Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin palkka jolla suostuisit tekemään töitä

Vierailija
27.01.2014 |

siis kokopäivätyö..

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos perhepäivähoitajista on huutava pula.

Teette arvokasta työtä, kiitos siitä.

Vierailija
62/69 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:56"]

Mulle riittäisi 5 euroa tunti, jos se olisi pyöräilymatkan päässä (max. 10 km). Asun maalla "mummonmökissä", on sähköä, mutta vesi on kaivossa ja vessa ulkona kompostoiva biovessa. Minulla on sähkövalo, tv, radio ja jääkaappipakastin. Vesi menee ulos reiästä seinässä putkea pitkin, mutta sisään se täytyy kantaa. Peseytyminen on pihalla saunassa, kun viitsii tehdä tulta muuripadan alle. Omasta maasta saan perunat, juurekset ja marjat. Marjoja ja sieniä on naapureiden metsissä. Omasta ja naapureiden metsistä saan tehdä ilmaiseksi harvennushakkaamalla talven polttopuut. Niitä menee muutama motti uuniin, hellaan ja saunaan.

MUTTA: Töitä ei ole tarjolla kuin 80 km päässä. Sinne pääsee, jos ajan pyörällä 30 km ja bussilla 50 km. Matka-aikaa tulee päivässä 5-6 tuntia, joten toistaiseksi olen kieltäytynyt siitä, enkä siis saa työttömyyskorvauksia.

Olen onnellinen maalla-asuja. Onni on sitä, kun nauttii siitä mitä on, eikä kadehdi sitä, mitä minulla ei ole, vaikka muilla on.

[/quote]

Jos matka-aikaa tulee päivässä noin paljon niin eihän sellaista työtä tarvitsekaan ottaa vastaan, eikä menetä työttömyyskorvausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Tiukassa perheen taloustilanteessa, tekisin työtä 1700 e/kk. Mutta jos saisin rahaa rakkaasta harrastuksestani, tekisin sitä varmaan halvemmallakin. Työn vapaus, vastuu, vaativuus, rankkuus suhteessa perheen taloustilanteeseen vaikuttaisi.

Vierailija
64/69 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 20:37"]

Brutto 900e kuukaudessa, työaika keskimäärin 40 tuntia viikossa. Tervetuloa kunnalliseksi perhepäivähoitajaksi! Joka puolella riivaavien yt:n takia lapset on vähissä :(

[/quote]

Mitä tarkoitat että lapset vähissä? Minä haluaisin laittaa lapsen perhepäivähoitoon mutta ainakin pk-seudulla on niin hölmö systeemi että kahden kuukauden välein joutuu viikoksi päiväkotiin plus vielä hoitojan sairastumiset ja lomat, silloin myös päiväkotiin. Joten kunnallinen perhepäivähoito ei ole meille vaihtoehto tästä syystä :/

Vierailija
65/69 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1200kk on mun minimi....

Vierailija
66/69 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

39

Tämä on se oikea suunta.

Tarkoitushan on saada työstä toimeentulo.

Ei siis tulla toimeen tuilla.

Vierailija
67/69 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 €/kuukausi riittäisi, jos pitäisi elättää vain itseni.

Vierailija
68/69 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen nettoa vähintään tonnin, jotta riittää rahaa asuntolainaan ja elämiseen, olettaen, että miehen palkka pysyy samana kuin nyt. Mutta en ihan noin huonolla palkalla kyllä haluaisi töitä tehdä...ehkä sitten jos olisi ihan pakko eikä mitään paremmin palkattua työtä löydy.

Vierailija
69/69 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nettona 1000e, tule täyteen jo joka työstä. Kokoaikatyöstähän oli alunperin kysymyskin. Pakkohan se ihmisen on töitä tehdä, voihan sitä etsiä paremminpalkattua jos koulutus ja kokemus edellyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme