Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän palstan ihmisten arvomaailma.

Vierailija
28.01.2014 |

Olen 100% varma, että suurimman osan arvomaailma tulee muuttumaan. Teistä tulee nöyrempiä, kehuskelu loppuu, yhteishenki tulee kasvamaan. Minä minä minä tulee häviämään. Tulee paluu maanpinnalle.

Katselin eilen ohjelmaan Portugalista, siellä on käynyt samoin. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:49"]

Miten ihmisten yhtseishenki muka asiitä kasvaa, että talous tiukkenee ja joutuu vaikkapa työttömäksi? Joutuu ehkä muuttaamana pienempään asuntoon ja muuta semmosta. Pikemminkin elämän kovasti koetellessa sitä tulee entistäkin itsekkäämmäksi ja alkaa yhä enemmän ajatella vain omaa etuaan.

[/quote]

Näin, 2 köyhää mummoa muuttaa samaan pieneen yksiöön, vaikka he eivät olisi ihan bestisainesta keskenään, he eivät ole enää yksinäisiä, oppivat sietämään toisiaan pakon edessä, voivat tukeutua toisiinsa hädän hetkellä, jne.

ap.

[/quote]Hah! Sun idealismisi on säälittävää. Ne kaks mummoa kituu mieluummin yksinänsä omissa mökeissään kuin suostuisivat ikinä muuttamaan yhteen. Mulla on kokemusta mummoista. Ne on kaikkein joustamattomimpia.

Vierailija
22/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rahaa on niukasti, ihmiset vaihtavat palveluksia keskenään ja viranomaisiin turvautuminen vähenee. Olen jo aloittanut tai oikeammin olen tehnyt niin aina mutta nyt lisääntyvässä määrin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:49"]

Miten ihmisten yhtseishenki muka asiitä kasvaa, että talous tiukkenee ja joutuu vaikkapa työttömäksi? Joutuu ehkä muuttaamana pienempään asuntoon ja muuta semmosta. Pikemminkin elämän kovasti koetellessa sitä tulee entistäkin itsekkäämmäksi ja alkaa yhä enemmän ajatella vain omaa etuaan.

[/quote]

Näin, 2 köyhää mummoa muuttaa samaan pieneen yksiöön, vaikka he eivät olisi ihan bestisainesta keskenään, he eivät ole enää yksinäisiä, oppivat sietämään toisiaan pakon edessä, voivat tukeutua toisiinsa hädän hetkellä, jne.

ap.

[/quote]Hah! Sun idealismisi on säälittävää. Ne kaks mummoa kituu mieluummin yksinänsä omissa mökeissään kuin suostuisivat ikinä muuttamaan yhteen. Mulla on kokemusta mummoista. Ne on kaikkein joustamattomimpia.

[/quote]

Vai on se säälittävää..

ap.

Vierailija
24/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 12:03"]

Koska rahaa on niukasti, ihmiset vaihtavat palveluksia keskenään ja viranomaisiin turvautuminen vähenee. Olen jo aloittanut tai oikeammin olen tehnyt niin aina mutta nyt lisääntyvässä määrin.

[/quote]

Olet ensimmäinen joka ei käytännössä asetu minua vastaan:) 

Nyt en enää ihmette vaikkapa Stubbin kannatusta, pää pensaassa eletään, uskotaan kaikki mitä oppineet kertovat.

ap.

Vierailija
25/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:42"]

Voimakkain tulee olemaan paras ja hänen arvomaailmansa on oikein.

Heikot häviää tappelun ja heidän arvomaailmansa on nolla. Voittaja on paras, voimakkain, älykkäin ja oikean arvomaailman omistaja.

Muut tekee sitten, kuin hän tai tuhoutuu.

[/quote]

Noin se on aina mennyt. Se pelle, joka keksi että maapallo on pyöreä pitäisi edelleen kieltää ja kaikki ne jotka on pyöreän puolella pitäisi likvitoida.

Muuten ei tule elämässä mitään selvyyttä. Kaikki kuvittelevat olevan älykkäitä ja voimakkaita.

Ihmiset tarvitsevat voimaa oli se kirkko tai Stalinin tapainen henkilö. Sellainen joka määrittelee tasa-arvoisesti asiat minkä mukaan eletään.

Ei kenellekään ole edullista tietää maapallon pyöreyttä tai sitä että sen kehittäjä teloitettiin aikoinaan. Nämä tiedot vain lisäävät eriarvoisuutta ja ristiriitoja. Ne tekevät ihmisistä epävarmoja olentoja.

Stalin teki paljon pahaa, mutta hän myös antoi ihmisille samat arvot, vähän kuin kirkko aikoinaan.

Vierailija
26/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:26"]

Toivottavasti näin tulee käymään, solidaarisuus oli ennenmuinoin kova sana. Esim. naisten solidaarisuus, miksi se on kadonnut?

[/quote] Ei sitä ole koskaan ollutkaan. Naiset ovat toisilleen ilkeitä ja kateellisia. Tosin kun miehet, joilla veljeys menee toisinaan jopa parisuhteen edelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi