Kokemuksia päiväkoti Pikkutyllistä (Kalasatama Helsinki)?
Kommentit (15)
Ei, mutta päiväkoti terhistä lähti koko henkilökunta pois uuden johtajan tullessa taloon. ovat kai samalla alueella.
Terhihän on Viidennellä linjalla Kalliossa, ei nyt ihan Pikkutyllin naapurissa sentään.
Google johdatti tänne.... Olisiko nyt jollain kokemuksia Pikkutyllistä?
Meillä lapsi ollut vuoropäiväkoti Pikkutyllissä nyt reilu puoli vuotta, mukava paikka ja lapsi viihtyy. Pikkutyllissä on todella ihanat hoitajat! Ja siistit tilat. Piha ja lähiympäristö on tietysti vähän ankea kun ei ole mitään puita tai muutakaan luontoa lähellä, mutta se on ainoa miinus minkä Pikkutyllistä keksin. Vahva suositus täältä!
Löytyisikö lisää kokemuksia? :)
Millainen henkilökunta? Miten lapsi on sopeutunut vuorohoitoob?
Minun lasta lyötiin siellä. Ei koskaan enää!
Vierailija kirjoitti:
Minun lasta lyötiin siellä. Ei koskaan enää!
:o
Totta vai trolli?
Onko kellään kokemusta? Entä muista Helsingin ympärivuorokautisista päiväkodeista?
Sori, ei liity kysymykseen mutta miksi ok Terhi tyhjentyi uuden johtajan takia?
Onko kellään kokemuksia 2021? Lapseni on aloittamassa Tammikuussa päiväkoti Pikkutyllissä ja en löydä mistään tuoreempia kokemuksia.
Meidän tyttö on siellä! Ihanan monikulttuurinen päiväkoti aivan loistavalla paikalla. Henkilökunta on ihanan suvaitsevaista ja meidän tyttö tietää jo paljon eri seksuaalivähemmistöistä heidän ansiostaan :)
Oi, onko se jo avannut ovensa? Mulla on mennyt tää ihan ohi, vaikka asun lähellä. Musta tuntuu, että Arabianranta ja Kalasatama on aina vaan ilman palveluita:)