Millaista työtä haluaisitte kokeilla kaksi viikkoa? Mikä tahansa mahdollista
Minusta olisi ehkä kivaa olla kahvilassa töissä. Mutta totuus voisi olla toinen.
Kommentit (29)
Eräoppaana oleminen on aina kiinnostanut.
Kiinnostaisi kokeilla pari viikkoa oman esimiehen töitä. Onko muka oikeasti niin vaikeaa saada hommat pelittämään...
Huorana olemista. Pitäisi vaan saada se pipari jalkoväliin.
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät, että mieshuoria on olemassa myös
Ukrainalaisen vessamummon. Sellainen täti joka kököttää koko päivän yleisen vessan ovella rahastamassa.
Ap. minä ajattelin myös, että kahvilassa voisi olla mukava olla töissä. Ja olinkin sitten työkokeilussa kahvilassa. Se oli minulle mukavaa työtä. Mitä kiireisempi päivä, sen parempi. Meni tosi nopeasti ja kahvilassa oli mukava tunnelma. Ihmiset tulivat viihtymään ja se tarttui.
Olen myös ollut töissä tivolissa. Siellä oli juuri tuo sama tunnelma. ihmiset tulivat pitämään hauskaa ja se tarttui.
Mutta vastaus kysymykseen, haluaisin kokeilla hetken olla töissä koulussa. On kokemusta lapsi- ja nuorisotyöstä, mutta ei koulunpuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Ukrainalaisen vessamummon. Sellainen täti joka kököttää koko päivän yleisen vessan ovella rahastamassa.
Heh, tuosta inspiroituneena vastaan , että venäläinen asuntolamummo.
Johtajana jossain isossa firmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät, että mieshuoria on olemassa myös
Niin mutta ei se ole sama. Naishuorien asiakkaina on tavallisia keskivertomiehiä. Mieshuorien asiakkaina sellaisia naisia jotka eivät muuten saa ja voitte kuvitella minkälainen on nainen joka ei saisi ilmaiseksi kullia. Tasoero on melkoinen.
Kyllähän minä rattopojan ammattia voisin koklata.
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisesi miehet ovat kyllä naurettavuuden huippu. Tosiaan suosittelen sinulle mieshuoran hommia siten, että asiakkaasi ovat homomiehiä, jotka on varustettu samanlaisella empatiakyvyllä ja älyllä kuin sinullakin on. Ei muuta kuin pylly pystyyn.
Toimistotyö on niin tylsää ja aivoja kuihduttavaa että voisin kokeilla mitä vain muuta. Vaikkapa sitten lammasfarmin pitäjäksi voisin ryhtyä. Olisipahan fyysistä tekemistä.
Lehmiäkin voisin ottaa sekä kanoja.
Helikopterilentäjä, nii et siinä olis toinen, joka voi ottaa ohjat, jos ja kun sössin. :D Olis jännää kokeilla, ei kai se niin vaikeaa voi olla… :) M25