Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskeytetty yhdyntä ehkäsynä! Kokemuksia?

Vierailija
27.01.2014 |

Otsikossa tulikin jo itse kysymys...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä erittää siittiöitä koko yhdynnän ajan, toiset taas eivät. Ne joilla toimii kuulunevat ehkä jälkimmäiseen porukkaan ja ne joilla ei toimi, taas siihen porukkaan jotka saattavat touhutipoillakin raskaaksi.

Vierailija
22/30 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii joo tosi hyvin, laskettuaika ensi kuussa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 19:29"]

Kuullostaa ankealta miehen puolesta...just kun tuntuu ihanalta niin pitää vetää pois ja ruikkia pikin lakanoita.

[/quote]

Meillä mies valitsi tämän "ehkäisyn" ihan itse. Annnoin vaihtoehdoksi kondomin ja vasektomian ja hän valitsi tämän kolmannen vaihtoehdon.

Eikä meillä mies kyllä lakanoille ruiki.

-kasi-

[/quote]

Joo eihän niitä lakanoille ruiskita, vaan suuhun :)

Vierailija
24/30 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytettiin keskeytettyä 3 kuukautta viime keväänä. Nyt rv38+3 ja huomenna aika käynnistykseen. Suosittelen siinä tapauksessa, että asenne on sama kuin esim meillä; miehen ehdottaessa keskeytettyä "ehkäisyksi" hormonaalisen ehkäisyn tilalle, kysyin että mitä jos käykin ns. vahinko? Mies tuumasi, että sehän olisi yksinomaan hienoa, siis todella hienoa. Aikani asiaa sulateltua olin samaa mieltä ja tässä sitä nyt ollaan mahan kanssa, vielä yksi yö :)

Vierailija
25/30 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen on parempi ehkäisykeino ja varmempi.

Vierailija
26/30 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on aikuisten ihmisten tietous näistä asioista... EI ole ehkäisykeino, en laskis sen varaan, jos et jälkikasvua halua. Alapesu ei myöskään ole ehkäisykeino, huoh. Niin ja mitäs uskomuksia niitä oli, sekään ei vaikuta vaikka nainen on päällä. Painovoima ei pelasta. Uskomatonta, että aikuisten ihmisten ehkäisytietous on paikka paikoin hyvin retuperällä.

Vierailija
27/30 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostimme "riskin" mutta hormonaalinen ehkäisy ei käy eikä kumpikaan pidä kondomista. Seksielämäämme keskeytetty yhdyntä ei haitannut ollenkaan, ei tulemisen silti tarvitse olla "lakanoille ruikkimista". Kun päätimme että alamme oikeasti yrittämään lasta ja mies tuli sisälle, olin ensimmäisestä oviksesta raskaana. Aiemmissa suhteissa en olisi moista uskaltanut, mutta tässä suhteessa oltiin alusta asti sitä mieltä että jos lapsi ilmoittaa tulostaan, saa se tulla. Satunnaissuhteissa tai muuten vaan epävarmassa suhteessa en käyttäisi tätä keinoa.

Vierailija
28/30 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies käytti tyttöystävänsä kanssa keskeytettyä yhdyntää, kun nainen ei voinut käyttää pillereitä ja oli allerginen kumeille. Heillä ehkäisynä toimi abortti, joita tämän salasuhteen aikana tehtiin kolme. Juhuu järki!!!!n

Vierailija
29/30 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimi noin 3 vuotta eli se aika mitä sitä käytettiin. Tosin kummallakaan ei ollut (eikä edelleenkään ole) lapsia enkä itse ole koskaan ollut raskaana, joten sitä en tiedä, olisiko "vahinkoa" tapahtunut ilman keskeytystäkään.

Vierailija
30/30 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs "varmat päivät" - kokemuksia ehkäisykeinona?