
Eli minulla talvivaatteiden suhteen omituinen ongelma... Todennäköisesti haluaisin pojalle ticketin ruudullisen haalarin (en sitä tosin vielä ole livenä nähnyt), mutta en usko löytäväni tytölle ticketiltä mieleistäni...
Joten tytölle täytyy todennäköisesti ostaa joltakin muulta merkiltä kaksiosainen asu talveksi...
MUTTA sitten se MUTTA... Haluaisin, että sisarusten asut olisivat jotenkin edes samankaltaiset... Viime vuonna kummallakin oli Lenneä ja sitä edellisenä Reimaa.
Onko muita? Ostatteko yleensä sisaruksille samankaltaiset tai edes jollakin tapaa samanlaiset (toisiinsa sopivat) ulkovaatteet? Itse en samanlaisia ostaisi, mutta haluaisin niiden sopivan edes toisiinsa...
Viivi
Kommentit (4)
samaa merkkiä, isompi jo haluaa itse valita värin monesti, mutta pienemmän värivalinnoissa "auttaa" äiti ;) Mutta nyt esim. syksyksi on kyllä niin, että käyvät periaatteessa väreiltään yhteen, mutta ovat eri merkkiä, isommalla Motionsia ja Lassieta ja pienemmällä Reimaa ja Jonthania, sekä CAkewalkin takki.
Minulla tyttö + poika, ja jos mahdollista, ostan poikkeavaa. En ollenkaan ymmärrä miksi pitää olla samanlasta, minusta se on jopa jotenkin koomista jos on oikein ostettu sopimaan toisiinsa.
Poikkeuksiakin sitten on, nyt talveksi kummallekin odottaa Ticket ;) Tosin ihan eri väriset. Pojalle oranssi ja tytölle ompunvihreä. Mutta nämä vain siksi että löysin tosi hyvällä alella. Ja tuo vihreä on niin poikkeava meidän tytölle (jolla kaikki pinkkiä) että saa nähdä meneekö kiertoon uutena ..
Minun silmääni miellyttää kovasti, että ovat samanvärisissä, useimmiten jopa saman merkkisissä ulkovaatteissa. Yleensä asusteet ovat sitten erivärisiä.
Ensi talvena on, jos kuopukselle vaan menee viime talvena alesta ostettu haalari. Pelkään, että on liian iso..Ostin silloin molemmille Remun haalarit, esikoinen käyttänyt sitä jo viime talvena. Värit on luonnollisesti erilaiset, pojalla lime-ruskea, tytöllä tumma/vaalea lila. =)
Molemmille on myös H&M:n untuvatakit, pojalla viime vuotinen oranssi ja tytölle viime vuoden alesta ostettu tumman ruskea.
Ja itseasiassa viime kevään (ja tulevan syksynkin osittain) vaatteetkin olivat samanlaiset, Molemmilla H&M:n takit, pojalla tumman vihreä ja tytöllä vaaleanpunainen ja siihen molemmilla mustat ulkohousut.
=D