Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Olen menossa huomenna syömään kylään missä tarjotaan kalaa.

Vierailija
22.10.2020 |

En ole koskaan syönyt kalaa, enkä tiedä miten sitä syödään Pelkään että oksennan tai en pysty nielemään sitä. Tää paikka on mun uuden ihastuksen siskolla, ja sen mutsi tulee sinne. Ne on hienompaa porukkaa, ovat tottuneet syömään hienoja ruokia ja juomaan muutakin kun tölkkijuomia.

Olen itkenyt koko päivän ja pelkään et mokaan tän kalan syömisen.

En ole myöskään syönyt kurkkua tai salaattia, nypin ne aina pois esim hampparista. Niin ei varmaan voi tehdä kylässsä?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nää numerot on tääl alhaalla?

Ap

Sun äö:s.

Sössössössöö vaan sullekin! AP

Vierailija
22/38 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä haluan tietää MITEN JOKU PYSTYY SYÖDÄ KALAA!!!!

en miten sitä laitetaan haarukalla syödä. Ja mä osaan syödä haarukalla, meil on aina ollut haarukat pöydässä koska EI ME OLLA MITÄÄN JUNTTEJA!!!

Ja ite oot YLIPISSIS!

No nyt menee yli. Ei näin ei näin. Sä esität nyt ihan liian pissistä, paljon on sulla vielä opeteltavaa hyvään provoon.

Mutta vastaan nyt kuitenkin tuohon että miten joku pystyy syödä kalaa; Ihan pistämällä sitä kalaa suuhun, pureksimalla ja nielemällä. Aivan yhtä simppeliä kuin vaikka perunan syöminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä haluan tietää MITEN JOKU PYSTYY SYÖDÄ KALAA!!!!

en miten sitä laitetaan haarukalla syödä. Ja mä osaan syödä haarukalla, meil on aina ollut haarukat pöydässä koska EI ME OLLA MITÄÄN JUNTTEJA!!!

Ja ite oot YLIPISSIS!

Mun 4-vuotiaan ja 7-vuotiaan lempiruokaa on kala ja perunat. Ja miten niitä pystyy syömään? Osta vaikka savukalaa kaupasta. Avaa paketti. Ota haarukka. Avaa suu. Laita kalanpala suuhun. Nielaise. Ei ole vaikeaa.

Vierailija
24/38 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te ootte niin ilkeitä? EI kaikilla oo kotona syöty kaikkea hienoo niinkuin kalaa tai pihviä tai jotain artsokkia.

Meillä on kotona makaronilaatikko ja nakkikeitto arkina ja sitten noutopitsa kun halutaan vähän juhlistaa. Jouluna syödään kaikkea herkkuja mm ranskiksia ja pitsaa.

Ap

Vierailija
25/38 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjotteleppa ap vielä provon tekoa ja samalla vaikka sitä kalan syömistä...

Vierailija
26/38 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kalaa vain vähän ja täytä lautanen muulla. Olisin ehdottanut salaatilla, mutta se ei taida onnistua tässä tapauksessa. Pysyttele rauhallisena pöydässä ja yritä käyttäytyä mahdollisimman luonnollisesti, niin muut eivät kiinnitä huomiota syömiseesi.

Voit ihan reilusti tunnustaa ettet tykkää kalasta, tai kikkailla niin, että esität syöväsi kalaa, kunnes aterian loppuvaiheessa "vahingossa" huitaset kalapalan lattialle. Olet kovin pahoillasi etkä ota lisää kalaa.

Vierailija
27/38 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sanoa kaverillesi, että et syö kalaa. Hän voi kertoa vanhemmille, että tarjoilevat jotai muutakin kuin kalaa. Ei kai kukaan pakota syömään. Kala on tosin terveellistä ja kyllä vihanneksiakin tulisi syödä.

Vierailija
28/38 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista, ettet ole koskaan syönyt kalaa? Edes koulussa?

Kuvittelisi aloittajan syöneen edes kalapuikkoja tai kalapyörylöitä. Myös lohilaatikko, tonnikalapizza, kalakukko (muikusta, ahvenesta tai lohesta tehtynä) tai kalakeitto ovat varsin tavallisia ruokia. Suolatut sillit eivät kyllä minulle maistu.

Vierailija
29/38 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla noin juntteja?

Jos sulla ei oo mitään asiallista sanoo, mee pois

Ap

Voithan ilmoittaa etukäteen, että olet allerginen kalalle tai kasvissyöjä.

Vierailija
30/38 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kalaa vain vähän ja täytä lautanen muulla. Olisin ehdottanut salaatilla, mutta se ei taida onnistua tässä tapauksessa. Pysyttele rauhallisena pöydässä ja yritä käyttäytyä mahdollisimman luonnollisesti, niin muut eivät kiinnitä huomiota syömiseesi.

Voit ihan reilusti tunnustaa ettet tykkää kalasta, tai kikkailla niin, että esität syöväsi kalaa, kunnes aterian loppuvaiheessa "vahingossa" huitaset kalapalan lattialle. Olet kovin pahoillasi etkä ota lisää kalaa.

:D :D Ota muovipussi syliin ja pudottelet sinne kalat ja ne muutkin vihannekset, mitä et syö. Et taida olla vielä ihan aikuinen?

Vierailija
31/38 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks te ootte niin ilkeitä? EI kaikilla oo kotona syöty kaikkea hienoo niinkuin kalaa tai pihviä tai jotain artsokkia.

Meillä on kotona makaronilaatikko ja nakkikeitto arkina ja sitten noutopitsa kun halutaan vähän juhlistaa. Jouluna syödään kaikkea herkkuja mm ranskiksia ja pitsaa.

Ap

Sähän tässä ilkee oot, kiusaat meitä ääliösurkealla provolla joka nyt ei vain toimi. Tai sitten sulla on veto jonkun teinikaveris kanssa montako kommenttia tähän ketjuun tulee.

Vierailija
32/38 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Etkö ole muka koskaan syönyt tonnikalaa yhtenä pizzan täyteistä? Yksi edullinen klassikkoruoka sisältää makanonia, pakastevihanneksia ja tonnikalahiutaleita, jotka sekoitetaan keskenään ja keitetään kypsäksi kattilassa.

https://www.foodie.fi/entry/rainbow-tonnikalaa-hiutaleina-vedessa-185-1…

Vierailija
33/38 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä asiaa mä jaksan näissä provoissa ihmetellä. Niissä on aina itketty koko päivä.

En ymmärrä, minkälainen fysiologia edes teoriassa taipuisi tuollaiseen kokopäiväitkemiseen.

Vierailija
34/38 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nää numerot on tääl alhaalla?

Ap

Sun äö:s.

Äö😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
35/38 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katot hei vaan että pyrstö osoittaa lepuskiin, niin kalan nieleminen on helppoo, klunks ja alasmeni, sitten toteen sivistyneesti ettävitubnhyväsei oli.

Vierailija
36/38 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KALAT KUULUU JÄRVEEN !!! Ne on paljon onnellisempia siellä.

Vierailija
37/38 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kauppaan. Osta lohifilee. Ota pois muovista ja aseta vuokaan. Ripottele päälle suolaa ja pohjalle 1dl vettä. Päälle alumiinifolio. Laita uuniin. 200 Celciusta, n. 30 - 45 min kalan koosta riippuen. Ota pois uunista ja syö.

Miksi vettä? Höyrytetäänkö kala eikä paisteta?

ohis

Vierailija
38/38 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista, ettet ole koskaan syönyt kalaa? Edes koulussa?

Kuvittelisi aloittajan syöneen edes kalapuikkoja tai kalapyörylöitä. Myös lohilaatikko, tonnikalapizza, kalakukko (muikusta, ahvenesta tai lohesta tehtynä) tai kalakeitto ovat varsin tavallisia ruokia. Suolatut sillit eivät kyllä minulle maistu.

Onko kalakukko tavallinen ruoka? 

Olettaisin, että Itä-Suomessa, mutta ei muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi