Pienin penis, jota olet "saanut"
Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.
Kommentit (735)
Pitäkää itsenne hoikassa kunnossa ja käykää pienimunaiset aasiassa. Pientä ja hoikkaa naista löytyy ja ovat tyytyväisiä pienempäänkin. Monesta asennosta saa enemmän irti normaalikokoinenkin pienen naisen kanssa. Pillun tiukkuus on tosiaan vain osa suoritusta, monella on sen verran läskiä keskivartalolla että eihän sitä yllä normkokoisellakaan joka asennosta.
Vierailija kirjoitti:
Se oli tuollaisen marker tussin kokoinen ja mittasin siis tussin nyt eli noin 12 pitkä ja 1,5 halkaisija
Ei tainnut olla homo sapiens kyseessä.
Minullakin on sellainen 3-4 senttinen. Olenkohan minä ollut joku näistä hoidoista.
Hauskaa kun nanen hämmentyy.
yläkoulussa oli tarkoitus harrastaa seksiä yhden pojan kanssa. kun näin pojan pippelin, niin se oli arvioni mukaan suunnilleen kymmensenttinen. seksin kokeileminen olisi ollut turhaa, mutta otin kuitenkin pojalta suihin kun kerran oli housut otettu jalasta pois.
Lyhyempi ja 3 kertaa ohuempi kuin pienin penis kilpailun voittajalla. Kuin pieni vaalea iilimato.
Jos se on paksu niin lepotilassa ok.
Te naiset, joilla sellainen tilanne, ettette tunne mitään seksistä, kun miehellä pieni niin miten teillä menee?
Kerrotko miehellesi totuuden vai teeskenteletkö orgasmia?
Joudutko vakuuttelemaan miehelle, että hänellä on iso? Uskooko hän sen?
Jaksatteko vuosien jälkeen yhä tyydyttää miehen, kun itse ette saa siitä mitään vai meneekö siihen, että mies kerjää sitä ja uhraudut aina välillä (varsinkin jos mies ei enää muuten niin hyvä kuin alussa sinua kohtaan)?
Saako mies helposti orgasmin normiseksissä? Vai pyytääkö hän muuta sinulta?
Onko miehesi muuten pieni (lyhyt, lyhyet jalat ja kädet, sormet, kaula)?
Onko miehesi usein vihainen ja kiukkuinen tai henk/fyys. väkivaltainen?
itsellä on mitatessa kyrvän pituutta 22.5cm ja tarvitsen apua pelkään sen kokoa . öisin pelkään sen syövän minut.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:48"]
Nuorena löyty semmoinen samaa kokoa oleva mies kuin itekin. Oltiin semmoinen söötti miniatyyri parskunta. Sen kikkelikin oli sitä. Ihan kuin turpea sormi, jolla sitten jörni kuin pikku kani. Oli se eka kerta outo. Mä en oikein tiennyt, mihin se laitetaan.. Jos laitoin poskeen, siinä sitten mällystin hetken ja hän tuli. Satsi oli kyllä iso.
Jonkin aikaa me seurusteltiin ja sitten se kyllästy muhun, kun olin niin seksi perään. Helvetti, kun puutteessa piti elää.
Seuraavat kaksi olivat vielä pikkumiehiä, ok munalla. Semmonen perus grillimakkara, camping.
Sitten siirryinkin normaali kokoisiin miehiin. Pituutta vähintään 170 cm. Niillä on ollut kunnon tavaraa tarjolla. En mä mitään hevosta tarvii, mutta lihaa kuitenkin. ;)
Eihän se ulkoinen koko mitään pitäisi kertoa, mutta omalla kokemuksella en ottanut enää riskejä. :D
Ei miehen pituus kerro mitään sukukalleuksien mitoista. Olen 3 cm alle miesten keskipituuden ja ne sentit on tulleet puolitoistakertaisena sen toisen Suomi-miehen keskipituuden päälle. Paksuudesta tinkimättä.
Maailmalla on valtioita joissa miesten keskipituus on lyhyehko ja samalla värkin keskipituus maailman korkeimpia. Mitä se kertoo tämän maan naisista?
Oletteko te siskot todellakin näin aloittelijoita. Sen koko on "rodullinen" ominaisuus ja suomalaiset eivät ole samaa "rotua" eli geeneiltään sukulaisia toistensa kanssa.
Töppönenillä ja aasialaisgeenjeä omaavilla on pienet vehkeet ja nakkisormet ja germaaniverta omaavilla isonenäisillä on isompi. Tämä on tutkittu juttu.
41 mies kalu 13/4.5. Nainen saa emätin orgasmeja
Olin jotain 18 kun tapasin netistä jonkun vähän oudon blondijätkän. Menimme hänen luokseen, asui isänsä kanssa. Olimme hänen sängyllä ja katseltiin tv:tä. Jossain vaiheessa minä sitten aloin miettiä että oiskohan sitä patukkaa tarjolla, joten päätin suunnata käteni jätkän haaruksiin. Jessus mikä järkytys, kun tunnustelun jälkeen raotin tarkistaakseni että onko se todella noin pieni kuin miltä kädessä tuntui ja olihan se. Valehtelematta etusormeni kokoinen sekä pituudelta että paksuudelta. Jätkä oli selvästi vaivaantunut ja piilotteli sitä. Kotiin päästyäni juteltiin vielä netissä ja tämä jätkä kysyi minulta: "et kai sä nähnyt mun munaa?"
En tavannut häntää enää.
Mitä tästä opimme. Kullin koko on tärkeää, no sen nyt tietää kaikki. Mikä olis sopiva, ehkä yli 16/4,5, ja paras varmaan joku 19-22 ja 5-5,5 cm. Kun naisen vehkeet venyy ja tottuu niin mitä paksumpi niin sen parempi.
On ollu joskus sellasia 10-12 cm ohuvia, ei hyvä.. Suurinosa siinä 14-16 cm ja krillimakkaran paksusii.. No onneks joskus saa sitä kunnon parruakin..
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen hormonihiiri. Yleensähän pieni munaset alkaa nosteleen painoja ja sitten aletaan se steroidien käyttö ja muna pienenee entisestään vaikka hauis ja muut lihakset kasvaa.
Ei se hormonien käyttö kyllä yhtään sen kokoa pienennä, pelkästään kivesten kokoa... Oot kuullu jotain ihan hörhöjuttuja. Pikemminkin se tyyppi varmaan aloitti käyttämään niitä kompensoidakseen jo valmiiksi mikro kokoaan.
Vierailija kirjoitti:
Hormonit eivät kutista penistä. Hormonien kautta myös kehonkoostumus saadaan miehekkäämpään muotoon ja tätä kautta rasvan määrä vähenee ja penis työntyy paremmin esille eli sen visuaalinen pituus kasvaa. Sen lisäksi lisääntynyt testosteronimäärä auttaa erektioon.
-Mies 28v-
En tiedä miten noin huomattava enemmistö olis antanut alas peukkua tälle, kun tämä pitää 100% paikkansa. Steroidit kutistaa kiveksiä, ei penistä. Aivan täysi urbaanilegenda tuollainen että vaikuttaisi muka peniksen kokoon mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Huh mitä roskaa tuo viimeinen lause. Jos terve mies syö hormoneja, esim testosteronia, elimistön oma hormonituotanto laskee ajan myötä 100% varmasti. Sen seurauksena on impotenssi ja pitkä lista muita ongelmia. Älkää roinatko, kyllä sporttisen vartalon saa ihan luomumenetelmillä jos on vähänkään itsekuria!
Valheet hormonienkäytöstä jatkuvat täällä. Ei siitä mitään impotenssia voi tulla kun et lopeta sitä hormonienkäyttöä, ja toi tyyppi jota viestissäsi lainasit puhui hormonien vaikutuksesta erektion laatuun hormonien käytön aikana :DDD
Sivuvaikutukset tulee sitten jos lopettaa niiden käytön ja jostain syystä ei saisikaan omaa testosteronintuotantoa palautettua niihin tarkoitetuilla lääkkeillä (mikä kyllä palautuu noin 95%:lla käyttäjistä jälkilääkityksellä). Mutta loppujenlopuksi viisainta on jatkaa testosteroninkäyttöä koko loppuelämä, saa ne hyödyt siitä ja pysyy terveellisenä hyvin vanhaan ikään asti kunhan ei ota liian isoja määriä niinkun pro-bodarit ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen hormonihiiri. Yleensähän pieni munaset alkaa nosteleen painoja ja sitten aletaan se steroidien käyttö ja muna pienenee entisestään vaikka hauis ja muut lihakset kasvaa.
Ei se hormonien käyttö kyllä yhtään sen kokoa pienennä, pelkästään kivesten kokoa... Oot kuullu jotain ihan hörhöjuttuja. Pikemminkin se tyyppi varmaan aloitti käyttämään niitä kompensoidakseen jo valmiiksi mikro kokoaan.
Tai reidet kaksinkertaistuu ja muiden panetteluntarve triplaantuu: jo alkaa muna näyttämään pieneltä.
Mutta jos on pillu kuin hevosella,niin ei pikku prinssi nakkie edes huomaa että se on käynyt sisällä.
Jatketaan makkaralinjalla. Pienin oli perus hk-nakin mittanen ja vain hieman paksumpi. Ei tuntunut missään