Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin penis, jota olet "saanut"

Vierailija
27.01.2014 |

Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.

Kommentit (735)

Vierailija
701/735 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun peukalon kokoinen on ollut pienin. Eli hyvin pieni eikä se tuntunut oikein missään. Mies oli toki hyvä nuolemaan.

Joskus oli muutaman kerran seksiä miehen kanssa jolla keskivertoa jonkun verran pienempi, mutta kyllä se hyvältä tuntui koska mies osasi käyttää penistään eikä vain jyystänyt. 

Tällä hetkellä mulla on seksisuhde miehen kanssa jolla on keskivertoa jonkun verran isompi. Tämä mies joka kerta oma-aloitteisesti nuolee mua ja haluaa myös mun nauttivan. Itse yhdyntä tuntuu hyvältä ja me vain sovitaan seksuaalisesti hyvin yhteen. Harmi vain kun meistä ei voi paria tulla koskaan.

Leelanna

Vierailija
702/735 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakin pituinen ja ihan vähän paksumpi. Mutta ongelma oli kun se ei seissyt kunnolla. Luulen, että miehellä oli juuri koon vuoksi ongelma. Minua ei olisi kovin paljon haitannut, kun tykkään pienemmästä. No, toki vähän isommasta kuin nakki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/735 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen 12 senttinen paksu puun kanto. Pakko sanoa, että se kyllä tuntui todella hyvältä sisällä paksuuden vuoksi. Mutta visuaalisesti se oli todella säälittävä. Semmoinen 15 senttinen normipaksuinen on myös ollut ja on kyllä visuaalisesti paljon näyttävämpi ja maskuliinisempi. Visuaalisuus on myös todella tärkeä osa. En osaa sanoa, kumpi oli parempi.

Vierailija
704/735 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisilta ne rumimmat kommentit, sinä mukaan lukien.

Vierailija
705/735 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli tosi pieni. Onneksi lutkutti pillua ihanasti

Vierailija
706/735 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 17cm tarpeeksi iso

Vierailija
707/735 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otin sen juuresta nyrkkiini niin näkyville jäi ehkä sentti. Eli olisko jotain 10cm kivikova ja ohut. Sainpahan ainakin vaivatta suuhun koko vehkeen 😅

Vierailija
708/735 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun otin sen juuresta nyrkkiini niin näkyville jäi ehkä sentti. Eli olisko jotain 10cm kivikova ja ohut. Sainpahan ainakin vaivatta suuhun koko vehkeen 😅

Hjallis?

Vierailija
709/735 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hjallis?

Mistä tiesit? 😳

Vierailija
710/735 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksin käsin tumputtelen omaani.

Uros

Vierailija
711/735 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan kohta vastaavan keissin vastatkaa miehet siihen

Vierailija
712/735 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder miehellä oli rehellisesti sanottuna pidempi ja paksumpi kieli kuin hänen peniksensä. Se kieli oli aivan älyttömän pitkä ja paksu. Ekaa kertaa ikinä sain orgasmin suuseksissä muutenkin kuin klitorista nuolemalla. Mies tiesi itsekin erikoiset mittasuhteensa, ja osasi käyttää todella ihanasti niitä avuja joita hänelle oli suotu.

Vierailija
713/735 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-17 cm on miehelläni

Vierailija
714/735 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä valitettavan totta, että jos on ihan pieni penis, niin se kyllä sammuttaa hekuman. Itselläni on kokemusta parista liian ohuesta, ovat olleet ehkä 10-14cm pitkiä, mutta ohkasia, siis niin ohuita, että terskan pää on ollut silleen niinkun pallona siinä päässä. Ihan totta. Tattipenis. Ei sais nauraa, mut yyyyh... Jos on pieni kulli, niin kannattaa liittyä Tosi rakkaus odottaa- liikkeeseen. Pääsee naimisiin ennen kuin tarvitsee kulliaan esitellä!

Vanha viesti ja tämän ketjun kannalta off topic, mutta heitän tämän tähän silti. Tosi rakkaus odottaa -meiningissä ei kannateta kenenkään huijaamista avioliittoon salaamalla oleellisia seksiin vaikuttavia asioita. Seksistä jopa pitää puhua. Ja jos omassa anatomiassa on jotain huomattavasti keskimääräisestä poikkeavaa, niin kyllä siitä pitää puhua. Kukin saa sitten itse päättää, kuinka paljon mikäkin asia vaikuttaa.

Vierailija
715/735 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua tattipenikselle. 

Kuulostaa absurdin epäseksikkäältä. 

Ja ei tosiaan tuommoisella friikillä mihinkään huijaamiseen pidä lähteä. PItäkää ne tattinne siellä omissa housuissanne vaan ja älkää kiusatko naisia niillä.

Vierailija
716/735 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni kulli on pienin. Valitsin paksun lompakon paksun sen sijaan. Saahan sitä sitten aviovuoteen ulkopuolelta tarvittaessa. 

Vierailija
717/735 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16-17 cm on miehelläni

Harva nainen osaa lukuja niin hyvin, että osaisi tarkasti sanoa mitan. Jos osaa, on hänessä jotain vikaa, jos on esimerkiksi mittarulla kanssa mitannut vehkeen koon.

Vierailija
718/735 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellä on n 10 cm, en ole mitannut muuten kuin omalla kämmenellä ja mulla on pienet kädet. Mutta kaikista pienin joka tapauksessa. Edellisellä oli tuplasti isompi. Tämä pienempi tapaus on ihana rakastaja ja olen häneen aivan hulluna. Hän osaa kaikki naista miellyttävät temput ja en voisi toivoa parempaa rakastajaa. 

Vierailija
719/735 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin on ollut alta 10 cm mutta ihan ok paksu. Oli helppo ottaa suuhun siinä ne positiiviset. Oli vielä nopeasti laukeava niin ei ehtinyt edes sisään asti kun laukesi. Lisänä kaverin kusipäinen luonne ja suuret puheet seksitaidoistaan mitkä oli sitten olemattomat. Ei tavattu uudestaan. Vika oli hänen mielestä minussa enkä kuulemma koskaan tule löytämään miestä joka voisi minut tyydyttää tai edes harrastaa kanssani seksiä. Voi se ollakin näin en väitä vastaan.

Kerran ollaan tultu tämän miehen kanssa kaupungilla vastakkain ja olin vielä uuden kumppanini kanssa liikkeellä joka sitten käytti tilaisuuden hyväkseen olemalla oikein hellyyttävä. Piti kädestä, pussaili, kuiskaili korvaan ja otti kainaloon kun pysähdyttiin. Kumppanini tietää tästä miehestä ja millainen meidän kohtaaminen oli.

Tyyppi käveli katse maassa vähän kiertäen ohi :'D oli välissä ehkä kaksi viikkoa. 

Nykyisellä kumppanilla on just sopiva itselle. Ei mikään jätti kalu. Vaan sopivan pitkä ja paksu. Plussana hyvät seksitaidot ja kyky tyydyttää nainen ensin :)

Vierailija
720/735 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeks kun katoin pöksyihin niin arviolta semmoinen Finnairin lentokoneen kokunen oli. Kuulemma tuntuu ihan riittävästi eikä tarvii olla yhtään enää isompi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi