Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ei, flunssa tulossa, parhaat karkoituskeinot!

Vierailija
28.01.2014 |

Eilisestä alkaen on ollut vetämätön olo, tänään on palellut, ohimoita särkee ja poskia kuumottaa. Kuumemittari näyttää 37 eli kipiäksi oon tulossa. Arkea pitäisi jaksaa 10kk vauvan ja eskarilaisen kanssa.

Otin kaksi Coldrexiä ja join c-vitamiini-sinkki-poretabletin, eskarilaisen hakureissulla aion hakea auringonhattu-uutetta. Nyt kaikki vinkit kehiin etten ihan sairastuisi, pelkkä ajatuskin vuodepotilaana olosta kauhistuttaa tuon pienen ikiliikkujan möyrytessä jaloissa..

Siis, miten te hoidatte alkavaa flunssaa, jos täydelliseen lepoon ei ole mahdollisuutta?

Kommentit (24)

Vierailija
22/24 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedän urakalla c-vitamiini-sinkkiporetabletteja ja nykyään myös auringonhattu-uutetta. Väitän jopa näiden auttaneen. Mutta aloitan heti, jos meillä on joku kipeänä tai tulee minkäänlaisia pieniäkin oireita. Sinkin sanotaan tutkitustikin parantavan vastustuskykyä ja lyhentävän flunssan kestoa 2-3 päivää.

Jos tauti tulee päälle Duact auttaa vähentämään liman eritystä eli nuhasta saa hiukan siedettävämmän. Mulle erityisen tärkeä, kun menee aina poskionteloihin ja taudin pahetessa keuhkoputkien tulehdus jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenähuuhtelukannuun teelusikallinen kookosöljyä ja mittalusikallinen merisuolaa päälle kuuma vesi ja sekoita, huuhtele sillä. Seuraavana päivänä jo parempi olo. Lisäksi tietysti C ja D -vitamiinit.

Vierailija
24/24 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä auttanu sinkkitabletit ja nenän huuhtelu "sarvikuonolla".