Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin uskallan ....

Vierailija
22.10.2020 |

Tuli petettyä vaimoa. Vaimo on ollut nyt kaksi viikkoa saikulla. Akka vaan makaa sängyssä, nukkuu,syö lääkkeitä ja välillä kun on tajuissaan lääkekoktailista niin karjuu ja haukkuu mua. Huomenna vaimon pitäisi mennä lääkäriin kontrolliin. En ikinä uskonut että vaimo noin romahtaa pettämisestä. Milloin mä uskallan kerätä tavarani ja jättää vaimoni. Pitääkö mun selostaa akan tilannetta sen sukulaisille ja pyytää joku vahtimaan tänne??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenen kanssa petit ja miten vaimo sai tietää. Ihminen romahtaa aika perusteellisesti näissä pettämisjutuissa. Ei mikään pikkujuttu. Ajattelepa ihan itteskannalta!!!

Vierailija
2/5 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin. Aika pöljä olet. Sä et kuitenkaan ole Helsingin suomenruotsalainen eliittimies joka hoitais nämä mokat tyylikkkäästi perinteiden mukaan. Ryssit sitten kai oikein kunnolla. Mitä täällä palstalla valitat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka teitkin väärin, et ole vastuussa toisesta ihmisestä. Voit lähteä ihan koska tahansa. Parisuhteessa oleminen on täysin vapaaehtoista... pettäjillekin.

Vierailija
4/5 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha. Pelottavaa. Tässä on sitten se kauhein pettämisjuttu minkä olen lukenut.

Vierailija
5/5 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerroit rehellisesti mitä tuli tehtyä? Jos näin on, ansaitset halauksen rehellisyydestä. Mäkin kerroin miehelle kun kesällä tuli touhuttua, ei ollu helppo kertoa!