Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin penis, jota olet "saanut"

Vierailija
27.01.2014 |

Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.

Kommentit (735)

Vierailija
381/735 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joku 2-3cm..eikä ole edes vitsi. Mies oli pitkä, komea, lihaksikas ja oli kyllä pettymys. Oltiin pitkään salilla katseltu toisiamme ja kun erosin ex-poikaystävästä päädyin tämän "komistuksen" kanssa "sänkyyn", joskaan se kikkeli tai natsa ei yltänyt edes sisälle. En ole eläissäni kokenut seksin saralla mitään yhtä vaivaannuttavaa tilannetta, huh.

Siis et ole tosissasi? Nyt kai liiottelet? Olisiko syönyt hormoneja??

Hahahahah, ootko oikeesti tosissasi? Jos hormonit pienentäisivät PENISTÄ, niin kukaan, siis KUKAAN mies ei niitä söisi tai piikittäisi. Hormonit kutistavat VAIN JA AINOASTAAN KIVEKSIÄ!

Ja itse asiassa tietyllä yhdistelmällä (kasvuhormoni ja IGF-1 LR3) on ihan kliinisestikin tutkittuna penistä kasvattava vaikutus.

Vierailija
382/735 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pään sisällä vilisisi mitä ja tulisi millaisia pettymyksentunteita, mielestäni hieno nainen tai herrasmies ei KOSKAAN levittele intiimejä yksityiskohtia edes yhden illan partnereistaan mollausmielessä! Tajuan tavallaan, että täällä ihmiset avautuvat anonyymisti, mutta nää "palomies Pieksämäeltä" -jutut on jo hävyttömiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/735 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kokemusta erityisen lyhyistä peniksistä, mutta exälläni oli niin ohut, että ei tuntunut oikeasti miltään. Silti seurustelimme yli 2 v. Menetin ajan kanssa seksihalujani, kun ei vain tuntunut miltään. Toinen ääripää oli bosnialainen yhden illan juttu, jolla oli niin iso, ettei se kerta kaikkiaan mahtunut sisääni. (!!!) Se siitä yhden illan jutusta sitten. Molemmat jotenkin hyytyi täysin siinä tilanteessa.

Vierailija
384/735 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhdellä aussilla oli pienin.  Isoin suomalaisella ja osasi sitä vielä käyttääkin. :D

Vierailija
385/735 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun (entisellä) elämäni rakkaudella oli todella pieni, seisokissa varmaan joku 4cm. Siis todellakin sellainen, ettei sitä edes huomannut. Tyypillä oli ainakin meidän seurustelun aikana pahoja vaikeuksia pitää seisokkia yllä, mutta ehkä tilanne on parantunut. On naimisissakin nykyään, joten ei kai kaikkia pieni koko ja seisomattomuus haittaa. Tosin tienaa ihan mukavasti, se voi kummasti auttaa.

Vierailija
386/735 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla mahdollista että mikropeniksen omistavia miehiä on muka vain alle 0,6% kaikista maailman miehistä?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Mikropenis

Näitä tapauksia on niin paljon! Itsellenikin on sattunut vastaan. Onko mikropenikset räjähdyksenomaisesti lisääntyneet, vai onko näitä jotenkin erityisen paljon Suomessa?

Vierailija
387/735 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikropenis eli mikrofallos tarkoittaa lääketieteessä epänormaalin pientä penistä, jonka muodossa ei kuitenkaan ole poikkeavuuksia. Eräs käytetty kriteeri on peniksen pituus, joka poikkeaa yli 2,5 standardipoikkeaman verran iänmukaisesta peniksen keskipituudesta. Tämä tarkoittaa esimerkiksi alle 1,9 cm mittaista penistä alle viisikuukautisella lapsella ja alle 7 cm mittaista penistä aikuisella miehellä.

Mikropeniksen omistavia miehiä on alle 0,6% kaikista maailman miehistä. Mikropenis havaitaan yleensä heti syntymän jälkeen

Mikropeniksen syynä voi olla hypogonadotrooppinen hypogonadismi, primaarinen hypogonadismi tai androgeeniresistenssi. On olemassa useita edellisiin ryhmiin luokiteltavia oireyhtymiä, joihin saattaa liittyä mikropenis. Tällaisia ovat esimerkiksi Klinefelterin oireyhtymä ja 5-alfa-reduktaasin puutos. Mikropenikselle ei tutkimuksista huolimatta kuitenkaan aina löydy selittävää syytä.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Mikropenis

Vierailija
388/735 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
389/735 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden naisen kanssa suhde on kaatunut ämpäriin. Yritin kiertää reunoja pitkin, mutta mitään ei tullut. Onneksi oli tullut vastaan kymmeniä normaalikokoisia ja joku harvinaisen tiukkakin tapaus ettei jäänyt epäselväksi mistä kyse. Toinen näistä oli vieläpä hoikka ja vaikka otti takaapäin ja jalat yhdessä oli kuin olisi huljutellut vehkeitä lämpimässä vedessä. Oikeaa syytä en pystynyt kertomaan.  

Synnyttäneen kanssa tepsii aina tuo jalat yhteen ja takaapäin.

Vierailija
390/735 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yksi yhden illan juttu oli haukkunut minut pienimunaiseksi kaverilleen, tästä sain tietää koska seurustelin myöhemmin tämän naisen kenelle oli haukuttu kanssa reilun vuoden, seurustelun jälkeenkin halusi harrastaa kumminkin seksiä kanssani suht usein. Tästä kuviosta jäi semmonen fiilus että ei ne naiset kuuntele edes toisiaan :D

Vierailija
391/735 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh..lepokikkelistä ei todellakaan voi sanoa mitä tapahtuu kun veri alkaa virrata. Itselläni on muna n.6-9cm levossa mutta paisuukin yli 19 senttiseksi ja ympärystä kertyy kohdasta riippuen noin 12,5-14cm..Joillakin taas 15cm lepomuna alkaa vain seisoa ilman että koko kasvaa yhtään.

Kommentti on suunnattu siis heille jotka yrittää päätellä lepokoosta yhtään mitään.

Pitää paikkansa. Miehelläni on just noin myös. N. 7 cm > 20 cm. Levossa se on kokonaan piilossa esinahkakerroksen alla. Eksälläni taas oli melkein saman kokoinen isohko vehje sekä levossa ja toiminnassa.

Vierailija
392/735 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni pieni lepokoko ei harmita muulloin kuin saunailloissa. Varsin nysä siis lepotilassa mutta paisuu ja pitenee käytössä noin kolminkertaiseksi.

Vierailija
393/735 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, eikä minulla ole penistä. Kun tuntee kumppanin anatomian riittävän hyvin, sormilla ja kielellä saa ihmeitä aikaan ja jos tyttöystävälle jää vielä kullinnälkä, niin sitten strap-onia kehiin :)

Vierailija
394/735 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienin on nykyisellä miehelläni, 13 cm. Ja on muuten paras kaikista, muilla ollut 18-22cm ja paksu, minulla tosi pienet paikat, eksän 20 cm vehje sattui aina, ja repi oikeasti välilihaani haavoja joka kerta 7 v aikana, vaikka olin kostea käytimme liukkaria lisänä. Mutta mulla onkin kekivertoa ahtaammat paikat, ja pienikokoinen ja siro olen muutenkin. 

Höpönlöpönlöö, tämän palstan mukaan kaikilla mammoilla on "keskivertoa ahtaammat paikat" ja sitä ollaan niin tiukkaa, että lyijykynäkin tekis kipeetä. Ja kissanviikset minä sanon, minäkin olen siro, siis pieniluinen ja hento, 165cm, eli en edes lyhyt, painoa on 47kg ja jalan koko 36. Ja olen 34-vuotias, yhden lapsen saanut (sektiolla, koska lantioni on aivan liian pieni synnyttämiseen, ihan btw). Siltikin mua on fistattu, nussittu takaapäin rannettani paksummalla 18-senttisellä (ei, en liiottele, mutta mulla onkin kädet ja ranteet ku lapsella), työnnetty yli 20-senttistä dildoa sisään ja pantu perseeseen. Enkä liukkaria ole tarvinnut muuhun kuin siihen anaaliseksiin. Joten; jos sait haavoja joka kerta kun harrastitte seksiä, et ollut tarpeeksi kiihottunut tai vaihtoehtoisesti Sinulla on jokin ongelma sen kostumisen suhteen, ehkä kannattaisi jutella gynekologillesi? Vagina on venyvä elin, syy ei ole exäsi kyrvän koossa.

Vierailija
395/735 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienin on nykyisellä miehelläni, 13 cm. Ja on muuten paras kaikista, muilla ollut 18-22cm ja paksu, minulla tosi pienet paikat, eksän 20 cm vehje sattui aina, ja repi oikeasti välilihaani haavoja joka kerta 7 v aikana, vaikka olin kostea käytimme liukkaria lisänä. Mutta mulla onkin kekivertoa ahtaammat paikat, ja pienikokoinen ja siro olen muutenkin. 

Höpönlöpönlöö, tämän palstan mukaan kaikilla mammoilla on "keskivertoa ahtaammat paikat" ja sitä ollaan niin tiukkaa, että lyijykynäkin tekis kipeetä. Ja kissanviikset minä sanon, minäkin olen siro, siis pieniluinen ja hento, 165cm, eli en edes lyhyt, painoa on 47kg ja jalan koko 36. Ja olen 34-vuotias, yhden lapsen saanut (sektiolla, koska lantioni on aivan liian pieni synnyttämiseen, ihan btw). Siltikin mua on fistattu, nussittu takaapäin rannettani paksummalla 18-senttisellä (ei, en liiottele, mutta mulla onkin kädet ja ranteet ku lapsella), työnnetty yli 20-senttistä dildoa sisään ja pantu perseeseen. Enkä liukkaria ole tarvinnut muuhun kuin siihen anaaliseksiin. Joten; jos sait haavoja joka kerta kun harrastitte seksiä, et ollut tarpeeksi kiihottunut tai vaihtoehtoisesti Sinulla on jokin ongelma sen kostumisen suhteen, ehkä kannattaisi jutella gynekologillesi? Vagina on venyvä elin, syy ei ole exäsi kyrvän koossa.

Näin on! Parilla eksälläni oli ongelmia mahtumisen kanssa vehkeeni koon takia, mutta oikeasti kyse oli täysin siitä, että olivat liian kuivia. Nykyisellä on lihakset kunnossa eli ei ole todellakaan väljä, mutta nyt sujuu parikyt senttisen kanssa kovatkin otteet, koska hän kastuu mahtavasti, osaa rentoutua ja tykkää reippaammasta seksistä. Saa myös helposti orkkuja, mikä myös laajentaa paikkoja sopivasti. Vuosikausien hissutteluseksin jälkeen on nyt railakasta. Enpä itekään tajunnut tätä ennen kuin tapasin hänet. Oikein piukat värkit ovat pikkaisen myytti, koska jokainen venyy jos olosuhteet ovat oikeat (ja mahtuvathan ne vauvatkin syntymään useimmiten). Oikeesti hyvältä tuntuu se, että nainen on kunnolla kostunut.

Vierailija
396/735 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpönlöpönlöö, tämän palstan mukaan kaikilla mammoilla on "keskivertoa ahtaammat paikat" ja sitä ollaan niin tiukkaa, että lyijykynäkin tekis kipeetä. Ja kissanviikset minä sanon, minäkin olen siro, siis pieniluinen ja hento, 165cm, eli en edes lyhyt, painoa on 47kg ja jalan koko 36. Ja olen 34-vuotias, yhden lapsen saanut (sektiolla, koska lantioni on aivan liian pieni synnyttämiseen, ihan btw). Siltikin mua on fistattu, nussittu takaapäin rannettani paksummalla 18-senttisellä (ei, en liiottele, mutta mulla onkin kädet ja ranteet ku lapsella), työnnetty yli 20-senttistä dildoa sisään ja pantu perseeseen. .

Niin ja mitä sitten? Tiukka pillu on tiukimmillaan niin tiukka, että sinne ei meinaa märkänäkään mennä YKSI AINOA SORMI kauhean helposti. Että äläpäs sinä tule sen hehtopillusi kanssa lesottamaan. :D Ei ole meidän vika, että vaikka olet siro nainen, niin lantionpohjanlihaksesi ovat todella heikot.

Vierailija
397/735 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt niin ikävästi, että ekalla poikaystävälläni oli valtava, mutta enhän minä sitä tiennyt. Nautin seksistä ihan älyttömästi, mutta tiet erosivat.

Seuraavalla pitkäaikaisella luulin sitten olevan pieni, mutta sehän olikin normi. Ihan ok, omin käsin piti kyllä tunnettä täydentää.

Nykyisellä taas on todella pieni. Tunnen vain häivähdyksen kun hän on sisällä, enkä usko että hänkään nauttii erityisesti. Tuleekin yleensä vain suuhun. Onneksi on todella hyvä käsistään, joten olen aika ok asian kanssa.

Näen edelleen unia siitä ensimmäisestä, vaikka siitä on jo lähes 30 vuotta.

Vierailija
398/735 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tapahtu aika tapaus joskus kolme vuotta sitten. Olin juuri täyttänyt kahdeksantoista ja eronnut. Heti erottuani minua alkoi iskemään eräs minua hieman pienikokoisempi mies. Olen siis itse melkein 170cm pitkä ja peppua ja reittä löytyy..noh siinä kesän mittaan se jaksoi aika useasti tulla juttelemaan baarin jälkeen jne. (On siis sen verran pieni paikkakunta, että varmasti löytää samaan baariin jos haluaa.)

Sitten kerran kovasti päihtyneenä päätin, että annan sille, että jättäisi mut rauhaan...mentiin mun luo ja alettiin hommiin. Ja sieltä paljastui niin pieni vehje, että meinasin purskahtaa nauruun kun tajusin, että ei sillä olikin jo "täysi juhlakunto päällä". Onneksi sain itseni pidettyä pokkana. No siinä se yritti naida ku mikäki Alfauros. Loppujen lopuks se pani mua reisienväliin ja itse makasin kirjaimellisesti lahnana ja tuijottelin kattoa..onneks en nukahtanut. Homma tuli sitten päätökseen ja lähetin miehen kotiin.

Myöhemmin paljastui, että kyseinen mies oli parisuhteessa sekä pettänyt naistaan ennenkin. Mietin, että varmaan se pieni pili on syynä toistuvaan pettämiseen, itsetuntoa pönkittää vissiin sillä, että seksikumppaneiden määrä on suuri.

Vierailija
399/735 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tapahtu aika tapaus joskus kolme vuotta sitten. Olin juuri täyttänyt kahdeksantoista ja eronnut. Heti erottuani minua alkoi iskemään eräs minua hieman pienikokoisempi mies. Olen siis itse melkein 170cm pitkä ja peppua ja reittä löytyy..noh siinä kesän mittaan se jaksoi aika useasti tulla juttelemaan baarin jälkeen jne. (On siis sen verran pieni paikkakunta, että varmasti löytää samaan baariin jos haluaa.)

Sitten kerran kovasti päihtyneenä päätin, että annan sille, että jättäisi mut rauhaan...mentiin mun luo ja alettiin hommiin. Ja sieltä paljastui niin pieni vehje, että meinasin purskahtaa nauruun kun tajusin, että ei sillä olikin jo "täysi juhlakunto päällä". Onneksi sain itseni pidettyä pokkana. No siinä se yritti naida ku mikäki Alfauros. Loppujen lopuks se pani mua reisienväliin ja itse makasin kirjaimellisesti lahnana ja tuijottelin kattoa..onneks en nukahtanut. Homma tuli sitten päätökseen ja lähetin miehen kotiin.

Myöhemmin paljastui, että kyseinen mies oli parisuhteessa sekä pettänyt naistaan ennenkin. Mietin, että varmaan se pieni pili on syynä toistuvaan pettämiseen, itsetuntoa pönkittää vissiin sillä, että seksikumppaneiden määrä on suuri.

Niin ja siis lisään, että oma värkkini on aika lihaisa sekä kostuu hyvin hyvin paljon. Tuntui siis sitä kuin liitulakua olisi dippailtu...

Vierailija
400/735 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpönlöpönlöö, tämän palstan mukaan kaikilla mammoilla on "keskivertoa ahtaammat paikat" ja sitä ollaan niin tiukkaa, että lyijykynäkin tekis kipeetä. Ja kissanviikset minä sanon, minäkin olen siro, siis pieniluinen ja hento, 165cm, eli en edes lyhyt, painoa on 47kg ja jalan koko 36. Ja olen 34-vuotias, yhden lapsen saanut (sektiolla, koska lantioni on aivan liian pieni synnyttämiseen, ihan btw). Siltikin mua on fistattu, nussittu takaapäin rannettani paksummalla 18-senttisellä (ei, en liiottele, mutta mulla onkin kädet ja ranteet ku lapsella), työnnetty yli 20-senttistä dildoa sisään ja pantu perseeseen. .

Niin ja mitä sitten? Tiukka pillu on tiukimmillaan niin tiukka, että sinne ei meinaa märkänäkään mennä YKSI AINOA SORMI kauhean helposti. Että äläpäs sinä tule sen hehtopillusi kanssa lesottamaan. :D Ei ole meidän vika, että vaikka olet siro nainen, niin lantionpohjanlihaksesi ovat todella heikot.

Mistä sinä tuosta lainaamastasi seksistä revit sanaakaan lantionpohjalihasten kunnosta? Jos pientä naista voi naida kunnolla ja fistata niin että palautuu täysin, eikös se nimenomaan kerro hyvästä lihasten kunnosta..?

Ja että ihan yksi sormi tekee kipeää, no silloin on varmaan ratkiriemukas seksielämä. Neitsyenä hautaan saakka, ellei sitten löydä miestä jonka mulkku on pienempi kuin sormi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän