Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ugg, Emu vai Shepherd?

Vierailija
27.01.2014 |

Juu, rumathan ne on eikä ehkä muodikkaatkaan, mutta ainakin Uggit on äärettömän lämpimät. Mutta pohdinkin niille vaihtoehtoa. Lampaannahkaa ja -karvaa on noissa muissakin. Onko kokemuksia? :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait sillä niin väliä ole, että missä ovat valmistettu tai kuka oli ensin?

Vierailija
2/9 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:10"]

Ei kait sillä niin väliä ole, että missä ovat valmistettu tai kuka oli ensin?

[/quote]

Ei oikeastaan olekaan, mutta ärsyttää kun UGG Australia merkkisistä kengistä puhutaan "niinä aitoita". Miten ne voivat olla ne aidot, jos ugg kengät eivät ole kyseisen firman suunnittelemia saatikka ensimmäisenä valmistamia? Eikä kyseinen firma ole edes australialainen (eikä ikinä ole ollutkaan) tai valmista mitään Australiassa.

Hyvin on onnistunut itsensä brändäämään, myönnetään se. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Emut, ja ei todellakaan ole mitkään kaunistukset, mutta erittäin lämpimät. Ostin viime talvena ja nyt huomaan että vuori on painunut kasaan sen verran että kengät tuntuu liian suurilta. Ulkoisesti erittäin siistin näköiset.

Vierailija
4/9 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kai 3 v vanhat uggit, karva ei oo painunut kasaan, kuten shepherdeissä kävi yhdessä talvessa. Ja lämpimät on!

Vierailija
5/9 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emut jos haluat Australialaiselta firmalta :) Se on myös valmistanut ugg saappaita monta kymmentä vuotta kauemmin kuin UGG Australia nimen jenkkifirma. :)

Vierailija
6/9 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu itekki meinasin vaan automaattisesti ne Ugg-uggit hankkia, ku on se tunnetuin ja todetusti (lähipiirissä käytössä) hyvälaatunen. Kunnes tajusin et onhan niitä muitaki, ihan yhtä hyviä. Ei vaan välttämättä oo sitä brändilisää hinnassa.

ap

Vierailija
7/9 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Shepherdit toista talvea käytössä. On tosi lämpimät ja pysyneet hyvässä kunnossa. Ei ole myöskään yhtään liukkaat. Eli olen oikein tyytyväinen ollut näihin, ei ole kokemusta noista muista merkeistä. 

Vierailija
8/9 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mandmdirect.com/

Onko edullisempia ostospaikkoja jossa aidot ugit vai onko tämä edullisin? 

Vierailija
9/9 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on shepherdit kolmatta talvea menossa. Nyt alkaa kulumisen jälki näkymään (oon käyttänyt niitä PALJON) ja ensi talveksi pitääkin hankkia uudet kengät. Oon ollut tyytyväinen noihin ja mieluummin sitä naapurimaan firmaa tukee kuin toisella puolella maapalloa sijaitsevia firmoja.