Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kiinnostunut kotimaisista lastenvaatteista?

Vierailija
27.01.2014 |

Siinäpä se kysymys olikin. Ajattelin perustaa suomalaisen lastenvaateyrityksen, joka tekee kivoja lastenvaatteita. Koulutus on ja vähän rahaakin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisin, jos olisi kaunis, klassinen tyttömäinen mallisto. En halua mitään kirjavia printtejä, vaan hyvänlaatuisi, helposti toisiinsa yhdistettäviä "lapsellisia" vaatteita. Sellaisia mukavia, mutta kauniita arkivaatteita. Värit saisivat olla huurrettuja ja kriittiset kohdat mieluusti tummempia. Kauniisti väreihin sopivat aplikaatiot, rusetit, napit jne. Nytkin on joitain ihan kivoja tarjolla, mutta jos 3-vuotiaalle laittaa paidan jossa on valkoiset hihat, niin ei ole kovin kauaa edustuskelpoinen...

Vierailija
2/13 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä suomessa ois ehdottomasti kysyntää (no ainakin pienen yrityksen verran) kotimaisille, laadukkaille ja TRENDIKKÄILLE vaatteille. Tiedättekö kuinka paljon on tyylikkäitä äitejä, jotka haluaa pukea muksunsa pienestä asti trendivaatteisiin? Ja white trash seuraa perässä. Ehkä. En jaksanut ettiä enempää kuvia mutta vaikkapa: http://onlybeyou.files.wordpress.com/2012/11/baby-boy-cute-fashion-favim-com-529435.jpg Joita on vaikea löytää.

Hinta täytyisi tietenkin pysyä tarpeeksi edullisena, jotta muillakin kuin rikkaistolla olisi varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan. Olen aivan liian köyhä ostaakseni lapsilleni mitään hintavampaa.

Vierailija
4/13 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kaivannut nättejä tai kivoja poikien puseroita ja muitakin vaatteita. Poikanikin 6v sanoi et miksi ne on niin synkkiä värejä suurin osa. Vaikka olis tumman sininen pusero, mutta jos siinä olis kirkkaitakin värejä, niin tilanne olis toinen. Jotain tyylikästä ja arkipäivästä samalla.

Vierailija
5/13 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih kultaseni. Näitähän riittää: napikas, metsola, kimperi, loru.fi

Jos teet jotain ihan älyttömän hienoa, menestyt varmasti. Jos teet samanlaista kuin muutkin, kilpailu on kovaa.

Vierailija
6/13 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mutta en tyylistä Metsola yms.

Vierailija
7/13 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä kiinnostaa, mutta usein hinta on este. Olen ostanut muutamia verkkokaupoista. Aika kiva kun ne on usein vähän erilaisia kuin muilla.

Vierailija
8/13 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi lorun haalarit oli kivoja ja kaulahuivit, mutta muiden väriskaalat oli kuin suoraan 70-luvulta. Ehkä mä teen vielä modernimpaa ja värikkäämpää. Vähemmän printtejä! ap

Vierailija
9/13 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin tavallisia lasten collegepaitoja ilman huppua! Sellaisia, mitä itselläni oli 90-luvun lapsuudessani.

Tuntuu että kaupoissa on myytävänä ainoastaan trikoisia ja muutenkin todella ohuita pitkähihaisia. Tai fleece paitoja tai ihania muhkeita huppareita. Huputtomat muhevaiset puuttuvat.

Toinen vinkki. Pienen pienet koot. Eli 35-45cm keskosten vaatteet. Niitä on tosi vähän tarjolla. Toki käyttäjiäkin on vähän, mutta oikealla mainonnalla tavoitat heidätkin. "perus" keskosvaatteita järkevän hintaisina.

Vierailija
10/13 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta valitettavasti en ole valmis maksamaan niistä tarpeeksi, että tuotanto olisi mitenkään kannattavaa.

Oli vaate miten hieno tahansa, en kehtaa maksaa 20 e paidasta, joka ensimmäisellä käyttökerralla saattaa tahriutua niin peruuttamattomasti, ettei sitä voi käyttää enää kuin mökkuvaatteena. Kun kirppikseltä saa 20 sentilläkin nättejä vaatteita,joiden sotkeutessa tai rikkoutuessa ei samallalailla haittaa, että llapset ovat lapsia.

Vierailija
11/13 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja ostankin niitä paljon. Mieluummin pari hyvää kuin läjä huonoja, jotka hajoavat heti.

Vierailija
12/13 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa kyllä. Käytännössä en jaksa nähdä vaivaa lasten vaatteiden etsimiseen, joten ostan mitä tulee eteen, enkä valitettavasti viitsi etsiä pienempien valmistajien vaatteita. Toisekseen en usein raski ostaa, kun usein tulee ostetuttua kirppareilta tai ostettua/saatua kavereilta, vaikka periaatteessa arvostaisin eettistä tuotantoa ja vaatteita, joiden tiedän olevan mahdollisimman myrkyttömiä.

Lisäksi Metsola-tyyppiset  vaatteet eivät miellytä yhtään. Ei printtikuosit eikä varsinkaan murretut 70-luvun värit. Kirkkaat värit ja pastellisävyt miellyttäisivät.

Vierailija
13/13 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos ne ovat Miraakkeli-tyyppisiä.