MTV uusi aamu tv pettymys..
minusta, en ole kova valittamaan mutta maku meni uudistuksen myötä..käänyelen jo välillä ykkösen puolelle joka oli minusta ennen reilusti huonompi, nyt en enää tiedä.
En ole kolmosta kuin tunnin katsonut mutta on niin poukkoilevaa, haastattelijat niin tehokkaita että..lippalakkeja nuoria tennissuuruuksia, lippalakki lumilautailijan lauta pöydällä.. Ymmärrän nuorennuskuurin mutta kun meitä katsojiakin on jopa yli kolmekymppisiä miksei siis siellä vetäjiä tai ankkureitakin, kaikki vähänkin vanhempi heitetty romukoppaan.
Mitä olette muut mieltä, olenkohan ainoa kalkkis joka jäi vanhaa kaipaamaan?
Kommentit (8)
Olen jo pidemmän aikaa suosinut ylen aamutv:tä. Pitkään seurasin sen ohella maikkarin Studio55:ttä, mutta juontajavaihdosten jälkeen ei enää kiinnosta.
Enpä katsonut, mutta Kirsi Alm-Siira on onneksi siirtynyt uutistenlukijaksi. Ei ex tempore -haastattelut sovi hänelle, kun sillä loppuu sanat. Ei riitä äly ja tilannetaju haastatteluissa vaan menee latteaksi koko keskustelu.
Sen jälkeen kun Ykkönen aloitti aamu-tv:n olen katsonut vain sitä. Joskus vieraillut Maikkarin puolella ja tullut äkkiä takas ykköselle. Mä toivon telkkarilta älyä ja näkemystä. Maikkari on vaikuttanut jotenkin suttuiselta ja rakenteeltaan epäselvältä. Ihan liikaa hömppäjuttuja ja haastattelut on lähinnä vaivaannuttavia. Täytyypä vilkaista joku aamu sitä uutta, että mitä siellä on oikein puuhasteltu.
Joo ei oo hyvä. Se naisjuontaja on hyvä katureportteri, mutta ei sovi tuonne studioon. Liian konekiväärimäinen puhetapa.
Pakollinen kokkauhetki täysin keinotekoinen ja tuerha, väkisin väännetty. Miesjuontaja tylsä.
Studio55 ei ooo hyvä jos Veijalainen on hyllytetty.
Hyvä että studio55:stä jäi eläkkeelle se yksi mamma jolla kangerteli aina puhe, oli tosi tökkivää. En ole nyt katsonut tätä uutta, mutta huonompaan suuntaan studio 55 ei ole voinut muuttua.
Onko Karhuvaara poistettu aamuteeveestä? Jos on niin ehkäpä voisin katsoa joku päivä millainen tämä uudistettu versio ohjelmasta on. Mulla ei ole mitään mielipidettä siitä minkä ikäisiä toimittajien kuuluu olla, pääasia että tekevät taustatyöt paremmin kuin Laturi ja osaavat puhua.
Oli, huono ensiesitys.